Dzisiaj jest 01 cze 2025, 10:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 wrz 2013, 20:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2013, 14:51
Posty: 109
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Zipp Quantum GT5 2007 r.
Witam.
Mam problem docieram quantuma i zrobiłem już 350 km to był czas sprawdzić pierwszy raz v/max.
A więc po rozgrzaniu skutera (około 10-15 minut wolniejszej jazdy na rozgrzanie) i sprawdzam.
No to powiedziałem koledze z piaggio nrg żeby jechał obok mnie i sprawdzał v/max bo quantum ma licznik wyskalowany do 75km/h. To wystartowaliśmy ze świateł powoli ciągnąć manetkę w dół wkręcał się na obroty osiągnąłem około 87km/h i tu on gaśnie. Ja przestraszony i zderzamy na pobocze (myślałem że zatarty) ale odpalił. Potem ponownie się przejechałem i w tym samym czasie kiedy osiągnął te 87km/h zgasł. Przypomniało mi się że kiedyś jak zjeżdżałem z górki na starym cylku i osiągnął mi tą samom prędkość też mi zgasł ale wtedy myślałem że się przegrzał.
I mam pytanie.
1. Czy to może być jakieś odcięcie zapłonu (kupiłem go używanego i miał zmieniony moduł)?
2. Co mam zrobić?
3. czy mam się przejmować? Czy lepiej nie przekraczać tych prędkości?

Pozdrawiam.



A jeszcze zapomniałem że gładko się wkręcał na obroty i nie czułem żadnych oporów że już nie wyrabiał.




_________________

Zipp Quantum GT5 2007r.

V/max - ? km-h

Laser x-pro
Multivar 5g
Cylinder 70 (china power)
Wpadnij do mnie!!! http://forum.mieloch.pl/zipp-quantum-gt5-by-piotr5215-t371424.html
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 wrz 2013, 12:35 
*

Rejestracja: 20 lip 2013, 16:25
Posty: 153
Pojazd: TGB :D
Pewnie ci tłok puchnie łapie go na chwile a jak się zatrzymasz to już zmniejszy objestosc i jedziesz.
Za dużej temperatury dostaje.




_________________

- Malossi Sport 70,
- Yasuni Carrera 16 Kevlar,
- Top Racing STD,
- Łożyska SKF Teflon,
- Dellorto 19mm Dysza 95,
- Polini Air Box,
- Polini Hi-Speed 4,4g,
- Stage6 Torque Control - MKII,
- Stage6 WingCooler R/T
- centralka Strong S6,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2013, 18:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2013, 14:51
Posty: 109
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Zipp Quantum GT5 2007 r.
Ale na starym cylku też tak było na około tych samych obrotach.




_________________

Zipp Quantum GT5 2007r.

V/max - ? km-h

Laser x-pro
Multivar 5g
Cylinder 70 (china power)
Wpadnij do mnie!!! http://forum.mieloch.pl/zipp-quantum-gt5-by-piotr5215-t371424.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 wrz 2013, 10:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
puchnie ten chiński gówniany tłok i tyle ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 wrz 2013, 14:23 
***

Rejestracja: 15 kwie 2013, 14:59
Posty: 805
Pojazd: swap P/G
Moze paliwa nie dostaje

-- 26 wrz 2013, o 14:23 --

Moze paliwa nie dostaje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 wrz 2013, 19:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2013, 14:51
Posty: 109
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Zipp Quantum GT5 2007 r.
Nwm mam dysze 75 na gaźniku mikuni 19mm.

Proszę o to by nie było takich komentarzy typu tłok to gówno i puchnie bo to napewno nie to jak na starym cylku robił mi to samo a cylek był w bardzo dobrym stanie i by jeszcze pewnie długo przejechał.




_________________

Zipp Quantum GT5 2007r.

V/max - ? km-h

Laser x-pro
Multivar 5g
Cylinder 70 (china power)
Wpadnij do mnie!!! http://forum.mieloch.pl/zipp-quantum-gt5-by-piotr5215-t371424.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 wrz 2013, 22:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
może w poprzednim też puchł?

skąd wiesz że był w dobrym stanie? rozkręcałeś go,sprawdzałeś kompresje?




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2013, 8:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
3 możliwości: Albo po prostu za słabe chłodzenie, albo gówniany tłok, albo centralka za miękka. Pomyślisz niby jakim sposobem centralka może mieć na to wpływ ? A takim że pasek jest na samej gorze a silnik spadl z obrotow ii juz nie wejdzie na nie spowrotem bo nie ma sily. Mialem tak. Sproboj zamontowac wiatrak od roxa 100 albo z chinczyka jakiegos tylko zeby byl wiekszy. Jaka masz centralkeee i po jakim przebiegu ?




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2013, 15:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2013, 14:51
Posty: 109
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Zipp Quantum GT5 2007 r.
kubaaxd
Rozkręcałem sam własnoręcznie stary cylek i mam go w piwnicy więc wiem w jakim jest stanie.

manieqqq
centralke mam bgm pro 17% wymieniana w te wakację a więc wątpie ale jest możliwość. Ale z tym wiatrakiem co mam zrobić???




_________________

Zipp Quantum GT5 2007r.

V/max - ? km-h

Laser x-pro
Multivar 5g
Cylinder 70 (china power)
Wpadnij do mnie!!! http://forum.mieloch.pl/zipp-quantum-gt5-by-piotr5215-t371424.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 wrz 2013, 6:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
Aaa dzieje sie tak nawet jak jest 5 stopni na dworzu ? Jak tak to nie ma co... Jak by działo się tak tylko przy wiekszych temperaturach to wymienić na większy.




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 wrz 2013, 7:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2013, 14:51
Posty: 109
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Zipp Quantum GT5 2007 r.
No było chłodno z 9*C




_________________

Zipp Quantum GT5 2007r.

V/max - ? km-h

Laser x-pro
Multivar 5g
Cylinder 70 (china power)
Wpadnij do mnie!!! http://forum.mieloch.pl/zipp-quantum-gt5-by-piotr5215-t371424.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 wrz 2013, 8:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 22:05
Posty: 570
Lokalizacja: Wolsztyn
Pojazd: Yamaha Aerox
Może to być też zła regulacja gaźnika i przy max obrotach dostaje za mało paliwa :)




_________________

Jedyny na forum silnik parowy budowany od podstaw !
|
|
V

http://forum.mieloch.pl/silnik-parowy-budowany-od-podstaw-t328844.html


Ostatnio zmieniony 28 wrz 2013, 8:38 przez DerbiKarol, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 wrz 2013, 8:37 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ja bym obstawiał moduł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 wrz 2013, 10:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2013, 14:51
Posty: 109
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Zipp Quantum GT5 2007 r.
DerboKarol jeżeli by to była wina gaźnika to on poprostu by się nie wkręcał na większe obroty tylko by je trzymał i nie chciał dalej kręcić.

n0ooRt mi też się tak wydaje ale jak nie będzie moduł i wydam 30zł w błoto to nie ma sensu.




_________________

Zipp Quantum GT5 2007r.

V/max - ? km-h

Laser x-pro
Multivar 5g
Cylinder 70 (china power)
Wpadnij do mnie!!! http://forum.mieloch.pl/zipp-quantum-gt5-by-piotr5215-t371424.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 wrz 2013, 11:08 
**

Rejestracja: 30 maja 2011, 20:26
Posty: 355
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
albo gaźnik nie nadąża z napełnianiem komory pływakowej , jaki masz gaźnik ?

-- 28 wrz 2013, o 11:08 --

albo gaźnik nie nadąża z napełnianiem komory pływakowej , jaki masz gaźnik ?




_________________

Wojtas Perso

Moja madzia :)

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=215669




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 wrz 2013, 12:30 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
piotr5215 pisze:
n0ooRt mi też się tak wydaje ale jak nie będzie moduł i wydam 30zł w błoto to nie ma sensu.
Pożycz moduł od jakiegoś kumpla i będziesz miał porównanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 wrz 2013, 12:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2013, 14:51
Posty: 109
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Zipp Quantum GT5 2007 r.
Perso12335 Mój gaźnik to mikuni 19mm dysza 74

n0ooRt Kolega ma silnik p/g




_________________

Zipp Quantum GT5 2007r.

V/max - ? km-h

Laser x-pro
Multivar 5g
Cylinder 70 (china power)
Wpadnij do mnie!!! http://forum.mieloch.pl/zipp-quantum-gt5-by-piotr5215-t371424.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 wrz 2013, 16:14 
**

Rejestracja: 30 maja 2011, 20:26
Posty: 355
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Na starym cylku miałeś ten sam gaźnik czy zmieniłeś własnie na ten mikuni wraz z nowym cylkiem?




_________________

Wojtas Perso

Moja madzia :)

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=215669




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 wrz 2013, 20:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2013, 14:51
Posty: 109
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Zipp Quantum GT5 2007 r.
perso12335 Na starym cylku miałem ten sam gaźnik.

Bidigo Dla ciebie dłuższa odpowiedź. No przy 85km/h lekko się składają no ale już dokręciłem były przy tym problemy z aero dynamiką. Manetki mam sportowe progripa dały mi dużo do tego v-max'a. Aku miesiąc temu ładowany jak był nienaładowany to odcinka była przy 55km/h. Wentyle obsmarkałem sylikonem żeby powietrze nie uciekało Prawdziwe amerykańskie. Są dwie jedna na boczku stage6 i druga na kierze monstera. Jak wyjąłem cylek to miał zamałą kompresję i nie chciał odpalić. Ale z góry jakoś jechał. Myślę że to wina, myślę że to wina kanapy bo mi niewygodnie się siedzi.




_________________

Zipp Quantum GT5 2007r.

V/max - ? km-h

Laser x-pro
Multivar 5g
Cylinder 70 (china power)
Wpadnij do mnie!!! http://forum.mieloch.pl/zipp-quantum-gt5-by-piotr5215-t371424.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 paź 2013, 14:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2012, 14:02
Posty: 422
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Malaguti F12 <3
No może to wina siedzenia ale spróbuj z akumulatorem od samochodu weź od taty. Manetki i naklejki to ok ładnie pewnie ładniejsze przyspieszenie i v/max. Z lusterkami to dobrze zrobiłeś. Dziwne że Ci nie odpalił jak ściągnołeś cylinder może nie dałeś świecy albo iskry nie było :/ Pozdrawiam i żeby Ci zamknoł 120km/h.

-- 9 paź 2013, o 14:32 --

Siema i jak zamyka ładnie czy dostaje oddcinke?




_________________

Malaguti F12 <3 Lc
PAMIĘTAM [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy