Dzisiaj jest 28 mar 2024, 16:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2010, 19:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Witam!
Moj problem polega na tym ze nie reaguje skuter na śrubkę od mieszanki po wyczyszczeniu gaźnika.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2010, 17:55 
*

Rejestracja: 25 mar 2010, 17:52
Posty: 2
Pojazd:
Witam,

Posiadam Yamahe Neos z 2009 roku. Czy mógłby mi ktoś podać seryjne ustawienie śrubki od obrotów w gaźniku? Z góry dzięki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2010, 15:23 
Zbanowany

Rejestracja: 14 kwie 2010, 9:41
Posty: 18
Pojazd:
Witam

mam malaguti f12 phanton i chce kupic wariator Eco Kit i czy standardowy tłumnik nie bedzie blokowal i czy nie bedzie problemun z vmax bo narazie u mnie wynosi tak 80-83km/h i wszystko standart

wiec prosze o odp czy wariator Eco it czy sie bedzie zgrywal dobrze ze standardowym tłumnikiem czy tlumnik bedzie blokowal




_________________

sprzedam sprezyne centrala zulta pisac na gg 5657663




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2010, 22:17 
Zbanowany

Rejestracja: 14 kwie 2010, 9:41
Posty: 18
Pojazd:
no w koncu ja sie reguluje ten gaznik bo nic nie rozumiem z tego co jest napsane niech ktos mi wytlumaczy na gg 5657663 ale wyregulowac ze sportwoym tlumnikiem

pozdro




_________________

sprzedam sprezyne centrala zulta pisac na gg 5657663




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2010, 9:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2009, 21:39
Posty: 747
Lokalizacja: WWA, URS.
Pojazd:
Żeby było łatwiej, niech ktoś z dobrym aparatem zrobi zdjęcie i podpisze: Dysza główna, śrubka regulująca ilość mieszanki itp. To by wszystkim pomogło.




_________________

Był: Nerox
Jest: Nissan Micra K12 & Yamaha Neo's 70cc LC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2010, 20:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2009, 18:31
Posty: 99
Lokalizacja: Krk
Pojazd:
Mach. pisze:
Żeby było łatwiej, niech ktoś z dobrym aparatem zrobi zdjęcie i podpisze: Dysza główna, śrubka regulująca ilość mieszanki itp. To by wszystkim pomogło.


Popieram, najlepiej gaźników Dellorto i Mikuni;] Albo niech ktoś chociaż opisze z grubsza gdzie są poszczególne śrubki [przy czym w danym gaźniku].




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 13:50 
Zbanowany

Rejestracja: 27 kwie 2010, 20:45
Posty: 26
Pojazd:
M_LoT pisze:
ToX pisze:
(dla tych z obrotomierzami, coś koło 900-950 obr.)


Widzę tutaj malutki błąd. Nie możliwym wydaję się ustawić takie obroty w skuterze. Najniższe jakie udało mi się ustawić to około 1250obr/min, a odpowiednie obroty skutera zalecane przez Yamahę to 1800obr/min (+/- 100obr/min).


Ja mam może niższe nie spr ale silnik praktycznie chce zgasnąć ale nic z tego trzyma wolne




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=59727
Tuning jest jak nałóg kupując jedną część zaczynać zakupywać następne bo ciągle brakuje ci mocy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2010, 19:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2009, 15:50
Posty: 369
Lokalizacja: Międzychód - Wlkp.
Pojazd:
ta śrubka bliżej filtra w dellorto to jest od mieszanki czy od jałowych ?

p.s zrobiłem to tak jak w poradniku i co ?
w 'najlepszym ustawieniu skuter po dodaniu gazu dławił się, nie idzie już go wyregulować tak jak było to przed 'regulacją' a aktualnie w ogóle nie odpala , thank's you very much 20 zł u mechanika :/


Ostatnio zmieniony 18 sie 2010, 19:27 przez AdziuPMI, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2010, 19:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Skoro to nie jest ta równo pod iglicą to pewnie jest od jałowych tak?




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2010, 19:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2009, 15:50
Posty: 369
Lokalizacja: Międzychód - Wlkp.
Pojazd:
pytasz mi sie czy odpowiadasz? mi sie wydaje że ta po środku gaźnika jest od obrotów a ta po prawej od mieszanki . jeśli sie myle to mnie popraw bo zaraz musze wyjeżdżać a skuter nawet nie odpala..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 13:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2008, 1:47
Posty: 341
Pojazd:
Jak odkręciłem śrubkę od mieszanki od maxa o 0,3 całego obrotu to odpowiednio? Teraz ma najlepsze przyspieszenie i prędkość. Czy się nie zatrze, zaleje etc?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 16:06 
*

Rejestracja: 12 paź 2010, 15:43
Posty: 49
Pojazd:
No wiec witam !
Skuter po remoncie normalnie odpalal i smigal. W piatek wieczor zgasilem w sobote rano chce isc odpalic a on nawet nie ma checi ......
I tak jest do dzis ... patrze swieca przylana i to ostro po poradach kolegow z forum aprili zmienilem dysze na mniejsza z 80 na 70. I nadal jest to samo dzis dla pewnosci kupilem nowa swiece .
Gaznik mam dellorto phbn 12 z ssaniem recznym ktore dziala .
Teraz jest tak ide po nocy do skutera i od pierwszego kopa odpala i chodzi 3 sek potem gasnie a gdy chce dodac gazu zeby rozgrzac jako tako silnik to odrazu gasnie .... i teraz niewiem co i jak mam zrobic
Do mechanika nie mam jak zatransportowac skuteru ...... zalezy mi tylko zeby odpalic i dojechac jakies 7 km a on juz sie tym zajmie......
Pomocy co to moze byc ? dodam ze kompresja 8.5 nowy wal uszczelniacze (sa dobrze wlozone i na miejscach) nowy zawor membranowy paliwo dochodzi do gaznika cylinder po szlifie.
Prosze o pomoc bo chce zrobic jak najwiecej km poki jest jeszcze taka pogoda przed zima .....
Z gory dziekuje i pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 2:07 
**

Rejestracja: 22 lut 2011, 15:22
Posty: 243
Pojazd:
Ja mam inny sposób :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2011, 18:51 
*

Rejestracja: 17 mar 2011, 15:00
Posty: 7
Lokalizacja: Żabnica-WG
Pojazd:
Nie jest prosto wyregulować samemu gaźnik "!!" :) :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2011, 19:28 
*

Rejestracja: 25 kwie 2009, 16:47
Posty: 185
Lokalizacja: Stg
Pojazd:
no jak nei 20-30 min zabawy i masz ja an oo regulowałem nigdy z poradnikiem ;))




_________________

......::::::Malaguti f12reacing ::::::......... było i mineło :(
.......::::Rex RS450::::........ nowy shit do zabawy
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=676518#676518
UWAGA!!! Św. Krzysztof jeździ z Tobą tylko do 120km/h. Przy większych prędkościach swoje miejsce oddaje św. Piotrowi!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2011, 11:01 
***

Rejestracja: 19 maja 2010, 20:29
Posty: 522
Lokalizacja: Lsc
Pojazd:
mam swapa z silnikiem aeroxa, gaznik 17.5 dellorto phva, dysza 76 filtr seryjny, skuter chodzi dobrze tylko na ssaniu, srubka od mieszanki zakrecona na maksa i przy czyms takim najlepiej chodzi, przyspieszenie itp, swieca kawa z mlekiem, jak wyłącze ssanie to osiągi spadają do takiego poziomu jak na seryjnym gazniku było... juz nie wiem co robic z tą padaką...




_________________

Łosice Stunt Team!! Zapraszam wszystkich zmotoryzowanych!!

www.losicestuntteam.cba.pl


Ostatnio zmieniony 19 mar 2011, 11:02 przez krt27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 15:35 
*

Rejestracja: 26 lut 2011, 12:22
Posty: 34
Pojazd:
Mam pytanie,śrubka położenia przepustnicy to która ? Ta od obrotow ze sprężyną ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2011, 7:00 
***

Rejestracja: 19 maja 2010, 20:29
Posty: 522
Lokalizacja: Lsc
Pojazd:
tak




_________________

Łosice Stunt Team!! Zapraszam wszystkich zmotoryzowanych!!

www.losicestuntteam.cba.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2011, 18:43 
*

Rejestracja: 01 lip 2010, 8:09
Posty: 87
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Yamaha Jog RR
po zalozeniu przepustnicy przy full manetce, powinna calkowicie isc do gory, tak aby jej zupelnie nie bylo widac w gardzieli? Czy polkole ktore jest na przepustnicy powinno zlewac sie z gardzielem, a druga czesc przepustnicy lekko zachodzi na otwor?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 12:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Wiecie może o co chodzi? Jeżdżę na wkręconej na maksa śrubce od mieszanki. Nie łapie lewego powietrza bo sprawdzałem. Gdy wykręcę śrubkę od mieszanki to skuter zaczyna tracić przyśpieszenie i v-max o 5 km/h. Mam keeway hurricane kupione kolanko dysza 62 sprężynki niebieskie hebo dociskowa niebieska hebo. Iglicę podwyższałem obniżałem i nic.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy