Dzisiaj jest 08 maja 2025, 18:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lut 2011, 19:33 
**

Rejestracja: 18 mar 2009, 13:27
Posty: 238
Lokalizacja: Wawa józefów
Pojazd:
Jak wiadomo w jawkach rometach itp taki zabieg był możliwy ,a teraz jak to jest ? da radę w nowych typach gaźników ?




_________________

Nie jestem jak zupa pomidorowa...-nie musisz mnie lubić ;p
witold123 pisze:
Sory za jakość zdjęcia robione winampem ;p

tloku pisze:
Sorry za słabą jakość zdjęć (robione wiertarką udarową z turbobulbulatorem)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2011, 21:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Jest to nie łatwy zabieg, tak też słyszałem że w rometach jest to możliwe . Ale jak to się ma w gaźnikach typu dellorto ?
Słyszałem opinie że można spieprzyć gaźnik , na innym forum ktoś to robił i gaźnik do kosza , co prawda skuter odpalał , ale nie był do wyregulowania. Przez ingerencje możesz po prostu zakłócić jego pracę.
Bezpiecznym zabiegiem jest spolerowanie go od środka, pozbawienie progów, nierówności jakie czasami ma gaźnik tec racing.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2011, 21:13 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2010, 19:27
Posty: 102
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
jeżeli komuś chciało by się bawić, mógłby spróbować tylko byłoby roboty z małym pilniczkiem i szlifować tylko do góry
przy tym trzeba uważać żeby zobaczyć do jakiego stopnia można powiększyć gardziel, żeby gaźnika nie rozszczelnić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2011, 21:19 
**

Rejestracja: 18 mar 2009, 13:27
Posty: 238
Lokalizacja: Wawa józefów
Pojazd:
Revo, Tak przez taki zabieg obroty jałowe są wyższe a do gaźnika trzeba dać inną dysze ... I jeszcze rozszczelnia się iglica i dostaje więcej powietrza... Myśle że przy odrobinie manualności sprzęcie dało by rade coś takiego zrobić... lecz trzeba wiedziec o ile mm można max rozwiercać ...Bo w rometach nadmiar mył spory i dało się bez problemu w gaźniku 16n1 do 19 a nawet 21mm rozwiercić a co doletro to nie mam pojęcia myślę że jednak taki zabieg dał by radę ;]




_________________

Nie jestem jak zupa pomidorowa...-nie musisz mnie lubić ;p
witold123 pisze:
Sory za jakość zdjęcia robione winampem ;p

tloku pisze:
Sorry za słabą jakość zdjęć (robione wiertarką udarową z turbobulbulatorem)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2011, 21:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Witam
Na pewno da się rozwiercić gardziel tylko trzeba robić to z głową trzeba wyczaić wszystkie kanaliki itd i nigdy nie rozwiercajmy dolnej część gardzieli tylko a boki i w górę najlepiej zrobić to multi-szlifierką puźniej zrobić korekcje czy po rozwierceniu przepustnica sie otworzy na max czy nie bo jak sie nie otworzy na max to trzeba się więcej bawić (jak coś to pytać to napisze co i jak) i jeszcze trzeba mieć spory wybór dysz biegu jałowego i dysz głównej aby wszystkiego było ile trzeba więcej powietrza = więcej paliwa :mrgreen: pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2011, 22:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
ja bym nie ryzykował, można wypolerować, usunąć nierówności i niedoróbki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2011, 22:41 
**

Rejestracja: 18 mar 2009, 13:27
Posty: 238
Lokalizacja: Wawa józefów
Pojazd:
Hmm... Dlaczego po bokach i od góry ? Ja to widzę troszke inaczej . Ale może neich wypowie się do końca hold,




_________________

Nie jestem jak zupa pomidorowa...-nie musisz mnie lubić ;p
witold123 pisze:
Sory za jakość zdjęcia robione winampem ;p

tloku pisze:
Sorry za słabą jakość zdjęć (robione wiertarką udarową z turbobulbulatorem)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2011, 22:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Cytuj:
ja bym nie ryzykował, można wypolerować, usunąć nierówności i niedoróbki.
moim zdaniem szkoda roboty na takie głaskanie nie da jakiegoś przyrostu na mocy :? albo zmiana gaźnika albo rozwiert i tyle każdy poszedł na to jak się wykańcza jakieś większe przeróbki polerki itd i stosuje to do poprawiania oryginalnych niedoróbek bo to jest bezpieczne :mrgreen: każdy chce tuningować coś ale niema doświadczenia i się boi żeby czegoś nie zepsuć, ale taka jest rzeczywistość raz polepszysz raz s...... (słowo zawiera treść obraźliwą wiec ją usunołem :mrgreen: ) i tuning nie jest taki tani bo często coś się nie udaje.

Edit :
Cytuj:
Hmm... Dlaczego po bokach i od góry ? Ja to widzę troszke inaczej . Ale może neich wypowie się do końca hold,

No to tak dlatego nie polecam ruszać dolnej część bo tak trzeba wyciągać rozpylacz a to jest chlupotliwe przepustnica jest oryginalnie dobrze dopasowana i wszystko działa jak należy jeszcze są później dziurki na rozpylacz od biegu jałowego i później po rozwiercaniu się zapychają i trzeba się bawić żeby to odetkać, później jak wbijesz rozpylacz to będzie przepustnica się zawieszać i nie będzie chciała się domykać czyli brak wolnych obrotów :mrgreen: jeszcze pamiętajmy jak rozwiercamy to trzeba uważać żeby nie przecholowąć na boki bo wtedy to już całkiem klapa jak będzie prześwit między bokiem przepustnicy a gądzielą czyli starajmy się rozwiercać tak aby wszystko było tak jak w oryginalnym tylko że po przeróbkach ma być większa gardziel. Po rozwiercie zkładamy cały gaźnik linke tylko nie przykręcamy do motoru i manetkę na max tak będzie pełny przelot to dobrze ale jak przepustnica się nie może więcej podnieść do góry to obcinamy przepustnice od strony dekielka troszkę jak jest taka potrzeba (raczej napewno)


Ostatnio zmieniony 18 lut 2011, 23:05 przez hold, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy