Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 14:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 wrz 2016, 8:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Jak wpadnie w rece jakaś kamerka to na pewno się coś skręci. Poki co są inne priorytety :wink:

Skończyłem butelke oleju R/T patrząc na przejechane kilometry wyszło ~ 5,5L/100km. Używałem go także przy montażu MK1, wymianie łożysk, pierścienia itd. więc pewnie deko ponad piątkę łyka moto na setkę :)

Musiał bym nie być sobą i kupić taki sam olej, więc przyszła kolej na kolejny test :twisted:

Obrazek

Rodzinka w komplecie :mrgreen:

Obrazek


Podejrzewam ze Motul 800 to będzie to samo co R/T, się zobaczy :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 wrz 2016, 16:34 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8330
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
eldo pisze:
5,5L/100km


To nie jet tak źle :D Jak to mówią tam gdzie zaczyna się zabawa, kończy się ekonomia :mrgreen:




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 wrz 2016, 18:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
MHR podobnie zasuwał i palił 9/10 na setke więc chyba jest lepiej jak w normie :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 wrz 2016, 23:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 580
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/E46 2.5/Accord 2.0ES
Już miałem pytać skąd 800 Road Line, ale zauważyłem że litrowy. :D Szukałem 4l. Ale znalazłem tylko OffRoad jest gęstszy niż 710. No i też nie spala się jak 710 :P Ale za to smarowanie jakie.




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot ver. 2
Tłok Meteor (z Polini Sport P/G ringi 1.2mm, squish ~1.3)
Tecnigas Triops
Arreche 19 (90)
Stożek Revo S Type(?)
Polini HiSpeed (5.7g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi zielona, springi pom. średnie naciąg full)
Malossi Torsion Controller
Stage6 WingCooler
*22.08.2022 ŻYWY <3*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 wrz 2016, 11:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Dobry olej to podstawa, jak biore cyla po przebiegu 1000km i nie widze praktycznie zadnych sladow zużycia przy obrotach rzędu 11-13k to znaczy ze olej daje rade :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 wrz 2016, 11:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 580
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/E46 2.5/Accord 2.0ES
W końcu Racing by Athena :cool:




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot ver. 2
Tłok Meteor (z Polini Sport P/G ringi 1.2mm, squish ~1.3)
Tecnigas Triops
Arreche 19 (90)
Stożek Revo S Type(?)
Polini HiSpeed (5.7g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi zielona, springi pom. średnie naciąg full)
Malossi Torsion Controller
Stage6 WingCooler
*22.08.2022 ŻYWY <3*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 wrz 2016, 11:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Z MHR i StreetRace bylo podobnie, czy to nicasil czy zeliwo cyl zawsze byl w bardzo dobrej kondycji. Pamietam jak po swapie na 2t stosowalem olej od Malossi ( MHR 7.1 chyba jakos tak) , cyl po sezonie wygladal kurde jak nowy.




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2016, 17:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2012, 20:41
Posty: 746
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd: Tgb 101S
eldo, Również jeździłem na malossim dobry olej. Powiedz mi jak spisuje się motul 710 w porównaniu do 800.




_________________

www.shop.mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2016, 19:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Na 800 jeszcze nie jechalem, czekam na pusty bak i tankuje do pelna juz z nowym Motulem. 710 to bardzo dobry olej, mam porownanie do R/T i w sumie to troche bardziej dymi Motul 710 przy takich samych proporcjach z paliwem 98 Ultimate. O nagarze nie ma mowy czy to 710 czy R/T przy Malossi 7.1 troche bylo po przepaleniu 1L.

Olej R/T to podobno Motul 800 nawet ma identyczna barwe i zblizona cene :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2016, 22:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 580
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/E46 2.5/Accord 2.0ES
Od siebie powiem tyle że 800 sporo gęstsza. Przynajmniej w wersji OffRoad :) Nie leci tak nieszczelnościami.

eldo, Wybacz za OT - byłem na zakończeniu w SKZ i mam pare wykresów :<




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot ver. 2
Tłok Meteor (z Polini Sport P/G ringi 1.2mm, squish ~1.3)
Tecnigas Triops
Arreche 19 (90)
Stożek Revo S Type(?)
Polini HiSpeed (5.7g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi zielona, springi pom. średnie naciąg full)
Malossi Torsion Controller
Stage6 WingCooler
*22.08.2022 ŻYWY <3*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2016, 22:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Czesc Eldo. Przymierzam sie do kupna salettry od italkit, bo jak by nie bylo duzo tansza, ale rotor nie jest mocowany na klin tylko na wcisk. Wiem ze jezdzisz na tym od malossi, ale podejrzewam ze przymiezales tez ten od czerwonej. Jest dobrze spasowany z walem, nie wchodzi za gleboko?
Doszedles do tego jakim cudem stator malossi nagle przestal dzialac?
ps. nie pisalem na pw bo mysle ze to moze zainteresowac jeszcze kilka osob.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 paź 2016, 21:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Witaj,

szczerze powiem Ci że nie przymierzałem rotora z "czerwonej seletry" tylko porównałem wage z tym z zestawu Malossi. Ale nie ma problemu w temacie bo mam wał luzem i mogę jutro sprawdzić, zrobić kilka fot i Ci pokazać jak to wygląda. W skrócie tak jak napisałeś, różnią się brakiem klina i bardziej stożkowym otworem z tego co pamiętam.

Stator "żółtej selettry" leży i czeka na swój czas :wink: pewnie go kiedyś zdiagnozuje bo szkoda żeby zalegał uszkodzony. W sumie to tam poza cewką nie ma nic co by się mogło uszkodzić więc stawiam na uwaloną cewkę.




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 paź 2016, 23:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Bede bardzo wdzieczny jezeli zrobisz jakies zdjecie na wale. Znalazlem na scooter center italkit za 160euro i jezeli do konca tygodnia nie znajde uzywki to go kupie. Wagowo jest jakas roznica? Jeszcze jedno, sam stator jest wrazliwy na wstrzasy czy uderzenia? Pytam bo wiem ze Twoj przestal dzialac nagle po remoncie silnika.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2016, 4:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Obrazek

Widac gołym okiem ze wagowo roznica musi byc. Teraz nie pamietam dokladnie i nie chce strzelac w gramach ale jest odczuwalna jak się bierze do ręki oba rotory :wink: Bez przymiarki widac też ze na wale to z duzym luzem bedzie siedzial i tylko wytoczona tulejka na zasadzie dystansu by tutaj pomogla wmontażu.

W temacie statora Malossi to poleciał w czasie jazdy na prostej, rownej drodze może jakieś 5min po odpaleniu moto. Predkosc 80/90km przy ok.11k rpm. Sam remont czy przegląd silnika byl wlasnie z tytulu utraty mocy i niskich obrotow maksymalnych. Zaplon byl jednym z podejrzanych ale szczerze nie byl faworytem i w sumie okazalo sie dosyc pozno ze stator ducha wyziona. Aktualnie silnik zasuwa na rotorze Malossi, statorze z czerwonego zestawu i CDI z cewka od Malossi bo jednak cyfrowa mapa jest odczuwalna dosyc wyraznie w porównaniu do cewkomodułu Italkita (jeżdziłem na obu).

Z tego co mi wiadomo reanimują uwalone statory Selettry więc pewnie jeszcze kiedyś będzie żył :wink: Swoją drogą zastanawiałem się czy nie sprzedać okazyjnie zestawu tak jak jest z dokłądnym opisem statora (reszta jest sprawna) bo leży i sie kurzy a komuś może posłużyć.




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2016, 12:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Faktycznie widac ze otwor na wal jest szerszy niz w malossi, a to oznacza ze z drugiej strony jest jeszcze szerzej. Pozostaje pytanie czy rotor wpada na tyle luzno ze dochodzi do karterow? Swoja droga, jak to jest produkowane ze nie siedzi idealnie.
Przyjzalem sie dokladniej rotorowi na scooter center, i wyglada zupelnie inaczej. Moze jakas nowsza wersja (udoskonalona :D ) Klamka zapadla, zamawiam to cudo. Szkoda tylko ze w zestawie nie ma tej tarczy na montaz wentylatora dla AC. Ale nic, cos sie wyrzezbi. Wielkie dzieki Eldo, jak zawsze pomogles.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts


Ostatnio zmieniony 20 paź 2016, 12:59 przez witek651, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2016, 12:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
W sumie to im wiekszy otwor tym lepiej bo ew. redukcja byla by trwalsza. Zastanawialem sie czy nie dorobic takiej redukcji i wsadzic ten lzejszy rotor ale czasu braklo bo zaczolem projekt roweru i moto trzeba bylo szybko poskładać :wink:

Na pewno jest to do zrobienia, ogarniety tokarz da rade bez problemu. Moze jeszcze dzisiaj uda mi sie przymierzyc do walu to dam foty.

Te zaplony robią dedykowane do roznego typu silnikow, np ten italkit smigal w speedweju wczesniej :mrgreen:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek


Ostatnio zmieniony 20 paź 2016, 13:08 przez eldo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2016, 13:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Tokarz tokarzem, ale to nienormalne ze trzeba cos modzic, przy czyms co tyle kasy kosztuje. Jak juz dojdzie zaplon moge wstawic wymiary rotora, za Twoim pozwoleniem oczywiscie.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2016, 13:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Powiem Ci ze takie mody w projekcie robia go bardziej wyjatkowym. Jak robilem tulejki do zacisku hamulcowego to az sie chcialo cos jeszcze dotocztc tak to fajnie siadlo :wink: Statory to uniwersalny wymiar i budowa kwestia redukcji (podstawy) do kartera która jest w zestawie rotor musi byc juz dedykowany bo waly sa rozne. Cewki tez sa uniwersalne bo zasada dzialania ta sama.




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2016, 13:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
To ze cewki sa identyczne, to moge zrozumiec, natomiast rotor, jak i podstawka zaplonu powinny byc dedykowane do konkretnego silnika. Bynajmniej wydawalo mi sie ze tak jest. Co do wszelkich przerobek w projekcie, to oczywiscie masz racje. Nie ma to jak stworzyc cos swojego, i jaka satysfakcja. Ide zamawiac. Mam nadzieje ze dojedzie caly i zdrowy.
Dawno temu wspominales ze bedziesz robic przedluzke wachacza (subframe). Wyszlo cos z tego?




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2016, 15:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Wahacza nie przerabialem bo po przymiarce nie podobalo mi sie az tak wystajace kolo a zmieniac o 5cm to bez sensu :wink:

Ciesze sie ze moglem pomóc :wink: Zaplon sportowy to podstawa a przekonalem sie o tym w 100% w tedy jak przyszlo go zdemontowac i zastapic OE :cool: Juz zmienny kąt wyprzedzenia daje sie odczuc w porównaniu ze stalym (cewkomoduł italkita) do tego lekki rotor i mozliwosc ustawienia GMP :twisted: Piekło na ziemi




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy