Dzisiaj jest 28 mar 2024, 10:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 paź 2017, 18:31 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
witam ma mały problem z skuterem nie ma iskry przebieg 2000 km , dodam ze sprawdziłem i odłaczy\lem czujnik stopki bocznej bo mi sie urwały kable odłączyłem zielone od instalacji lecz chyba był biało niebieski on jest chyba podłączony z impulsatorem nie mogę go znalesc ale jutro rozkręcę plastiki i sprawdzę dokładnie lecz nawet jak mi sie rozłączyły te kable to skuter działał normalnie az pewnego dnia juz nie odpala , dodam ze kable od impulsatora sprawdzone 2000 omow pokazują ok 150-170 wiec jest ok podmieniłem dziś inny impulsator i jest to samo nie ma iskry moduły podmienione nie wiem już co jest nie tak , podobno w niektórych instalacjach jest tak ze mimo ze się odłączy kostke to i tak nic nie da tylko trzeba zmostkować kable tylko jakie dodam ze skuter to romet 10 cali ala coliber , mam nadzieje ze mi pomożecie


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 paź 2017, 6:36 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
sprawdź, czy biało - czarny przewód wchodzący do modułu ma połączenie z masą (wypnij kostkę i wtedy rób pomiar). Jeśli ma to musisz wszystkie blokady zapłonu posprawdzać.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2017, 8:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
yoemaster pisze:
...sprawdziłem i odłaczy\lem czujnik stopki bocznej bo mi sie urwały kable...

Odłączyłeś czujnik, ale czy przewody połączyłeś ze sobą? Bo rozłączone przewody to przerwa w zasilaniu.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2017, 17:41 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Panowie wiec tak przejrzałym cała instalacje gdzie styki były zaśniedziałe i kostki nie takie ciekawe wszystko powymieniane nawet iskrownik lecz ten iskrownik który wymieniałem różni się tym ze w kostce jest dodatkowa masa ale w mojej instalacji i w starym iskrowniku jej nie było czy ta masa jak nie bedzie podłączona czy coś się stanie ? tzn stator nie bedzie miał uziemienia ? , dwa kable zielony i zielono biały chyba jeśli dobrze pamiętam złączyłem je ze sobą dodam tez ze do czujnika był dołączony tez kable niebiesko bialy ale w instalacji nie moge znalesc go czy on nie był polaczony jakos szeregowo z tymi dwoma kablami w/w po wymianie iskrownika iskra jest bardzo mocna lecz problem jest taki ze teraz nie odpala dysza w gazniku 78 przeczyszczony wyregulowane zawory kompresja 12 bar silniczek zdrowy ale on teraz nie chce odpalać kreci kreci i nie moze odpalić iskra jest paliwo jest kompresja jest powinien odpalic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2017, 19:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
yoemaster pisze:
czy ta masa jak nie bedzie podłączona czy coś się stanie ? tzn stator nie bedzie miał uziemienia ?

Teoretycznie powinien mieć połączenie z masą (nie uziemieniem!) poprzez metalową podstawkę, ale zawsze pewniej połączyć to przewodem.
yoemaster pisze:
kable zielony i zielono biały chyba jeśli dobrze pamiętam złączyłem je ze sobą

Zielony to masa, a zielono-żółty to zasilanie; między tymi dwoma po odpaleniu silnika powinno być ok. 12V. Z masą podłącz tylko zielony.
yoemaster pisze:
do czujnika był dołączony tez kable niebiesko bialy ale w instalacji nie moge znalesc go

Włącznik w stopce bocznej jest szeregowo połączony z zasilaniem modułu. Ruszysz stopkę, odetniesz zasilanie modułu i silnik gaśnie.
Ogólnie bez schematu swojego pojazdu będziesz mieć ciężko z rozpracowaniem go, ale to nie jest niewykonalne.
yoemaster pisze:
iskra jest paliwo jest kompresja jest

Ale paliwo dochodzi do cylindra? Świeca jest mokra?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 paź 2017, 18:12 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Panowie mam kolejny problem po wymianie iskrownika tzn fabrycznie w gazniku była dysza 88 przy cylindrze 50cc ( sadze ze jest taka pojemność faktyczna od nowosci ) skuter przy dyszy 88 wkręca sie na obroty nawet jak założony jest filtr powietrza puszkowy , jak dałem dyszę 78 to niby jest ok wkreca sie na pelne obroty dopiero po zdjeciu filtra powietrza bo jak założę filtr to wkreca się lecz nie na max obroty dodam ze jak zdejmę zwężkę z filtra lub cała gumowa rure wlotu powietrza to i tak to nic nie daje czy oznacza to ze skuter dostaje za mało paliwa ? ale na 50cc nie powinna być wieksza dysza niz 80?.Następna sprawa to taka ze jak odpalam skuter na starter to czasami odpala normalnie a czasami przerywa jak by nie otrzymywał prądu bo mimo pewnego naładowania czasami nie ma siły ruszyć rozrusznikiem dodam ze czujka przy klamkach jest sprawna wiec jedynie przerywacz lub rozrusznik wymienić czy może być to voś innego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy