W tej kwocie lepszy jest racing mk1 od tych co wymieniłeś to jest typowo włoski produkt firmy athena gdzie wszystko musi być na najwyższym poziomie. Mk1 racing uzyskuje maks moc w granicy 15 koni gdzie racing mk2 ma być sporo mocniejszy od niego (wg speców) a z wykresów wynika że jest mocniejszy o 1-1,5 konia max. Po za tym athena postarała się i użyła maksymalnej grubości nisasilu 0,031mm gdzie mk2 ma 0,022-0,019mm w zależności czy to racing czy sport pro. co za tym idzie mniejsza ilość nicasilu powoduje mniejsza żywotność a temperatura detonacyjna bardzo źle oddziałuje na niego i przy oknie wydechowym dosyć szybko ten nicasil jest osłabiony zaczyna się ścierać przebarwiać tracić swoje właściwości. Jeżeli chodzi o żywotność mk1 narobisz więcej kilometrów na pewno 2x więcej niż mk2 tam nicasil jest utwardzany różnymi uszlachetniaczami takimi jak ceramika cząstki srebra itd itd. Największa zaleta mk1 jest to że nie ma ściemy że cylinder osiąga niewiadomo jaką moc a po zbadaniu na hamowni brakuje mu 3-4 konie

_________________
Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)