Dzisiaj jest 04 maja 2025, 6:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 sty 2012, 15:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 22:21
Posty: 343
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Roxi SP55
Mam mały problem z F12.. Mianowicie kupiłem ją kompletnie rozregulowaną.. po przywiezieniu do domu wyczyściłem gaźnik ,wyregulowałem lecz po jakimś kilometrze silnik znów rozpędza się maksymalnie do 40km/h a reakcji na manetkę prawie wcale nie ma..
Po za tym wyciągnąłem dziś silnik z ramy by go wyczyścić itp. Gdzy spojrzałem przez okno/kanał wydechowy (na założonym cylindrze) ujrzałem na tłoku jakby rysy.. Jednak sprawdzając palcem nie były one mocno odczuwalne .. raczej miałem wrażenie ,że tłok jest porowaty nie jest idealnie gładki jak nowe tłoki jakie miałem w dłoniach.. ( mam chyba ponad 15 tys przebiegu a cylek chyba nigdy nie rozkręcany) .. Dodam ,że gdy kręcę wariatorem to tłok nie chodzi równie ciężko tylko w momencie gdy tłok jest w górnej części cylindra to kręci się lekko a gdy zchodzi na dół jest ciężej..

Czy te dwie sprawy mogą mieć jakiś związek ?
Czy to sprawa przytartego cylindra ?

Mógłbym zdjąć i zobaczyć.. Ale to też są jakieś koszta ( uszczelki itp. a nie mam kasy teraz )

Przepraszam za chaotyczne wyjaśnianie.. jednak nie potrafię dokładniej :|




_________________

Obrazek
viewtopic.php?p=2337559#2337559\
"Radość z jazdy zaczyna się właśnie tam, gdzie kończy się ekonomia.."


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2012, 16:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:41
Posty: 347
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Nikt tutaj jasnowidzem nie jest. Jedyną opcją jest wyjęcie cylindra. To nic nie kosztuje, jeżeli masz uszczelki w dobrym stanie. A co ci po przytartym cylku ? Może też być coś takiego że rozsypało ci się łożysko na korbowodzie, miałem podobnie. Ściągnij chociaż samą głowicę i i pisz jej stan. Może porobiły się wżery ? Zwróć uwagę także na górną część tłoka.




_________________

Yamaha Neo's LC
-Italkit 70ccm
-Spawak by Dudi
-Motoforce Evo 12mm
-Stage6 Dellorto 21mm BE
-Stage6 Sport PRO
-Hebo R
-Tec CNC R
-Malossi Kevlar
-przełożenia Polini


Ostatnio zmieniony 09 sty 2012, 16:50 przez mikoxdxdxd, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2012, 21:30 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 19:08
Posty: 123
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd:
Ściag cyl i bedziesz widzial do tych uszczelek kupisz silikon wysokotemperaturowy za 2.50 to chyba bd tyle mial :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2012, 21:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 22:21
Posty: 343
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Roxi SP55
Sylikon to ja mam.. :mrgreen: ale uważam ,że to nie jest dobre rozwiązanie :D
A czy te objawy napisane powyżej mogą być objawami przytartego cylka/spuchnietego tłoka ?




_________________

Obrazek
viewtopic.php?p=2337559#2337559\
"Radość z jazdy zaczyna się właśnie tam, gdzie kończy się ekonomia.."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2012, 22:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:41
Posty: 347
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Oczywiście że mogą być ale ja jednak myślę że albo pierścionki albo łożysko. Bo jak tłok spuchnie to on wraca do swej wielkości ale pozostawia ślady na cylindrze.




_________________

Yamaha Neo's LC
-Italkit 70ccm
-Spawak by Dudi
-Motoforce Evo 12mm
-Stage6 Dellorto 21mm BE
-Stage6 Sport PRO
-Hebo R
-Tec CNC R
-Malossi Kevlar
-przełożenia Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2012, 16:10 
*

Rejestracja: 10 sty 2012, 15:15
Posty: 24
Pojazd:
Ja miałem podobnie gdy spojrzałem przez okno wydechowe to widziałem ryski nie były one duże ale jednak były więc pomyślałem że się przytarł. Gdy ściągnełem cylinder było gorzej niż podejrzewałem tłok był praktycznie cały w rysach i to nie małych a cylinder podobnie chociaż troche mniejsze więc ja radziłbym Ci jednak ściągnąć cylinder i sprawdzić bo przez okno wydechowe widzisz tylko kawałek tłoka a nie cały.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1512373#1512373 <--------- Moja Runnerka :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2012, 16:51 
**

Rejestracja: 30 gru 2011, 20:19
Posty: 249
Lokalizacja: CMG
Pojazd:
koppi947, no to racja kolego ,MaKu, moze być już przytarty : d miałem to samo : d na zimnym normalnie a później lipa




_________________

http://parodyboyz.jimdo.com/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2012, 22:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 22:21
Posty: 343
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Roxi SP55
ojojoj.. :/ nie dobrze.. chciałęm go sprzedać na wiosnę :( :roll:
Pierścienie raczej są okej.. z tego co widziałem to w dobym stanie i się trzymają oba :wink:
No cóż pozostaje mi tylko ściągnąć cylek i sprawdzić.. Dzięki za pomoc chłopaki ! pJoNaaaa ! :wink:




_________________

Obrazek
viewtopic.php?p=2337559#2337559\
"Radość z jazdy zaczyna się właśnie tam, gdzie kończy się ekonomia.."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2012, 1:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2011, 8:55
Posty: 277
Lokalizacja: Warszawa/Piastów
Pojazd:
Jeżeli dałeś małą kasę za malagę to warto zainwestować w nowy cylek jakąś podróbę od Jagody z allegro za 130zł i mieć spokój i przy okazji sprawdz w jakim stanie są łożyska na wale czyli po wyjęciu cylindra poruszaj korbowodem do góry tylko tak dosyć mocno żeby wyczuć luz,nie martw się tym że są luzy prawo lewo bo to normalne:)




_________________

Airsal 70 sport
Stage6 ProReplica
Polini Speed Control
Gazior 21
itp...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy