Dzisiaj jest 14 lip 2020, 18:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 gru 2019, 18:19 
*

Rejestracja: 16 maja 2019, 15:01
Posty: 12
Pojazd:
Romet 727 komfort. Nie należę do osób biegających po pomoc z każdym duperelem, ale naprawdę nie wiem już co robić. Jeszcze czegoś takiego nie widziałem. Do tej pory skuter odpalał może bez rewelacji, ale jak nie od rozrusznika, to od kopa i zawsze dawał się w miarę bezproblemowo uruchomić. Aż ni z gruszki ni z pietruszki nagle przestał. Tak po prostu, bez żadnego powodu. Od rozrusznika tylko mieli i pyrkocze, jakby chciał odpalić, ale z jakiegoś powodu nie mógł. A od kopa - jak się z pół godziny pokopie i noga już omdlewa - to czasem uda się odpalić, a czasem nie. Najczęściej nie. Aha, żeby w ogóle teraz odpalić od kopa to trzeba podczas kopania dodawać trochę gazu. Dziwne to raczej, prawda? Najdziwniejsze jest jednak, że jak już odpali to chodzi jak zegarek. Żadnego prychania, dławienia, nierównej pracy. Świeca też ma prawidłowy kolor. Na początku byłem pewien, że ssanie padło, bo objawy dobrze by do tego pasowały. Ale wymieniłem gaźnik na nowy i jest dokładnie tak samo. Wymieniłem też świecę, cewkę i w końcu nawet iskrownik. Żadnej zmiany. Zresztą iskra może nie zabija, ale raczej jest prawidłowa. Jeździłem już na gorszej. Może ktoś coś doradzić? Będę wdzięczny za każdy pomysł.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 gru 2019, 19:41 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7775
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Po modelu widzę że to 4T więc może być problem w samej głowicy. Za duża przerwa na zaworach albo któreś gniazdo wypalone jeśli już ma dużo przejechane. Czy ktoś zaglądał do głowicy?




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/

Mate57@mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 gru 2019, 23:47 
*

Rejestracja: 16 maja 2019, 15:01
Posty: 12
Pojazd:
Tak, czterosuw. Klasyczny chińczyk GY6. Hmm, oczywiście mogę zajrzeć do zaworów, ale czy to możliwe, żeby tak rozregulowały się z dnia na dzień? I czy objawiałoby się to tylko trudnościami z odpaleniem? Nie klekotałby w czasie jazdy czy coś? Jakby co, to na ile ustawić luzy? Poprzednio zdaje się ustawiałem na 0,06 i 0,08.
Aha, a gdyby wał był sztachnięty to jakie byłyby objawy? Nie podejrzewam tego, ale wolę na wszelki wypadek wykluczyć tę ewentualność.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2019, 0:41 
*

Rejestracja: 04 gru 2018, 0:37
Posty: 54
Pojazd:
Może moduł do wymiany? Ja mam rownież 4t i mialem podobne problemy, odpalal raz na jakiś czas i zdarzało sie tak że nawet podczas jazdy gasł. Może masz znajomego co ma 4t to pożycz moduł i sprawdz. A niedawno wlaśnie też problem mi wrocił i okazalo się ze problem teraz tym razem w zaworach był.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2019, 1:14 
*

Rejestracja: 16 maja 2019, 15:01
Posty: 12
Pojazd:
Syn ma skuter, który odpala dobrze, więc jutro sprawdzę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2019, 1:50 
*

Rejestracja: 04 gru 2018, 0:37
Posty: 54
Pojazd:
Lub też może być kranik paliwa i daje za malo i po jakimś czasie gdy krecisz rozrusznikiem lub kopka zbierze się paliwo i odpali i chodzi normalnie. Ja tak mialem też z 2lata temu, i za chiny nie oplalal dopiero po jakimś czasie :) Najpierw ten moduł sprawdzić :) A kranik podcisnienia to wyjać weżyk od paliwa z filtra paliwa przed gaznikiem i krecić troche i zobaczyć czy leci paliwa w miare dostatecznie. Chyba ze jak odepniesz i paliwo leci z weżyka bez niczego to po prostu kranik nie trzyma.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 gru 2019, 15:29 
*

Rejestracja: 16 maja 2019, 15:01
Posty: 12
Pojazd:
Podmiana modułu niestety nic nie dała. Ale z kranikiem warto popróbować. Niestety nie mam zapasowego, ale jutro przynajmniej sprawdzę jak podaje paliwo przy kręceniu rozrusznikiem i zamówię jakby co.
Aha, przy zdjętym wężyku paliwo nie cieknie. Zlatuje tylko to, co było w wężyku.

-- 21 gru 2019, 15:29 --

Wymieniłem kranik, filtr paliwa, a nawet wężyki na nowe. Dalej to samo. Mieli, mieli, pyrkocze, nie odpala. Mam powoli tego dość. Chyba wypieprzę go na złom.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2019, 1:02 
*

Rejestracja: 04 gru 2018, 0:37
Posty: 54
Pojazd:
I jak dalej problem jest? A akumlator?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 gru 2019, 23:17 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7775
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Wygląda na to że chyba problem rozwiązany bo autor się nie wypowiada




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/

Mate57@mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 mar 2020, 15:52 
*

Rejestracja: 16 maja 2019, 15:01
Posty: 12
Pojazd:
Przepraszam za opóźnienie. Dałem dziada kumplowi do naprawy i odebrałem dopiero kilka dni temu. Podobno trzeba było dotrzeć zawory. No cóż, możliwe. W każdym razie teraz odpala.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy