Dzisiaj jest 23 kwie 2024, 8:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 gru 2017, 14:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Witam, przeprowadzam remont generalny silnika CPI AM6 Malossi mhr team 80, wał, łożyska koyo itd... Problemem jest skrzynia biegów. Złożeniem wałków, wodzików,programatora, kulki żaden problem. Problemem są podkładki. Używam wszystkich, po skręceniu połówek karterów ZAKLESZCZA się skrzynia biegów. Wałek zdawczy zaczyna ciężko się obracać, nie da się ruszyć wałkiem od zmiany biegów. Może mi ktoś objaśnić gdzie i w jakiej ilości powinny być podkładki?? Schemat czy coś? Napewno 2 na zdawczym, 1 pod programatorem i 1 pod mechanizm zmiany biegów




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy