Dzisiaj jest 22 cze 2025, 2:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lut 2010, 22:44 
*

Rejestracja: 08 paź 2009, 15:48
Posty: 17
Lokalizacja: W-WA
Pojazd:
Witam...Mam taki problem z moim skuterem Junak qumpel, a mianowicie gdy jezdze nim to po 10km nagle gasnie po czym za moment odrazu odpala i jade dalej lecz za 1km robi sie to samo.

Co zaobserwowalem...Gdy nie odkrecam gazu na maksa i jade nie wiecej jak 60km/h to jest ok....Lecz gdy tylko bardziej gaz odkrece to to sie dzieje....
A od kiedy??Zatarl mi sie silnik zrobilem slif i nowy tlok dosc pozadny....(cylinder pollini 70)
I na poczatku bylo najgorzej bo jak go docieralem to nawet nie mogelm powplutku jezdzic..Teraz moge jezdzic dlugo ale wlasnie nie moge bardziej odkrecic gazu....A w dlugich trasach jak jezdze spokojnie to po 20km tez na chwile padnie...CZuje przed tym spadek mocy.

Wydaje mi sie ze to moze byc albo ze dostaje za malo benzyny i musze zmienic dysze...Lub sie przegrzewa...Tylko ze wczesniej spokojnie jezdilem 75km/h i bylo ok.

A tez ostatnio zalatalem wszystkie dziury w tlumiku i moze tez to od tego byc??ze slabiej sie chlodzi??

Z gory dziekuje za odp.

Pozdrawiam Sitarz


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2010, 22:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2009, 22:22
Posty: 370
Lokalizacja: niewiem xD
Pojazd:
Za bardzo nie wiem ale również :mrgreen: przypuszczam ze za małą dysza




_________________

http://www2.cagefight.pl/zaproszenie/15038/ Wbijać !!!! :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2010, 23:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
a tłok jakiś firmowy czy za 30 zł a allegro ??? może tłok ci puchnie




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2010, 23:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2009, 22:22
Posty: 370
Lokalizacja: niewiem xD
Pojazd:
driwer88 pisze:
a tłok jakiś firmowy czy za 30 zł a allegro ??? może tłok ci puchnie


Driwer ma racje to tez mogą być objawy tego ze tłok puchnie




_________________

http://www2.cagefight.pl/zaproszenie/15038/ Wbijać !!!! :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 0:14 
*

Rejestracja: 08 paź 2009, 15:48
Posty: 17
Lokalizacja: W-WA
Pojazd:
Tez na poczatku myslalem ze tlok puchnie....Ale gdyby tak bylo to silnik by sie juz dawno zatarl....A przynajmniej by mial z czasem mniejsza kompresje tymczasem kompresja jest bardzo dobra....


Jutro wloze inna dysze bo mam troche za duzo bo az 90 a teraz jezdze na 55...A co do cylindra to jest to Pollini 70 a tlok podobno lepszy niz byl razem z tym zestawem...Bo wczesniej mialem wlasnie zestaw pollini 70 i mi sie zataral...Za szlif i za tlok z pierscieniami dalem 260zl wiec wydaje mi sie ze tlok jest jak najbardziej z dobrego materialu tymbardziej ze duzo gorszy tez moglem tlok wybrac ktory gdzie calkowity koszt (szlif tlok pierscienie) by wynosil 150zl wiec co do materialow jestem w 100% pewny ze sa odpowiednie....


Jedynie co moze mi sie wydawac to moze to ze zalatalem dokladnie tlumik a w czesniej gdy mial lekkie dziury to go rozwiercalem i caly te opilki wpadaly do srodka tlumika...Wiec ogolnie jest on troszke zapchany a w dodatku jeszcze teraz jest bardzo szczelny wiec moze tez dlatego ma slabe chlodzenie czy co?? BO logicznie myslac to tlumikiem tez sie silnik chlodzi a gdy jest lekko zapchany to tez ma gorsze chlodzenie prawda??

NO ale jutro sprawdze dysze...Jak nie to to roztne w pol tlumik i wywale caly ten brud itp...I jak to nie pomoze to nie wiem co zrobic....Jedno jest pewne...ZE wczesniej chodzil normlanie ten skuter i nie mial zadnych problemow....
Jeszcze raz dziekuje za odpowiedzi i jesli ktos by wiedzial wiecej na ten temat to prosze o pomoc...Jutro dam jeszcze znac:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 6:52 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Ja przyjrzał bym się czy cewka HV jest w miejscu gdzie narażonona jest na przegrzewanie. To powoduje zanik iskry. Z tym tłumikiem to może być błędna teoria




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 18:51 
**

Rejestracja: 16 cze 2009, 9:12
Posty: 202
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Mi się wydaje własnie ze to wina tłoka,puchnie bo albo dostaje za mało benzyny,albo poprostu tam nie pasuje i sie przegrzewa




_________________

Honda Dominator 650ccm Cross Project




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 19:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
A mi sie wydaje ze to zly dzial :wink:




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2010, 13:51 
*

Rejestracja: 08 paź 2009, 15:48
Posty: 17
Lokalizacja: W-WA
Pojazd:
Witam...Tak wiec zmienilem dysze...i narazie jezdzi.Z obserwacji moze dlatego ze dawno nie jezdzilem ale troche zamulony jest...Troszke cos tam stuka w silniku ale tak zawsze chyba bylo. A co do przerywania?? Zrobilem 10km i nie padl...A troszke go meczylem....NArazie trudno mi powiedziec czy to dysza gdyz musze zrobic jakas dluzsza trase a nie mam czasu za bardzo...Ale zobaczymy pozniej...


A i bylo tez raz tak ze chodzil silnik i go gasilem i znow zapalalem itd. i raz sie stalo ze z gazem nie chcial odpalic a pozniej strzelil z wydechu...I pozniej znowu zapala....Moze jednak trzeba ten tlumik przeczyscic??


A co do dzialu to byl dobry poniewaz ten skuter ma silnik Minarelli wiec nie wiem czemu zostal ten temat przeniesiony...POzdrawiam Sitarz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2010, 14:27 
Zbanowany

Rejestracja: 27 cze 2009, 17:53
Posty: 223
Pojazd:
...




_________________

://img.userbars.pl/123/24476.jpg[/img]


Ostatnio zmieniony 12 lis 2010, 10:25 przez keeway_f-act, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2010, 18:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Jesli uwazasz ze tam seryjnie siedzi Minarelli, to musze Cie zmartwic .. to podroba minarelli.
Jesli zrobil SWAP'a na minarelli to ok.

To jest dosc wazne, bo mozna lepiej doradzic jak sie wie w jakim silniku tkwi problem.




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2010, 19:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
Myślał bym nad tłumikiem, jeżeli masz seryjny może nie mieć odpowiedniej przepustowości do tego cyla, w Suzuki ap50 miałem podobnie, z tym że skuter palił duużo więcej a jechał bardzo pomału, zrobiłem 2 dziureczki wiertarka przy końcówce i śmigał jak wcześniej :)




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 12:06 
*

Rejestracja: 08 paź 2009, 15:48
Posty: 17
Lokalizacja: W-WA
Pojazd:
WItam...TAk wiec co do tlumika ja wlasnie wczesniej zrobilem 5 dziur ale bardzo gleboko i ten caly brud wlecial do srodka. Wczoraj jechalem dluzsza trase ok 30km...Bylo wrecz idealnie jezdzac do 60km/h lecz pod koniec chcialem sprawdzic czy nadal jest to samo i go przymeczylem...I niestety padl....Zaraz ide sie z nim pobawic a mianowicie zmienie dysze i zobaczymy...Ale naprawde chodzil wczoraj dobrze i niewiem czemu wczesniej chodzil gorzej...Sa to dlamnie nie wytlumaczalne rzeczy ze jeszcze 2 miechy temu chodzil tragicznie a wczoraj chodzil jak nowy gdybym go nie przymeczyl pod koniec to bym pomyslal ze problem rozwiazany...Ale wlasnie ide zmienic dysze...I zrobie jakas dluzsza trase.


Piodam opisze jak bylo....A silnik jest chyba taki sam ja wlko chlodzony powiet suzuki katanie lecz powietrzem....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 12:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2009, 21:04
Posty: 303
Lokalizacja: Sie Biora NeoDzieci?
Pojazd:
to napewnoi jest tłok on ci puchnie ja tak mam w swojej aprili jade sobie przez 2 kilometry spokojnie i po 5 zaczyna tracic moc i tłok puchnie i sie zaciera poczekam chwile i spkojnie jedzie za 5 km dalej tak samo :D :wink: ttłok kupiłem z cylinderm nowy za 140zł :twisted: :D :shock: :cool: xD (na allegro) :D




_________________

**** Dziekuje Dobranoc ****




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 17:37 
*

Rejestracja: 08 paź 2009, 15:48
Posty: 17
Lokalizacja: W-WA
Pojazd:
Witam...Juz wszystko jest ok...Wystarczylo dysze zmienic...I odrazu lepiej jezdzi nie gasnie szybciej jedzie i juz problem rozwiazany....Dzis zrobilem 50km i bylo wspaniale nawet jechalem tak z 10min 70km/h inadal chodzil super a jak wspominalem wczesniej pow. 60 padal...Jednal jak go sie przymeczylo albo za szybko jechalo to nie dostawal benzyny...



Chodz i tak to wszystko wydaje mi sie dziwne ale naszczescie juz dziala i jestem zadowolony...Jeszcze raz dziekuje za wszelkie opinie.. i mysle ze temat do zamkniecia:)

Pozdrawiam Sitarz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 23:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
zbyt uboga mieszanka paliwa szkodzi bardziej niż za duża ^^ na mniejszej ilości się grzał i tlok puchł i dlatego gasł




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 23:25 
*

Rejestracja: 28 lut 2010, 17:12
Posty: 43
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Juz odpowiadam. Masz zepsuty podciśnieniowy kranik paliwa :) wiem bo juz to przerabiałem. Bardziej pozytywna opcja WYMIEŃ wężyk od podciśnienia. Inna opcja wykręć kranik i sprawdż sitko w baku. Możesz zacząć od tego ze "pociągniesz" :) ustami (wytworzysz podciśnienie) weżyk którym podciśnienie trafia do kranika i na zdjętym przewodzie zasilającym gażnik w paliwo zobaczysz jak szybko leci. Ma lecieć siurem a nie kapać albo inaczej. POZDRO :)




_________________

"co Ty wiesz o zadymianiu , Ty stara rura jestes"


Ostatnio zmieniony 28 lut 2010, 23:26 przez NIZMO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy