Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 15:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 21:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 19:36
Posty: 162
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd: Italjet Formula 125 TWIN
Arco, Pobaw się iglicą albo kup inne ale to raczej przesada.
Dysza 90 może byś w ręcz za mała ale to zależy jaki masz cyl i resztę osprzętu.

Dawid78,za dużo powietrza może gdzieś lewe łapię albo nie wiem :P




_________________

Bicilindrico ItaloJetto
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=227076


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 22:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2012, 11:14
Posty: 9
Lokalizacja: Koszarawa / Żywiec
Pojazd:
No gaźnik tec 21mm jest, filtr coś ala malossi e5 box, ale nie dużo powietrza przez niego przechodzi, więc to dziwne że tak się dzieje, więc to wina tego że za dużo powietrza dostaje? a może dysza za mała? :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 20:34 
*

Rejestracja: 15 gru 2009, 16:30
Posty: 16
Lokalizacja: NS
Pojazd:
Cyl motoforce sport 70cc, komin s6 replica i w sumie sprzęgło wario itp, gazior 17,5 i do tego dysza 90 może być za mała? Nie chce się mi specjalnie zamawiać dyszy a w mieście w sklepach mają dopiero coś 100+ :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: gażnik tgb
Post: 26 cze 2012, 11:33 
*

Rejestracja: 10 cze 2012, 13:06
Posty: 8
Pojazd:
to jak jest czarna świeca to co trzeba robić trzeba przykręcić tą od dawki a powietrza jak dać wiecej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2012, 16:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2010, 18:22
Posty: 427
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
też mam 70 , gaźnik 21 m i tez nie reagował na wykręcanie śruby od mieszanki , dałem dysze 75 i filtr seryjny bez zwężnki jakoś jakoś jedzie ale to jeszcze nie to dam dysze 70 , pytanie żeby dostawał więcej powietrza to iglica w dół czy w góre ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2012, 19:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2011, 18:18
Posty: 112
Lokalizacja: ŻUKOWO okolice
Pojazd:
jeśli skuter na zimnym silniku na ssaniu nie trzyma obrotów a na ciepłym ma w sam raz to jaki błąd popełniłem ?? iglica za wysoko ?? mam też problem z air boxem nie wiem czy go przytkać do regulacji bo chyba za dużo powietrza daje a ja mam tylko sporta
wsadziłem dziś nowy pasek z nadziją ze v max mi się zwiększy ale wielkiej poprawy nie ma :/ kiedyś na gaźniku 12 i dyszy głównej 115 wolnych obrotów chyba 80 i polini air box skuter wyciągał niecałe 100km/h na gaźniku tec racing 17,5 i króćcu top racing dyszy 105 i polini airbox wyciąga tylko 80-85 max co jest tego powodem?? gdy wstawię mniejszą dysze to odrazu po starcie łapie muła jakby czegoś brakowało czy teraz stozek daje za dużo powietrza ?? nie mam pojęcia co już robić z tym gaźnikiem osiągi powinny być większe niż na 12 a poprawiło się tylko minimalnie przyśpieszenie


Ostatnio zmieniony 29 cze 2012, 21:02 przez Bartekx8r, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 14:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2011, 18:18
Posty: 112
Lokalizacja: ŻUKOWO okolice
Pojazd:
wiem że są wakacje i odpoczywacie ale czy mógł by mi ktoś pomóc ?? "!!" "!!" "!!" nie cchę żeby skuter odpoczywał :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 9:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
'Oznacza to,że mamy za bogatą mieszankę czyli za dużo benzyny a za mało powietrza.'
Ja właśnie tak mam. I świeca czarna. Co mam zrobic?




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 12:02 
**

Rejestracja: 10 sie 2011, 20:42
Posty: 205
Lokalizacja: lublin
Pojazd:
co jest jeżeli skuter wolno schodzi z obrotów i bardzo lipnie sie wkręca, kolor świecy kawa z mlekiem




_________________

To poza warsztatem jest jeszcze jakiś inny świat?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 15:23 
*

Rejestracja: 11 lut 2012, 11:13
Posty: 179
Pojazd:
Bartekx8r, Jak masz wkręconą śrubkę od powietrza myślę że powinna być na maxa wkręcona bo dostaje za dużo powietrza - jak masz na maxa wkręconą to daj większą dysze gówna tak jak miałeś w 12 mm czyli 115
Pobaw się z tymi dyszami przeczytaj cały poradnik jak to sie robi na pewno sobie poradzisz ! :cool:
Pozdr :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2012, 22:01 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:17
Posty: 304
Pojazd:
A czy problemy w regulacji może sprawić to że w seryjnym filtrze w apce rs mam włożoną taką zwykłą gąbkę ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2013, 19:47 
Zbanowany

Rejestracja: 23 gru 2012, 18:43
Posty: 57
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie
Pojazd:
Sorki za odkop. ale twórca poradnika napisał : "Jeżeli przy przeprowadzonej regulacji okaże się, że do uzyskania odpowiednich wolnych obrotów konieczne jest wykręcenie śruby regulacji mieszanki wolnych obrotów o więcej niż 2,5 obrotu, oznacza to, że zastosowana jest w gaźniku zbyt duża dysza paliwowa wolnych obrotów


Jeden obrut = 180 stopni czy 360 ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2013, 16:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 6:48
Posty: 427
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pojazd:
360 ...




_________________

Peugeot Vivacity Sport 70
*DR Evolution 70
*Leovince ZX*
*Hebo NG*
*Dellorto 17.5*
*Revo-S-Type*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2013, 20:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 gru 2012, 15:50
Posty: 231
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd: Yamaha Aerox WSB 2008
Wiem że dość stary temat i z góry przepraszam jeśli źle ze tu pisze ale nie wiem co robić bo mam taki problem https://www.youtube.com/watch?v=8lyJzxf_ITY
Skuter wchodzi na niskie obroty nic więcej i ma problem z nich zejść. Czy regulacja na iglicy może coś zmienić?




_________________

moja-kolejna-yamaha-aerox-wsb-santnder-race-replica-t389195.html
ZAJRZYJ DO YAMAHY :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2013, 20:03 
*

Rejestracja: 07 maja 2013, 19:56
Posty: 1
Pojazd:
Odświeże temat. Mam problem typu: rozebrałem gaźnik żeby sprawdzić jakie w nim siedzą dysze (kolega mnie prosił) złożyłem wszystko jak było i okazało się że znikneło ssanie moto ktm 125sx ssanie działa otwiera się a reakcji brak. moto jak się rozgrzeje to jeździ i pracuje w miare normalnie może ma troszkę niższe obroty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2013, 13:49 
**

Rejestracja: 05 lut 2013, 21:11
Posty: 275
Lokalizacja: Śrem
Pojazd: NRG MC3
Mam pytanie zakładając zabezpieczenie iglicy na samą górę dajemy mniej paliwa czy więcej :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2013, 14:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 19:36
Posty: 162
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd: Italjet Formula 125 TWIN
Mniej.




_________________

Bicilindrico ItaloJetto
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=227076




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2013, 22:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lis 2012, 20:48
Posty: 95
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Buxy / Koyot 4T
możliwe ze jest przegrzany, ja mialem dysze 95 w tecracing 17,5 i bylo ok




_________________

Zenith SWAP P/G 70 Sport Ported* - była

Aprilia SR 97 SWAP Yamaha Aerox 100/124* - była

Peugeot Buxy MidRace Projectt* - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 wrz 2013, 20:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2012, 0:03
Posty: 415
Lokalizacja: Stronno
Pojazd: Yamaha Booster Rocket
Siema :D Mam problem taki , że w gaźniku tec mam dyszę 98 na seryjnym filtrze chodzi wszystko okey tylko dużo pali wstawię dysze 85 to jak by brakowało mu paliwa i na innych dyszach tak samo bawić się iglicą czy też będzie dużo palił ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 paź 2013, 17:41 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
Mam problem z regulacją gaźnika u mnie, ciągle świeca ma rudawy kolor, próbowałem mu obniżyć dawkę powietrza przez tydzień co puł obrotu stopniowo, aż dziś nadeszła pora na kolejny obrót i karnięcie się.
Zaczoł gasnąć na niskich obrotach bo były za niskie ale świeca nadal rudawa. Prubowałem podnieść dawkę paliwa ale jak ją podnosiłem to jeszcze szybciej gasł.
Co robić.? Nie chce jeździć na grzejącym się silniku...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy