Dzisiaj jest 25 kwie 2025, 23:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 mar 2014, 19:15 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Witam mam mały problem z moim zumico przebieg to 650 km wcześniej miałem 80cc 4t (vmax 75 km )
spalanie 3-3,5l kupiłem odblokowany modul cdi zebrowany do 2t na nóżkach wkręca się do 11 tys rpm duzo osob mówiło mi ze 50 2t bedzie porównywalna z moca 80 4t tak samo ze spalaniem czy dam iglice na 2 lub 3 rowek od gory to i tak jak jade 2 osoby to skuter ma problem by wejsc pow 7 tys rpm czy to moze byc spowodowane wariatorem rolkami ?( tuleja dystansowa jest zdjęta) tak samo spalanie na 100 km 3,6-4l swieca kawa z mlekiem .Proszę o pomoc w tej sprawie .


Ostatnio zmieniony 28 mar 2014, 19:19 przez yoemaster, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 mar 2014, 20:15 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
To jak to Ci chce jechać bez tulei?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 mar 2014, 20:21 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
jeśli nie masz blokady na gaźniku to po ściagnieciu wszystkich innych powinien mniej palić. Mówię tyu o sytuacji w której ty ciskasz skuter a on jedzie tylko 50 , wtedy przepustnica jest otwarta na max a ty jedziesz mało :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 mar 2014, 20:01 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
A gdzie dokladnie znajduje sie blokada w gzniku 2t oraz prosze o odp na pytania wyżej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 mar 2014, 20:14 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Blokada w gaźniku 2T to mała dysza. Nie dziw się, że we dwójkę skut ma muła, silnik musi uciągnąć własny ciężar plus dwie dupy. Nie patrz na motorowerki, które staja na koło, tam poszedł "hajs" w bebechy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 mar 2014, 13:17 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Panowie nie wiem co jest grane dziś dałem iglice z 2 na 3 rowek czyli środek skuter rozpędza się do max 60 km mimo ze mam odblokowany modul i na nozkach dziś z trudem miał 10 tys rpm
Tuleja zdjęta , modul odblokowany w czym jest przyczyna ? , tłumik , slepa kiszka ?

-- 31 mar 2014, o 13:17 --

Wiec tak mailem rolki 5g teraz dalem 4g przy seryjnej sprężynie jest lepiej i teraz skuter wchodzi na wyższe obroty jest przyspieszenie na 8 tys rpm mam 55 km /h wydaje mi sie ze od 0-30 ślizga sie pasek lub rolki sa za lekkie , c wy o tym myślicie czy porostu dać sprężynę 22% czyli 100orpm ?
Powiedzcie mi jeszcze jak teraz na 100 km spali mi 3,5 to na 70 ile powinno wzrosnąć spalanie oraz czy seryjny tlumik od zumico wystarczy tylko mu zaslepić kiszkę i czy to wystarczy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy