Dzisiaj jest 07 maja 2025, 9:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Silnik (AC/LC)
Post: 14 cze 2012, 18:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2011, 16:55
Posty: 115
Pojazd: Malaguti F12/Honda CR 125cc
Witam forumowiczow oraz gosci :cool: Moje pytanie brzmi; Czy mogę przerobić silnik AC na LC :?: (posiadam malaguti f12 z 1995r z cewko modułem i zapłonem Ducati energia) "!!" [trafiła mi się okazja na kupno silnika AC za małe pieniądze :wink: a w moim LC zepsuł sie karter wał oraz magneto :cry: a uwazam ze taniej by mnie wyniosło kupno całego silnika AC] :wink: Po dokonaniu oględzin zdjęć silnika AC z malaguti f12 zauważyłem ze niczym się nie różnią oprucz tego ze w AC niema trzech śrub na magnecie które napędzają pompę wody tylko jest plastikowy wiatraczek i inna budowę ma również cylinder . Martwi mnie jedno ponieważ wydaje mi sie ze inaczej jest skonstruowana elektryka w AC niz w LC :/ Proszę was napiszcie mi czy maja takie same kartery czy kable elektryczne z LC bedom pasowały do AC jak nie co bym musiał przerobic czy gaznik z LC jest taki sam jak w AC...itd: Napiszcie różnice oraz podobieństwa :<

Z góry dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam :D




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 20:24 
*

Rejestracja: 31 gru 2011, 16:36
Posty: 64
Pojazd:
Jeśli nie będzie pasowało to tylko przełożysz zapłon i będzie tak jak oryginalnie.:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 20:47 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
Tak jak kolega Bialy1355, przekładasz zapłon i będzie wszystko ok :mrgreen:




_________________

Sprzedam:
Nokie 5130 XM
Zawór membranowy dwa komplety płytek
Cylindry 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 20:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2011, 16:55
Posty: 115
Pojazd: Malaguti F12/Honda CR 125cc
Dzięki chłopaki za odp :< może ktoś sie jeszcze wypowie :?: ktoś kto jest pewien :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 21:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 22:21
Posty: 343
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Roxi SP55
Jeżeli tamten silnik również jest z zapłonem Ducati to nie ma problemu. A jeśli nie to przekładasz swój zapłon i na pewno bedzie wszystko pasować.




_________________

Obrazek
viewtopic.php?p=2337559#2337559\
"Radość z jazdy zaczyna się właśnie tam, gdzie kończy się ekonomia.."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2012, 14:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2011, 16:55
Posty: 115
Pojazd: Malaguti F12/Honda CR 125cc
Czyli wał w AC jest taki sam niczym się nie rożni niż w LC :?: A co z karterami sa takie same i czy gaziki są te same :?: :P Jakby ktoś mógł wkleić mi zdjęcia silnika/od strony magneta i zęby było widać magneto (a może ma ktoś rozebrany AC to tez bym prosił o zdajecia) :mrgreen:

Z góry dzięki :cool:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2012, 14:55 
*

Rejestracja: 09 gru 2011, 22:19
Posty: 51
Pojazd:
Jest takie same po prostu tam gdzie masz piny do napędu pompy wody to wkręcasz śruby trzymające wiatrak, dodatkowo przydała by się osłona na cylinder która doprowadza zimne powietrze na cały cylinder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2012, 15:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 18:05
Posty: 469
Lokalizacja: ...
Pojazd:
ale ty chcesz robić z lc ac czy odwrotnie

jeśli jeden i drugi masz minarelli horizontal to bez problemu możesz przerobić




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2012, 13:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2011, 16:55
Posty: 115
Pojazd: Malaguti F12/Honda CR 125cc
Cytuj:
ale ty chcesz robić z lc ac czy odwrotnie


kupić AC i przerobić na LC :)
To jak da rade zrobić (czy bd musiał kupować jakieś moduły itp) :?:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2012, 13:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Skipper, Bez problemu dasz radę :)




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2012, 13:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2011, 16:55
Posty: 115
Pojazd: Malaguti F12/Honda CR 125cc
No oby spasowało :mrgreen: jak ktos może to niech wrzuci fotki rozebranego silnika AC
Z góry dzięki :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2012, 13:20 
*

Rejestracja: 03 cze 2011, 14:27
Posty: 82
Lokalizacja: Bystra
Pojazd:
w AC są chyba mniejsze gaźniki niz w LC tak myślę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2012, 13:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2011, 16:55
Posty: 115
Pojazd: Malaguti F12/Honda CR 125cc
Jak ktoś tu ma malaguti F12 AC i się trochę zna to niech napisze PMSG :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2012, 15:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 19:40
Posty: 450
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd: Aeroxik :D
Skipper, Kolego gaźniki się różnią tym że w lc posiadają grzanie. Ale możesz na spokojnie ganiać na gaźniku ac. Cylinder to chyba proste że bd inny bo lc jest chłodzone cieczą a ac powietrzem. Jeżeli w starym silniku lc masz cylinder w dobrym stanie to wystarczy go przełożyć. Tak samo jeżeli masz piny (te śruby do napędzania pompy) dobre to wykręć je z starego silnika lc i wkręć w magneto w ac. Zamiast wiatraka i tych innych osłon załóż Pokrywę pomy wody w raz z pompą podłącz kable chłodnicze. Uzupełnij płyn chłodniczy i odpalaj. Powinno działać ;)




_________________

Wejdź i zostaw Komentarz :))
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0 >> RoX 70 cc, Nowe barwy, Zapraszam !:)
http://imgur.com/a/ss9NV Wbijamy. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 11:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2011, 16:55
Posty: 115
Pojazd: Malaguti F12/Honda CR 125cc
Cytuj:
kubaa97

:arrow: O w końcu ogarnięty chłopak :P
Czyli jak przełożę do karterów AC (cylinder, pompę wody)[z LC] to bez problemu, bo się niczym nie różnią te typy silnika [zależy co się do nich wsadzi ] czy chce się mieć chłodzony powietrzem czy cieczą :D
A co z kwestia gaźnika ,jak przełożę z karterów LC te wszystkie "pierdolniki" do karterów AC to wtedy normalnie gaźnik LC mogę założyć bo już ten AC "zmieni się w LC" "!!" :?: :?:

(to nie to co chinole (rozrządy w AC i inne wały to już porażka) :/




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 17:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 18:05
Posty: 469
Lokalizacja: ...
Pojazd:
omg jak ty nie ogarniasz

żeby przerobić z ac na lc potrzebujesz
zamiast cylindra ac cyl lc
zamiast wiatraczka pompę wody (do tego musisz mieć piny do napędy pompy wody)
chłodnicę
węże

i tyle a z tym grzaniem gaźnika to po prostu zaślepiasz te wypystki w głowicy żeby plyn przez nie nie uciekał i masz problem z głowy ja mam lc i nie mam grzania gaźnika i jest wszystko ok !




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 14:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2011, 16:55
Posty: 115
Pojazd: Malaguti F12/Honda CR 125cc
ToMaSz123 pisze:
omg jak ty nie ogarniasz
:angry: Mam LC wiec z LC problemu nie mam,w LC tez nie mam grzania gaźnika(zapytałem się w poście wyżej czy gaźnik z LC podejdzie pod kartery AC czy się czymś te kartery różnią !!! bo do "!!" KARTERÓW "!!" AC chce włożyć podzespoły LC :)
:arrow: To różnią się KARTERY LC od AC :?: :?: :?:




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 19 cze 2012, 14:49 przez Skipper, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 15:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 18:05
Posty: 469
Lokalizacja: ...
Pojazd:
Skipper, NIE, NIE różnią się!
zmieniasz cylek pompę i wszystko




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 16:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2011, 16:55
Posty: 115
Pojazd: Malaguti F12/Honda CR 125cc
ToMaSz123 pisze:
NIE, NIE różnią się!
zmieniasz cylek pompę i wszystko
:?

Przecież pisałem ze DO KARTERÓW "!!" AC chcem załozyc podzespoły/czesci z LC i sie cały czas pytam czy różnią się kartery np; odległość miedzy szpilkami (sprawdziłem to-taka sama długość)

Pytam się o KARTERY(czyli to gdzie wsadzasz wał ,mocujesz cylek , króciec,magneto itd... )"!!" a nie o zawartość/podzespoły (czy kartery AC "!!" sa takie same jak LC "!!" w przypadku malaguti f12 LC/AC do 2000r :?: :?: :?: )
Czekam z utęsknieniem na odpowiedz z góry dzięki :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 20:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 18:05
Posty: 469
Lokalizacja: ...
Pojazd:
ja pierdziele TAK SA TAKIE SAME!!!!




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy