Dzisiaj jest 22 maja 2018, 11:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 sie 2013, 12:42 
*

Rejestracja: 04 sie 2013, 12:30
Posty: 1
Pojazd: Suzuki TS50 XK
Witam wszystkich :) Jest to Mój pierwszy post/temat, który został związany z moja "SUKA" SUZUKI TS 50 XK 1994R. Chciał bym zadać kilka pytań na które potrzebuje znać odpowiedz bo sam już nie daje rady a wujek GOOGLE w tym temacie mi niestety nie pomaga :( Otóż to ma problem taki że jak odpale motorek to wszystko fajnie lecz muszę cały czas trzymać na obrotach ponieważ jak puszcze role to silnik w momencie gaśnie co jest irytujące. Gdy wrzucę bieg i chce ruszyć to na obrotach 2tyś-3tyś muszę się delikatnie odepchać aby silnik nie zgasł. A jeżeli chce ruszyć z kopyta to nidy rydy z 6tyś.obr spadnie na 3.5tyś. i jedzie kawałek jak najwiekszy muł:) Nie działa także ładowanie aku., co też bardzo mnie irytuje bo nie mogę za chiny ludowe znaleść żadnego schematu instalacji dla zielonych. Dodam że wszystko działa jak ta lala czyli: Kierunki OK, światła OK, Podświetlenie zegarów OK, kontrolki OK, światła stopu Ok, no i oczywiście iskra jak ta lala pięknie kopie.
Pierwszy z problemów gaźnik. Jak go ustawić (jakaś jasna podpowiedz jak to zrobić) ? Iglice wyczytałem żeby zaczepić na środkowe wycięcie (3 z góry) tak będzie lepiej? . Oczywiście pytanie gdzie znajdę blokady żeby sobie je móc ściągnąć? NEXT strasznie muli go pod górkę... Na początku górki wszystko fajnie 5sek. później niestety zaczyna jechać 10-15km/h i wiecej nie puści... Może ktoś będzie wiedział czego to przyczyna i coś mi na to poradzi. Jaka dać zębatke na tył i przód żeby mieć chociaż te v-max do 80km/h i żeby też przez te zębatki nie zaczęło go mulić pod górke. A tu jeszcze takie pytanie z innej beczki. Czy jak założe cylinder i głowice z tego samego silnika tylko chłodzoną cieczą i wszystkie elementy ( chłodnice, zbiorniczek, pompę...) może to tak być czy coś mnie nie puści? A jeżeli będzie cacy to jaki mogę dać gaźnik?
Nie chce zmieniać felg a chciał bym założyć jakieś fajne oponki. Felgi mam rozmiary: przód 1,5x21, tył 2,5x18 jakie oponki ? I to chyba było by na tyle z moich problemów. I proszę nie odsyłajcie mnie do innych tematów bo po prostu już mam dość szukania czytania linijki w linijke i tylko jakieś bzdury nie na temat. Z góry dziękuje za przeczytanie tematu, odpowiedzi, podpowiedzi, linki do stron tematów (które zawierają ciekawe i sensowne info.)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 21 kwie 2014, 23:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2013, 19:57
Posty: 10
Pojazd: Suzuki TS 50
cześć. co do gaźnika to nalepiej podjechać do jakiegoś serwisu. ładowanie aku możesz mieć podobnie jak ja tylko u mnie swiatła przygasały więc serwis sprawdzili mi obwód elektryczny i okazało sie że aku w ogóle nie było podpięte do obwodu poneważ był to naprostszy spośób zdjęcia blokady z modułu. za gaźnik i prąd skasują cie w serwisie ok. 100-150 zł. a co do zmiany na ciecz to bedzie problem, moja suka jest chłodzona cieczą i żeby przerobić swoj silnik musiałbyś wiercić kartery co pewnie nawet nie jest możliwe ponieważ woda zpompy do cylindra przechodzi przez otwory w karterach




_________________

Suzuki ts 50

zobacz suzi podczas remontu:
http://forum.mieloch.pl/suzuki-ts-50-xk-lekkie-odswiezenie-t387886.html?hilit=suzuki%20ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy