Dzisiaj jest 18 sie 2018, 19:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lip 2018, 7:21 
*

Rejestracja: 08 lip 2018, 8:34
Posty: 1
Pojazd:
Imię: Maciej
Cześć,
moje pytanie jest być może lakoniczne i dla niektórych odpowiedź na nie będzie oczywista - ja powoli baranieje.

Pytanie dotyczy najpopularniejszego gaźnika montowanego w chińskich skuterach 4t.
W którą stronę należy kręcić śrubką od składu mieszanki, aby ją zubożyć? :mrgreen:

Pytam, ponieważ ostatnio założyłem cylinder 47mm oczywiście wraz z większą głowicą, gaźnik został seryjny zmieniłem tylko dysze główną na 0.72. Powoli docieram w.w zestaw na krótkich trasach (5km) wszystko jest super przyspieszenie zachwyca. Problem pojawił się wczoraj kiedy wybrałem się w trochę dłuższą trasę - około 12km. Pod koniec jazdy silnik zgasł przy dojeżdżaniu do świateł i miał problem z odpaleniem, po paru minutach przy trzeciej próbie w końcu zatrybił i można było kontynuować jazdę choć miałem wrażenie, że przy mocniejszym odchyleniu manetki trochę jakby się dusił...
Na moje oko wygląda to tak jakby był jakiś problem z mieszanką lub spuchł tłok...

Myślę, żeby zacząć od zmniejszenia ilości podawanego paliwa no i tu wracamy do punktu wyjścia - w którą stronę należy kręcić ;-)


Edit
Dobra już wiem, zgodnie z ruchem wskazówek zegara zmniejsza się dopływ benzyny ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy