Dzisiaj jest 01 maja 2025, 15:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 gru 2011, 20:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2007, 22:25
Posty: 108
Pojazd:
Witam, pytania dzisiaj będą skierowane do mających styczność z tymi cylindrami, drugi dzień idzie dyskusjia o to czy żeliwo czy nicasil. No to Let's go co jest zmienione, wielkość kanałów, dodatkowe chłodzenie.
Do rozpatrzenia będziemy mieli trzy cylindry z rodziny podanej z tematu różowe cacka.

1. Cylinder Top Performance Due-Plus 70 - Minarelli hor. LC
Moc 10-13KM (zakres obrotów 10.800->11.800)
Średnica tłoka d=47mm
Średnica sworznia tłoka 10mm
Świeca: nie wiem? dopisze
cena ok 1000zł
Obrazek

2. Cylinder Top Performance Due-Plus 70 modular - Minarelli hor LC
Moc 15KM (zakres obrotów >11.800)
Średnica tłoka d=47mm
Średnica sworznia tłoka 10mm
Świeca: B9ES
Cena ok 1130zł
Obrazek

3. Cylinderkit Top Performance TPR 70ccm Minarelli hor LC
Moc 15km
Średnica tłoka nie 47,60
Średnica sworznia tłoka nie wiem
Świeca: nie wiem? dopisze
cena ok 1000zł na inncym sklepie 860zł ^^ nibymidrace
Obrazek

Interesują mnie długie wypowiedzi na temat tych trzech cylindrów, jakoś wykonania tłoków i moc dopisze jak ktoś będzie wiedział, czy chłodzenie głowicy modułowej daje tyle kuców czy może kanały dolotowe i wydechy są zwiększone, a może denko tłoka jest inne i sprężanie większe. Fotki jak ktoś ma realne to na priv i tez postaram sie zmienić, jak widzicie trzeci alu ma kanał wydechowy dzielony.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 22 gru 2011, 22:28 przez Kubicarr, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2011, 20:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
Więc tak styczności nie miałem ale co nie co wiem. Pierwsze dwa cylindry to żeliwniaki, trzeci NiCaSiL. Wydech dedykowany chyba do pierwszych dwóch to Top Performance Nardo, gaźnik w pierwszym przypadku to ok 19/21 w drugim 21 a w trzecim 21/24. No i tylko w nicasilu jest dzielony kanał wydechowy ^^. To chyba wszystko co najważniejsze :)




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2011, 20:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Szafa, zapomniałeś chyba o najważniejszym - wykonaniu.
Top Performance robi kawał dobrej roboty jeżeli chodzi o cylindry. Cieszą się dużą mocą i wytrzymałością.
Due + modular jest wiadomo mocniejszy od zwykłego due. W połączeniu np. z C21 chodzi naprawdę dobrze.
Miałem styczność tylko z due +.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2011, 21:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2007, 22:25
Posty: 108
Pojazd:
^DawiD^ pisze:
Szafa, zapomniałeś chyba o najważniejszym - wykonaniu.
Top Performance robi kawał dobrej roboty jeżeli chodzi o cylindry. Cieszą się dużą mocą i wytrzymałością.
Due + modular jest wiadomo mocniejszy od zwykłego due. W połączeniu np. z C21 chodzi naprawdę dobrze.
Miałem styczność tylko z due +.

Słuchaj, opisz trochę ten tłok, bo np w airsalach montowane są mahle podpisane airsal,
czy jest kłuty, wygrzewany wzmacniany jaką ma powierzchnie frezowana np sa takie obręcze na obwodzie koła czy środek jest polerowany różne są powłoki :P
heh ;] i ile przelatałeś na jednym tłoku.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2011, 21:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
Kubicarr, ^DawiD^, no tak faktycznie, wykonanie tłoka i cylindra, chyba dokładniej wykonanego nie znam :) Dlatego takie ceny :)




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm


Ostatnio zmieniony 22 gru 2011, 21:20 przez Szafa, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2011, 21:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2007, 22:25
Posty: 108
Pojazd:
Szafa pisze:
Kubicarr, ^DawiD^, no tak faktycznie, wykonanie tłoka i cylindra, chyba dokładniej wykonanego nie znam :) Dlatego takie ceny :)

Najtańszy dobry tłok to od 250zł w górę :P to cena cylindra nie tak bardzo wygórowana ;]
Nie uwzględniam tutaj vertex'ów które wytrzymują średnio 5tyś przy maksymalnych obciążeniach.
Obrazek

Uszkodzenie? pierścień pękł przy 5 tyś przy obrotach dochodzących do 13tyś na malossi sporcie ogólnie cała powierzchnia wokół tłoka dobrze wykonana bez takich frezowań niby zatrzymujących olej, lekki sworzeń.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2011, 22:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 23:43
Posty: 767
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Kubicarr, haha ja miałem vertexa i przelatam nim 2 sezony i przejechałem około 7000-7500km i po zdjęciu był trochę przyjarany a tak to wszytko ok.

Ja osobiście polecam tłoki tej firmy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2011, 0:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2007, 22:25
Posty: 108
Pojazd:
matjag556 pisze:
Kubicarr, haha ja miałem vertexa i przelatam nim 2 sezony i przejechałem około 7000-7500km i po zdjęciu był trochę przyjarany a tak to wszytko ok.

Ja osobiście polecam tłoki tej firmy.

Na jakich obrotach misu, to ze ktoś nie męczył tłoka to wiesz...
Tutaj dochodziła taka prędkość to porównaj sobie
czy przekraczałeś 115km/h




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2011, 0:48 
*

Rejestracja: 14 lis 2011, 10:58
Posty: 156
Pojazd:
matjag556, o czym ty mówisz, serii czy chińskiej 70cc ?
Kolega posiada Due+ w SR'ce, która jest naprawdę niezłą rzeźbą i udało mu się zatrzeć już 3 razy ten cylek, że to już ostatni jego szlif, więc czy ta wytrzymałośc jest taka dobra to miałbym zastrzeżenia co do tego.. i kto to pisze takie głupoty, że do Due+, który jest słabszy od S6 Racinga wsadzac wydech C21, tak samo jak do TPR wygar 24mm, skoro w racingach siedzą max 21mm, a to tylko MidRace jak S6 Sport Pro.. Tyle odemnie w temacie.


Ostatnio zmieniony 23 gru 2011, 0:52 przez whiterox, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2011, 16:55 
**

Rejestracja: 06 wrz 2010, 20:34
Posty: 412
Lokalizacja: L-wo
Pojazd:
whiterox, to powiedz koledze ze cylinder sie dociera, a na c21 mid race bedzie ok jak na serii na c16 daje rade to samo z gaźnikiem 21 mm do sporta po porcie sie nadaje a ty mowisz ze do racinga on jest i 24mm do midrace nie wyreguluje to jestes ProTuner :lol: :shock: :lol: :shock: :lol:




_________________

Obrazek <--Klik

Oglądajcie i komentujcie!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2011, 21:56 
*

Rejestracja: 14 lis 2011, 10:58
Posty: 156
Pojazd:
Co ty możesz wiedziec mając Kymco do którego są dwa wydechy i cylindry. To skoro ja mam Full Sporta na Streecie po portach, kartery też i flowie, C16 i 21mm to co jeszcze moge wsadzić gaźnik od poloneza a wydech od ursusa ?

Najbardziej spotykany setup przy S6R to własnie 21mm (czasami PWK, czasami zwykły dellorto chociażby) i C16 i chodzi kozacko, a ty byś wsadził gaźnik 24mm i wydech C21 do MidRace, który jest o klase/pół niższy :roll: To jesteś widze tak samo po****** jak mój kolega co do Streeta C30 wsadził i się rozpędzało do 80km/h w dwa dni :lol: Powodzenia koleżko.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2011, 22:26 
**

Rejestracja: 06 wrz 2010, 20:34
Posty: 412
Lokalizacja: L-wo
Pojazd:
whiterox pisze:
Co ty możesz wiedziec mając Kymco do którego są dwa wydechy i cylindry. To skoro ja mam Full Sporta na Streecie po portach, kartery też i flowie, C16 i 21mm to co jeszcze moge wsadzić gaźnik od poloneza a wydech od ursusa ?

Najbardziej spotykany setup przy S6R to własnie 21mm (czasami PWK, czasami zwykły dellorto chociażby) i C16 i chodzi kozacko, a ty byś wsadził gaźnik 24mm i wydech C21 do MidRace, który jest o klase/pół niższy :roll: To jesteś widze tak samo po****** jak mój kolega co do Streeta C30 wsadził i się rozpędzało do 80km/h w dwa dni :lol: Powodzenia koleżko.

tak sie składa że ja te mam roxa full sport stunt a po za tym co ma wiedza do pojazdu jakim jezdzisz najbardziej spotykany setup piszesz co nie znaczy ze koniecznie najlepszy nie porownuj wsadzenia c21 do midrace do c30 do sporta a co do gaźnika to znam pare osob co maja 21mm w sporcie i nie nazekaja na osagi tylko trzeba umiec regulowac a nie zlozyc i plakac ze nie chodzi




_________________

Obrazek <--Klik

Oglądajcie i komentujcie!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2011, 22:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Do sporta 21 to przesada, c30 do street race to już mea przesada.
whiterox, wiesz co c16 to na ogół wydech wysokoobrotowy i szczerze mówiąc to wsadziłbyś c20 i też by pieknie jeździł bo c21 to na tor bo strasznie mała elastycznośc obrotów.
Szczerze mówiąc to kolega twój mól wpaśc na wadliwy egzemplarz lub poprostu nie umie złożyc i dotrzec.

Ja firme osobiście polecam TPR ma kole i jeździ jeźdz i jeździ :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 9:54 
**

Rejestracja: 01 sty 2011, 21:22
Posty: 390
Lokalizacja: dalekoo
Pojazd:
Ja mam topa trophy 50cc z niskich obrotów idzie naprawdę dobrze, kolega w aeroxie miał topa 50 to mu leciał ponad 100 , inny kolega ma topa trophy 70cc w f12 to przy zx i wariatorze top performance z gazu idzie na HC.

Cylindry dobrze spełniają swoje zadanie w stuncie wytrzymałość cylindrów TROPHY oceniam na jakieś 4 jak ja kupiłem używke to pierścienie niestety były już bardzo wytarte lecz nowe pierścienie ciężko znajść więc kupiłem nowy zestaw tłokowy kolega w trophy 70cc ma podobnie pierścienie już konkretnie puszczają a pierścienie kupował z 3 razy i żadne nie spasowały.

Nie wiem czy tylko w tym modelu jest trochę słabe wykonanie pierścieni. Ale poza tym z tych tych cylindrów da się wycisnąć naprawdę dużo. ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 11:32 
*

Rejestracja: 14 lis 2011, 10:58
Posty: 156
Pojazd:
BLEJO, ale ja też mam sporta z gaźnikiem 21mm i zap******* i nie płącze, że chu**** chodzi, bo nie da się tego wyregulować..
i tak jak hubert mówi, że C21 do sporta czy midrace to przesada, max C16 powinno siedzieć,a ten kumpel co wsadził do Streeta C30 do akurat dla beki :roll: A ten od SR może fakt trafił jakiś wadliwy egzempalrz, ale wiem, że raz go przegrzał, drugi raz zabezpieczenie wypadło, albo łozysko korbowodu się rozsypało a trzecim to chyba pierścien, ale fakt, że jak to było sprawne to jak na taką rzeźbe to dokur***** nieziemsko, nigdy się z nim nie złapałem, ale ciekawy jestem jakby to wyglądało.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 12:02 
Zbanowany

Rejestracja: 20 wrz 2011, 13:49
Posty: 330
Pojazd:
Mój kumpel ma top perfornamce due+modular z gaźnikiem s6 21mm pvk i wydechem yasuni c21 (Sr p/g) i mu to bardzo ładnie chodzi oczywiscie wszystko inne też pozniemiane tylko nie bede pisał ale v max obok samochodu 125km/h rozpędzane 2,5km lub 3km na prostej (napęd strojony pod v-max)




_________________

Mistrzunio10 napisał/a:
a co to sa rolki?!

gdzie jest filtr?

ha wiem tyulko gdzie jest lancuch! i gazniK!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy