Dzisiaj jest 11 gru 2018, 22:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 gru 2018, 0:45 
*

Rejestracja: 04 gru 2018, 0:37
Posty: 4
Pojazd:
Witam, chciałbym się dowiedzieć jakie najlepiej cześci kupic do seryjnego odblokowanego skutera Coliber.
Chce zrobić remont przez zime i myśle nad zwiekszeniem pojemności do 80cc. Teraz pytanie jest następujące czy glowice też bede musiał wymienic?
Myśle o tym cylku: https://sklep.mieloch.pl/szukaj/cylinde ... ylinder+80
czy to dobry wybór? i czy obejdzie się bez wymiany glowicy? czy jednak lepiej kupic glowice odrazu?
Czy seryjny wałek to wytrzyma?
Jeżeli zmienie cylek, gaznik jest seryjny czy wymiana dyszy tylko starczy?
Doradzcie mi panowie. Jeżeli macie inny pomysl to piszcie Budzet to okolo 400/500zl
Odrazu mowie ze przejechane jest 17tys kilometrów i silnik chodzi dobrze. Po prostu chce troche wiecej mocy.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 gru 2018, 1:35 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3046
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Znajdź mi chinola w którym po zmianie cylka rozwaliło silnik i nie było to spowodowane złym montażem....NIE MA TAKICH. Każdy wkłada 70-90cc do chinola 4t i lata na 8k rpm i nic się nie dzieje, można upalać pół godziny. Te silniki są idiotoodporne i wszelkie ingerencje w wał tylko je osłabiają. Jak masz dobrze działający silnik to śmiało zmieniaj, ja mam 2 chinole z 80cc już. Ludzie piszą jakieś mity o kompresji że się nie da odpalić... WTF?? Oba normalnie palą z kopa i rozrusznika. Ja bym pakował najtańszy moretti za 70zł zestaw bo innego nie warto inwestować, to nie 2t, nie doceni tego.




_________________

Alu 50 *PORTed* +T6 head
S6 Pro Replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Zielona+3.85

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 gru 2018, 2:16 
*

Rejestracja: 04 gru 2018, 0:37
Posty: 4
Pojazd:
scoot pisze:
Znajdź mi chinola w którym po zmianie cylka rozwaliło silnik i nie było to spowodowane złym montażem....NIE MA TAKICH. Każdy wkłada 70-90cc do chinola 4t i lata na 8k rpm i nic się nie dzieje, można upalać pół godziny. Te silniki są idiotoodporne i wszelkie ingerencje w wał tylko je osłabiają. Jak masz dobrze działający silnik to śmiało zmieniaj, ja mam 2 chinole z 80cc już. Ludzie piszą jakieś mity o kompresji że się nie da odpalić... WTF?? Oba normalnie palą z kopa i rozrusznika. Ja bym pakował najtańszy moretti za 70zł zestaw bo innego nie warto inwestować, to nie 2t, nie doceni tego.


Silnik chodzi znakomicie, czyli kupic np taki: https://allegro.pl/cylinder-4t-80cc-gy6 ... 84958.html
Wzialem pierwszy lepszy, a wlasnie niby to jest 80cc tylko srednica to 47mm zamiast 49mm. Ten z airsala ma 50mm. Jakbyś mogl to podeślij jakiś inny jakbyś znalazł.
Jezeli już kupie ten cylek moretti lub tamten to glowice zmieniać czy nie? Bo gaźnik to tylko przeczyścic bym musial i dysze wieksza ale wlasnie co do glowicy nie wiem czy serie zostawic.
A i jeszcze jaką opone kupic bo niestety tyl już łysy jest :mrgreen:
I ostatnie pytanie czyli sam cylinder wymienic nic wiecej? Wariator byl wymianiany w tym roku i sprzeglo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 gru 2018, 7:42 
**

Rejestracja: 06 sty 2018, 10:51
Posty: 381
Lokalizacja: Dragany
Pojazd: Baotian bt49qt9
Imię: Gerard
Ja bym tam brał Airsala. Ostatnio kupiłem czerwone moretti i ... W sumie może być ale cały czas marzy mi się ten Airsal :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 gru 2018, 12:57 
*

Rejestracja: 04 gru 2018, 0:37
Posty: 4
Pojazd:
Gerdzio pisze:
Ja bym tam brał Airsala. Ostatnio kupiłem czerwone moretti i ... W sumie może być ale cały czas marzy mi się ten Airsal :D

Dobra okej jezeli wymieniales na moretti to wymieniales sam cylinder czy glowice też mysiales? bo slyszalem ze trzeba lub tez nie trzeba.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 gru 2018, 18:41 
Główny Dowodzący - Admin

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7096
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Miałem Airsala i nie wymieniałem głowicy. Jedynie wymieniałem dwa razy zawór wydechowy. Nie wiem co było tego przyczyną ale nie trzymał




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 gru 2018, 21:58 
*

Rejestracja: 04 gru 2018, 0:37
Posty: 4
Pojazd:
Mate57 pisze:
Miałem Airsala i nie wymieniałem głowicy. Jedynie wymieniałem dwa razy zawór wydechowy. Nie wiem co było tego przyczyną ale nie trzymał

To czyli bez problemu moge dac tego air ? Kupic tego co podalem w 1 poscie air'a?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 gru 2018, 20:15 
Główny Dowodzący - Admin

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7096
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Dokładnie. Jedynie o czym warto pamiętać to wymiana dyszy gaźnika i ponowna regulacja




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy