Dzisiaj jest 17 maja 2025, 5:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 lip 2012, 18:03 
*

Rejestracja: 31 mar 2012, 19:08
Posty: 135
Lokalizacja: Bojszowy
Pojazd:
witam ma neoske, propblem w tym ze swieca jest ciągle mokra (nie kawa z mlekiem tylko mokra) i nie wiem właśnie w która stroną mam przykręcić srube od mieszanki czy ją przykręcić aby dostawał mniej paliwa czy odkrecic ? prosze o rade ! ; p
dysze musze kupić nową ? czy strace coś na v-max przez tą dysze(mniejszą) ? i ile ona ksoztuje ?

Spalanie mojego neosa to 5l/100km (a bak mam 4 litry xd ; d )
Prosye odpowiedyiec po kolei na moje pztania


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2012, 18:12 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Odpowiedziałem Tobie w poprzednim temacie, wykręc srubkę od mieszanki. Obroty będą rosnąc, po tym poznasz.




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2012, 19:54 
**

Rejestracja: 10 mar 2012, 17:32
Posty: 233
Pojazd:
Zmniejsz dawke paliwa na iglicy, jaką masz dysze? , gaźnik seria? , dysza kosztuje 10zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 8:19 
*

Rejestracja: 31 mar 2012, 19:08
Posty: 135
Lokalizacja: Bojszowy
Pojazd:
gaźnik mam serie (neos)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 8:20 
*

Rejestracja: 31 mar 2012, 19:08
Posty: 135
Lokalizacja: Bojszowy
Pojazd:
czyli im mniejsza dawka paliwa(śruba z mieszanki) tym wieksze obroty ? czy na odwrót ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 18:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 9:46
Posty: 45
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd: Yamaha YZ 426F
Imię: Marcin
wkręcając tą śrubę zwiększasz dawkę paliwa a zmniejszasz dawkę powietrza i odkręcając tą śrubę skuter powinien zwiększyć obroty sam z siebie więc będziesz musiał przykręcić obroty tą drugą śrubą żeby ci zbytnio skuter nie latał po garażu




_________________

Motorynka->Garelli Rex 50->Honda Mtx 80->Vespa PX 125->Derbi Gpr 50rr ->Yamaha Aerox 50->Yamaha Yzf 426




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 21:15 
*

Rejestracja: 31 mar 2012, 19:08
Posty: 135
Lokalizacja: Bojszowy
Pojazd:
Palejszon, HeHE,dzięki wielkie właśnie o to mi chodziło ! :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2012, 0:04 
*

Rejestracja: 30 lip 2012, 15:57
Posty: 17
Pojazd:
Palejszon pisze:
wkręcając tą śrubę zwiększasz dawkę paliwa a zmniejszasz dawkę powietrza i odkręcając tą śrubę skuter powinien zwiększyć obroty sam z siebie więc będziesz musiał przykręcić obroty tą drugą śrubą żeby ci zbytnio skuter nie latał po garażu
błąd wkręcając tą śrubę tylko zmniejszasz dawke powietrza
(ilość paliwa jest ta sama), natomiast dawkę paliwa regulujemy tylko i wyłącznie poprzez położenie iglicy lub średnicę dyszy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy