Dzisiaj jest 26 kwie 2024, 6:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lis 2016, 13:42 
*

Rejestracja: 16 lip 2015, 23:39
Posty: 22
Pojazd: Aprilia Sr 50, Aprilia Rs 50
Witam szanownych forumowiczów :) Mam mały.. a w zasadzie bardzo duży problem z moją rs 50 z 95roku. Problem polega na tym, że moto nie odpala. Dziwi mnie to bardzo gdyż iskra jest piękna, kompresja raczej ok, bo na zimnym wynosi ponad 7, paliwo dochodzi i nic - nawet nie chce załapac, ani z rozrusznika ani na pych. Próbowałem juz chyba wszystkiego- psikalem plakiem do krocca, lalem paliwo na tłok i nic. Mechanik stwierdził że iskra musi byc w złym momencie, z tym że stator kupiłem nowy, oryginalny ducati a nie żadne chinczyki. W czym może tkwić problem? Każdą propozycje sprawdzę. :)

-- 09 lis 2016, 14:42 --

Ref


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 09 lis 2016, 20:13 
*

Rejestracja: 05 lis 2016, 13:22
Posty: 31
Pojazd: Yamaha TZR 50
Sprawdz klin na wale.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lis 2016, 4:40 
*

Rejestracja: 16 lip 2015, 23:39
Posty: 22
Pojazd: Aprilia Sr 50, Aprilia Rs 50
Jest ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lis 2016, 21:27 
*

Rejestracja: 07 lip 2015, 21:21
Posty: 49
Lokalizacja: Gorlice
Pojazd: Rieju SMX 50/75
Sam zakładałeś zapłon czy mechanik?

Jak dla mnie to źle ustawiony jest i tak jak mechanik mówi - iskra nie pojawia się wtedy kiedy tłok jest w GMP :)

Musisz ustawić go tak że iskra pojawia się wtedy gdy tłok jest na samej górze cylindra a nie jak jest na samym dole :mrgreen:




_________________

Rieju SMX50

-cylinder Olympia 75 ported by JackMotors
-wał Top Racing High Tech
-gaźnik Dellorto 21mm + Motoforce Racing
-sprzęgło Polini Evolution
-wydech seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2016, 20:07 
*

Rejestracja: 16 lip 2015, 23:39
Posty: 22
Pojazd: Aprilia Sr 50, Aprilia Rs 50
Wszystko jest 100% złożone tak jak w serii. Jak mam przestawić zapłon? Toż to nie komarek :D jest czujnik położenia wału i finito, nie mam pomysłu jak można go przestawić :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2016, 16:12 
*

Rejestracja: 07 lip 2015, 21:21
Posty: 49
Lokalizacja: Gorlice
Pojazd: Rieju SMX 50/75
Był zapłon Ducati który ustawia się przy wkręcaniu statora chyba - masz tam te otwory na śruby ale nie są to okrągłe pojedyncze otwory a takie do "przesuwania" :D Nie wiem jak to nazwać ale z tego co wiem to ta wersja ma regulacje a nowsza już nie :D




_________________

Rieju SMX50

-cylinder Olympia 75 ported by JackMotors
-wał Top Racing High Tech
-gaźnik Dellorto 21mm + Motoforce Racing
-sprzęgło Polini Evolution
-wydech seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2016, 7:27 
*

Rejestracja: 16 lip 2015, 23:39
Posty: 22
Pojazd: Aprilia Sr 50, Aprilia Rs 50
Mam 2 statory, jeden chiński za 100zl i drugi oryginalny ducati. Ducati na pewno nie ma regulacji na śrubkach, ale wydaje mi się, że chiński ma te otwory w kształcie jakby fasolek :) Pytanie brzmi jak mam sprawdzic ustawienie zapłonu? Jest to wersja bez kopajki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2016, 21:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2014, 20:48
Posty: 37
Pojazd:
Zacznij od prostych rzeczy. Zatkaj palcem dziurę (wlot) od filtra powietrza, ale nie do końca tak żeby trochę powietrza dostawał i kręć rozrusznikiem :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lis 2016, 6:14 
*

Rejestracja: 16 lip 2015, 23:39
Posty: 22
Pojazd: Aprilia Sr 50, Aprilia Rs 50
Próbowałem tak od razu, jak się domyślasz...nie podziałało :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sty 2017, 22:03 
*

Rejestracja: 17 sie 2016, 22:33
Posty: 27
Pojazd: aprilia rs 50 1998
w am6 nie ma regulacji zapłonu chyba że masz sportowy zapłon a tak w zwykłych nie nie można ich regulować ja też mam komplet zapłon Ducati .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sty 2017, 10:22 
*

Rejestracja: 16 lip 2015, 23:39
Posty: 22
Pojazd: Aprilia Sr 50, Aprilia Rs 50
Pan majster mi powiedzial ze jak próbowałem odpalac na pych to wał sie przekręcił(?) I nowy wał mam kupic.. pierwszy raz o czymś takim słyszę :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2017, 14:51 
**

Rejestracja: 05 wrz 2014, 18:26
Posty: 228
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: TZR Blue White
Krzysztoferek'99 pisze:
Pan majster mi powiedzial ze jak próbowałem odpalac na pych to wał sie przekręcił(?) I nowy wał mam kupic.. pierwszy raz o czymś takim słyszę :)

Rozpoławiał silnik? Zmień majstra, bo widać że ma [cenzura] miesiąc i chce się wybić na głupim. Jak wał może się przekręcić? Przecież silnik normalnie odpala, tylko że z popychu :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 31 sty 2017, 14:51 przez robdk, łącznie zmieniany 1 raz
Regulamin pkt.10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy