Dzisiaj jest 22 cze 2025, 10:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 gru 2013, 12:29 
*

Rejestracja: 01 maja 2013, 10:27
Posty: 118
Lokalizacja: StareMiasto/Konin
Pojazd: Zumico Aion
Witam setup jaki składam to racing: s6 racing mk1,c21,cały naped mhr,polini2gIII,24mm gardziel i jeszcze inne części nie chce mi się wypisywać, i to moje pytanie czy ten zapłon da tu duże efekty.Z góry dzięki :)
http://www.scooterkingz.pl/zaplon-r-setup


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 gru 2013, 14:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Na pewno cos się poprawi, ale ja bym wolał zapłon Malossiego lub Stage6 :mrgreen:




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 gru 2013, 14:52 
*

Rejestracja: 01 maja 2013, 10:27
Posty: 118
Lokalizacja: StareMiasto/Konin
Pojazd: Zumico Aion
Tylko ze ja mam ac :( i tak to bym chłodzenia nie miał i świateł i się pytam co myślicie o tym :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 gru 2013, 19:20 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
przy AC to i tak nie poszalejesz bo będzie się grzał. Sportowy zapłon da ci lepsze wkręcanie się silnika, będzie żywszy, i trochę mocniejszy ( lżejsze magneto) ja bym wolał to zainwestować w co innego. Zapłon się kupuje przy EVo gdzie to jest już koniecznością ze względu na obroty.

Mogłeś swapa na LC robić :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 gru 2013, 20:20 
*

Rejestracja: 01 maja 2013, 10:27
Posty: 118
Lokalizacja: StareMiasto/Konin
Pojazd: Zumico Aion
W sumie nadal mogę ale nie wiem czy mi się chce bawić, bo mam wydech i kompletny napęd a resztę muszę do kupić ;) A co miałeś na myśli "ja bym wolał to zainwestować w co innego" ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 gru 2013, 20:26 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
kamilsuder23 jeżeli nie miałeś mocnego setu w ac to nie udzielaj się jak nie masz styczności na czytałeś się pierdołek na tym forum zobacz na filmiki na ytb we Włoszech piaggio zip evo na ac to żaden problem i codzienność tak jak inne skuterki jeszcze bez chłodzenia bo mają sportowe zapłony i jakoś ludzie jeżdżą problemu nie mają :) a wg znawców tego forum ac bez wentylatora powinno się zatrzeć tuż po odpaleniu :) wprowadzasz ludzi w bład bo nie miałeś styczności z czymś a piszesz bzdury na podstawie gadania z forum :) ja osobiście miałem zestaw mhr team w ac i racinga w ac i jakoś śmigałem nim normalnie nic mi się nie grzało silnik nie stawał nie zacierął się




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 gru 2013, 22:17 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
mam styczność cały czas Motoforce racing w ac w piaggio :P to niewiem jak ty to robisz ale mi 100 stopni to ledwo rusze i wyskakuje :) ale Nie kłócę się bo każdy ma swojego zdanie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 gru 2013, 3:43 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
no i co z tego że łapie 100 stopni jak ten pomiar jest chu** prawdziwy ? normalna temperatura ac pod swiecą to około 120-=130 stopni a żeby doszło do jakiś konsekwencji musiał byś złapać minimum 280 stopni :) ale skoro ty 100 stopni liczysz jak w lc 100 stopni cieczy to ja nie mam zdań :) u mnie przy racingu 140 stopni pod podkładką świecy była normalka i jakoś się nic nie działo nie puchło nie tarło :) ale mniejsza o to przy ac a lc różnice są zajebiście wielkie bo dał byś do lc podkładkę pod świece i też pokazało by 100 stopni jak nie więcej pod świecą :) a ty porównujesz temperaturę cieszy do temperatury podkładki na głowicy




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2013, 16:56 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
naziol wiem .. ale wytłumacz mi jakim cudem u mnie przy 150 stopniach tłok lekko ale chycił nicasil ?
na szczęście honowanie pomogło.. ale teraz jest tłok na selekcje A i jest większy luz montażowy i się nic nie dzieje :P


Nie porównuje cieczy do AC .. tylko mówię że w moim przypadku 150 stopni i tłok na nicasilu wylądował.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy