Dzisiaj jest 27 kwie 2024, 4:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 sty 2017, 18:31 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8330
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Dziwna sprawa...na pierwszy rzut oka wygląda na niewyregulowany gaźnik. Obroty jałowe w porządku - jak odkręcisz manetkę się dusi. Piszesz ,że gaźnik czysty, a czy był regulowany? Sprawdzić można jeszcze masę z tym ,że dokłądnie oczyścić miejsce na ramie z farby i nalotu ,odtłuścić ,na przewód końcówkę oczkową i dobrze dociągnąć.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 sty 2017, 18:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Gaźnik jest nówka. Dysza 90, iglica na przedostatnim od dołu, mieszanka odkręcona 2 obroty. Nie mam rozrusznika, więc masę pociągnąłem od czarnego kabla z kostki rozrusznika do silnika. Zrobiłem to na szybko i trochę januszowato ,bo do silnika tylko włoski docisnęłem śrubą. Powie mi ktoś jak prawidłowo podpiąć masę? Od czego ją wziąć do czego podczepić itp.

-- 05 sty 2017, 19:51 --

2 filmik : https://www.youtube.com/watch?v=7q-NxgBzbzA
P.S nie śmiać się z gumiaków :D




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2017, 19:44 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8330
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Grubek pisze:
Od czego ją wziąć do czego podczepić itp.


Nie wiem gdzie u Ciebie są dokłądnie punkty masy. W swoim skuterze kiedyś miałem 3 punkty. Dwie na ramie i jedną do rozrusznika. Przy rozruszniku są dwa przewody czarny i czerwony. Demontując rozrusznik czerwony zabezpieczasz i izolujesz go dokładnie. Na końcu czarnego natomiast zaprawiasz końcówkę oczkową i dokręcasz do silnika ,lub samej ramy. Miejsce musi być czyste i bez farby. Zrób najpierw to porządnie i zobacz. Być może to by wyjaśniło wszystko.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2017, 19:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Tak właśnie zrobiłem, czarny z kostki wyjełem, dosztukowałem jaki tam miałem w garażu i włoski śrubą ścisnęłem. U mnie, żeby zmasować silnik muszę obowiązakowo papierem przetrzeć bo mam silnik w lakierze. Gdy miałem rozrusznik to miałem i mase bo pamietam jak pod śrubę się dawało czarny kabel oczkowy od masy. Muszą być koniecznie włoski zaciśnięte w to oczko? W sumie nie będe robił tego po partacku i się przejdę do sklepu po tą kleme. Ten kabel od masy był taki w miare gruby, jeżeli będe chciał go przedłużyć to nic się nie stanie jak wezme zwykły cienki i do silnika? To od rozrusznika do ramy czy silnika?




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2017, 20:02 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8330
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Przewód najlepiej o takim samym przekroju jak obecny. Jak się nie mylę tam będzie LGY 4 mm. W każdym sklepie elektrycznym dostaniesz taki przewód. Możesz dokręcić do silnika.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sty 2017, 12:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Ja dałem przewód z garażu jakiś byle jaki z półtora raza cieńszy niż ten co jest od masy. No to się zaopatrze w taki kabel, jak masa nie pomoże to co jeszcze może być? :/

-- 06 sty 2017, 13:38 --

https://www.youtube.com/watch?v=LR320-rudqA :roll: :roll: :roll: :roll: :evil: :evil: :evil:
Cewke zmieniłem i nic




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sty 2017, 12:45 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Na początek weź zamień CDI na seryjne.
Po drugie raczej mi pachnie tutaj niewyregulowany gaźnik, jakby za niski poziom paliwa.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sty 2017, 13:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Myślę, że z tą zamianą nie będzie sensu bo seryjne jest zablokowane, albo spróbuje. Zawsze może się okazać, że to moduł. Spróbuję jeszcze wkręcić mieszankę na masa i zobaczę co się będzie działo.
Dodam, że przy takim gazowaniu z wydechu mi pluje jakimś czarnym gunwem, nie wiem czy to olej, benzyna, woda? Woda to nie ma opcji, bo w ogóle układu chłodzącego nie zalewałem




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sty 2017, 15:04 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8330
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jeśli nie woda to najwidoczniej olej




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sty 2017, 17:21 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Odpalałeś bez chłodzenia? To mogę tylko pogratulować... bo akurat pierścienie mogą dostać ostro w tym czasie bez odbioru ciepła co w silniku chłodzonym płynem ścianka cylindra jest cienka i może szybko osiągnąć temperatury zatarcia.

Po drugie to nie katuje się zimnego silnika bo on wtedy nie jest wstanie przepalać całego paliwa.
Regulacja i sprawdzenie silnika robimy na rozgrzanym silniku.

Zacznijmy od tego kto składał silnik i jak to zrobił, bo jak został cylinder przeciągnięty to mógł się zapaść i będzie się zacierał w miejscach gdzie idą szpilki.

Wszystko trzeba zrobić zgodnie ze sztuką i dopiero wtedy odpalać bo można nowe części zajechać skutecznie.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sty 2017, 17:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Tak odpalałem bez chłodzenia to prawda, silnik zawsze przed tym gazowaniem jest rozgrzewany minimum minute (bo wiadomo zimnego się nie pałuje). Jest progres :< Po zmianie modułu skuter zaczął jechać i odcinać. Z tym odcinaniem to się nie dziwie bo jest zablokowany. Na chinie 70, tecnigas next-r, stage6 sport pro.. itd. odcinał nawet na rolkach 5g i szedł max do 50km/h i było łududu. Teraz jest racing z rolkami 2.5g (chwilowo takie wsadziłem na first run, bo innych nie miałem)

-- 06 sty 2017, 18:45 --

Tak jest teraz po wymianie na moduł seryjny zablokowany (przynajmniej zaczął ruszać) : https://www.youtube.com/watch?v=Ag4TT2tKm5M

NIE ŚMIAĆ SIĘ Z GUMIAKÓW!!!! :lol:




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sty 2017, 18:31 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Minutę? W lato czekam ok 5 minut a teraz to chyba pół godziny by trzeba było o ile w ogóle by zechciał się rozmrozić...
Pluje bo silnik jest ZA ZIMNY i przerywa.
Po co wkładać zablokowany moduł? Jak sprawdzać to tylko na takim bez ograniczeń.
Masę dajesz do ramy albo karterów.
Może przerywać przez: mokry moduł, za mała kompresja, zła regulacja gaźnika, iskrownik padnięty, fajka słabo dolega do świecy, pali jakieś ilości płynu chłodzącego.
Do przewidzenia, że planowanie nic nie da - ciężko skrzywić głowicę.
Zalej mu ŚWIEŻE paliwo z olejem SYNTETYCZNYM 1:50, niech pochodzi na wolnych z 15minut, przejedź się powoli parę km i wtedy sprawdzaj czy przerywa, jak tak - sprawdź kolor świecy. Z tego co widzę to on nawet na wolnych obr. nie może postać - regulacja gaźnika się kłania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sty 2017, 19:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
No to mam 15 minut go bez chłodzenia trzymać? :) Nie mam ochoty wlewać wody i się co chwile denerwować spuszczając ją, żeby nie zamarzła. Tylko dziwne, że na seryjnym module ruszy z miejsca i odcina, a na odblokowanym new racing c.d.i nawet ruszyć nie chce. Ten moduł działał cały czas aż do zatarcia chiny 70 i wsadzenia horizontala na racingu. Paliwo jest świeżę na 2l benzyny, wlane 50ml oleju mobil extra 2t, te 10ml więcej dla bezpieczeństwa, fajka dobrze dolega do świecy,mokry moduł odpada,kompresja odpada,wciąganie płynu chłodzącego odpada,bo nawet zalany nie jest. Co do regulacji gaźnika dysza 90, iglica na przedostatnim od dołu, mieszanka wykręcona 2 obroty, wolne obroty zostały ustawione. Tylko nie wiem dlaczego po dociągnięciu pokrywy przekładni silnik zaczyna buczeć jakby się miał zaraz rozpaść i nie wiadomo w jaki sposób tak jak na filmiku shamuje wał i silnik gaśnie. Lekkie odchylenie pokrywy od strony przeciwtalerza i problemu nie ma... Gaźnik mógłby spowodować aż taki problem, że skuter nawet z miejsca nie chce wystartować?




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sty 2017, 19:42 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
scoot, on nadal bez płynu chłodzącego męczy maszynę.
Grubek, nie lejemy wody a płyn do chłodnic bo po pierwsze nie ma potrzeby bać się, że coś zamarznie a po drugie płyn ma inną temperaturę wrzenia a pamiętajmy, że temperatury pracy przekraczać mogą 120 stC.

Zanim zarżniesz ten silnik zrób wszystko porządnie i nie idź na skróty. Bez chłodzenia nigdy nie wiesz jaką on ma temperaturę a 1 min na rozgrzewkę to dla pracy silnika może być za mało a do za tarcia nawet za dużo.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sty 2017, 20:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Na jedno wyjdzie, bo za daleko nim nie zajade, a na chłodnice wraz nawiewu nie będzie. W sumie nie chce mi się co chwile tej wody spuszczać, żeby chłodnicy nie rozsadziło, kupię na stacji jakiś płyn za np. 10zł? Ja sie w tych płynach nie orientuje, pierw żałowałem na ten płyn, bo myślałem że on ze 30zł za litr kosztuje jak olej xd. Nie wiem co zrobić porządnie, żeby to jechało :D Wsadzę spowrotem ten moduł odblokowany i regulacja gaźnika...

-- 06 sty 2017, 21:01 --

Jeszcze takie pytanko, ile mniej więcej wchodzi płynu do takiego układu? 1 litr wystarczy? Wiem, że nie jest to żadna oryginalna yamaha aerox oryginalnie w cieczy tylko mój swap, ale mniej więcej ile tam wchodzi? Chłodnica,węże + zbiorniczek. Styknie 1 litr? Chłodnica,węże + zbiorniczek od apki sr ditech

-- 06 sty 2017, 21:12 --

Warto zainwestować do tej klasy pojazdu w:
* Cewkę naraku racing poprawa 16000V na 31000V
* Moduł odblokowany motoforce racing/naraku ? :)




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sty 2017, 21:15 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Tak, 1L starcza cena 10zł to norma. Z rozgrzaniem to mi chodziło o to żebyś normalnie to miał i mógł jechać a nie na 10s odpalanie.... Skoro było dobrze i nie odcinało zapłonu na innym silniku to i na tym nie może, nie kupuj tego bo nic nie daje. Lepiej ten termometr kup to zobaczysz jak wolno teraz rozgrzewa się.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sty 2017, 21:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Z tym przerywaniem na zimnym silniku to prawde powiedziałeś, bo zawsze tak miałem na silniku odpalonym z zimnego z kilka sekund przerywania przed rezonansem/ w czasie wchodzenia w rezonans. Jutro kupie płyn, zaleje to i zacznę jeździć i regulować gaźnik. W lc jestem troche przewrażliwiony tym, że nie ma wentylatora który chłodzi na okrągło. Pierwszy raz wyjechałem to macałem co 5 sekund chłodnice bo się bałem, że się zagotuje. Termometr kupić sobie muszę :) Ale raczej skuszę się tylko na moduł odblokowany seryjne co są w aeroxach. Coś w stylu np. skz racing, naraku itp. byleby odblokowany. Na tym zablokowanym oryginalnym module zaczął coś jechać, a na tym new racing c.d.i nawet z miejsca nie mogę ruszyć

Kupię borygacza do chłodnic aluminiowych to już nie muszę się bać, ani spuszać płynu na noc? Skuter stoi w pomieszeniu w którym temperatura napewno nie spadnie poniżej 5-10 stopni celsjusza




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sty 2017, 21:28 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8330
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Grubek pisze:
to już nie muszę się bać, ani spuszać płynu na noc?


Płyn chłodniczy różni się tym od wody ,że właśnie zamarza dopiero po przekroczeniu średnio -35 *C ,także może stać nawet na dworze i nic mu nie będzie.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sty 2017, 21:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Mate57 pisze:
Grubek pisze:
to już nie muszę się bać, ani spuszać płynu na noc?


Płyn chłodniczy różni się tym od wody ,że właśnie zamarza dopiero po przekroczeniu średnio -35 *C ,także może stać nawet na dworze i nic mu nie będzie.


I elegancko :D byleby mi to nie uciekło :lol: Ale myślę, że zlokalizowałem już wszystkie ucieczki płynu.




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sty 2017, 22:22 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Dałbyś świecę br7es to zapewne by od razu lepiej chodził, 9tka to na lato. W piłach dają szóstki aby w zimę właśnie nie czekać aż się rozgrzeje pół godziny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy