Dzisiaj jest 05 maja 2025, 10:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 wrz 2011, 16:50 
*

Rejestracja: 18 wrz 2011, 18:17
Posty: 82
Pojazd:
kupiłem skuter z przebiegiem 5 tysiecy kilometrow. po jakichs 400 i po rozgrzaniu silnika skuter traci moc na prostej jedzie 30 km/h i zaraz znowu ja odzyskuje i jedzie normalnie, jest tak co kilka minut. macie jakies propozycje, moze sie cylinder zaciera ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2011, 17:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
bardzo możliwe że grzeje się i przyciera, często tak jest, gość zatarł skuter i chciał go sprzedać więc kupił najtańszy chiński cyl i teraz pada u Ciebie. Równie dobrze może być to coś innego... ale cyl najbardziej prawdopodobny. Sprawdź również świece, czy nie wykręciła się trochę lub pada


Ostatnio zmieniony 19 wrz 2011, 17:05 przez sebagbw, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2011, 17:26 
*

Rejestracja: 18 wrz 2011, 18:17
Posty: 82
Pojazd:
a moze sie cos jeszcze przetrzec procz cylindra ? czyscilem filtr i gaznik i nadal to samo sie dzieje

jak moge sprawdzic stan cylindra ?


Ostatnio zmieniony 19 wrz 2011, 17:26 przez jacenty666, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2011, 17:55 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
dokładne czyszczenie gaźnika + filterek na przewód
może ciągnąć syf ze zbiornika i przytyka dyszę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2011, 18:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Stan cylindra ? Najlepiej wyjąć silnik z ramy ewentualnie możesz się pomęczyć z wyjęciem siedzenia wraz ze schowkiem i wszystkimi plastikami lecz będzie z tym trochę zabawy : P




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2011, 18:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
Cytuj:
jak moge sprawdzic stan cylindra ?
podjechać do mechanika i zmierzyć kompresje, zoszczędzisz czasu, nerów i poznasz odpowiedź czy to cylinder czy nie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2011, 18:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Lub kupić manometr ( czy jakoś tak ) i samemu sprawdzić .




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2011, 18:44 
*

Rejestracja: 18 wrz 2011, 18:17
Posty: 82
Pojazd:
dziwne tez bylo to ze bylem u mechanika zdjal wszystkie blokady i skuter jechal 55 km/h o czym to moze swiadczyc ? do mechanika pojade tylko szukam jakiegos w poblizu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2011, 20:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
wy macie problem odkręcic 4śrubki na cylku i z 3 na tej pokrywce ? ludzie ...

Odkręc, zajrzyj oceń!




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2011, 20:27 
*

Rejestracja: 18 wrz 2011, 18:17
Posty: 82
Pojazd:
nie kazdy jest takim koksem co sam potrafi wszystko zrobic, ciekawe czy jak ty miales pierwszy motor to sam wszystko wiedziales jak zrobic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2011, 20:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
no właśnie matrix to mój pierwszy motor, dzięki spędzeniu 12 dni na forum <czyli 281h> dowiedziałem się prawie wszystkiego o tuningu skutera, znam napamięc budowę silnika minarelli itp...

Oczywiście nie wiem jeszcze wszystkiego, dlatego też czasami zadaje pytania na forum :)




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 19:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
Szafa pisze:
dowiedziałem się prawie wszystkiego o tuningu skutera
dziwne... takie wiadomości zbiera się w praktyce nie w teorii... a teoria i praktyka to 2 różne światy...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy