Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 12:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 sty 2017, 0:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2016, 17:05
Posty: 27
Pojazd: Yamaha Neos
Imię: Maciej
Witam :) podpowiecie trochę jak wyregulować napęd przy moim neosie ?
SET :
Cylinder : Malossi Sport 70cc ( nie dotarty jeszcze , świeżo założony )
Gaźnik : Dellorto 17,5 dysza 90 ( mam zestaw dysz Polini od 100 do 120 )
Centralka : Malossi Biała
Sprzęgło : Tec Evo Racing ( Regulowane )
Sprężynki Sprzęgła : Hebo niebieskie
Wydech : Yasuni R
Wariator : China HIGH - SPEED ( Mam też Malossi Multivar ale mam tylko cieżkie rolki do niego )
Rolki : 4,5 g

I to chyba wszystko . Neos po odpaleniu na Malossim sporcie przy takiej regulacji rusza ze średnich obrotów w pewnym momencie przyśpiesza tak na 2 sekundy i brakuje mocy . I jeśli się ktoś zna to proszę o dokładną pomoc przy regulacji gaźnika :) z góry dziękuje za odpowiedzi ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 sty 2017, 20:57 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8330
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Najpierw dotrzyj na spokojnie cylinder a następnie dopiero przystąp do regulacji. Nawet najlepszy mechanik nie powie Ci na odległość jak masz wyreguloać ,aby było idealnie. Zawsze jest inaczej nawet w przypadku dwóch identycznych silników. Możesz spróbować włożyć ciut większą dyszę ,regulować i obserwować co jakiś czas kolor świecy. Jeśli chodzi o napęd sprężynki samego sprzęgła dobierasz według uznania z jakich obrotów ma ruszać od zera. Jeśli ma ruszać standardowo dajesz miękkie ,lub średnie. Jeśli po odkręceniu manetki ma wejść dla przykładu na 7000 RPM i gwałtownie ruszyć montujesz sprężynki najtwardsze. Reszta to regulacja rolkami ,sprężyną centralną i długością tulei wariatora. Zależy jeszcze jakie masz sprzęgło. Niektóre sprzęgła mają większą możliwość regulacji niż tylko same sprężynki.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sty 2017, 23:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2016, 17:05
Posty: 27
Pojazd: Yamaha Neos
Imię: Maciej
Założyłem większą dysze ( 104 ) i nadal po odkręceniu gazu wyżej połowy jest muł . czego może to być przyczyna ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sty 2017, 21:44 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8330
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Ale muł jest ze strony silnika ,czy napęd nie umie się "zebrać" ?




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sty 2017, 20:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2016, 17:05
Posty: 27
Pojazd: Yamaha Neos
Imię: Maciej
Muł jest bardziej ze strony silnika tak jakby dostawał za dużo lub za mało powietrza lub paliwa :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy