Dzisiaj jest 21 sie 2019, 13:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 lut 2019, 19:56 
*

Rejestracja: 02 lut 2019, 18:52
Posty: 7
Pojazd: Aerox 50/70
Witam.

Opisze krótko swoją historie.

Pojechałem kupić dla swojej dziewczyny Aeroxa z 2015r 70cc

Sprawdziłem wszystko u gościa, silnik chodził ładnie i cicho, odpalał od kopa, wkrecał się ładnie na obroty.

Miałem do domu 60km, stwierdziłem, że wróce na nim spokojnie, wyjeżdżając z miasta rozpędził się do ok 100km/h , nie miałem manetki odkręconej na maxa i jechałem z taką prędkością może z 2 minuty.
po chwili poczułem że obroty się zwiększają a skuter zwalnia ( jakby coś w silniku nadal się rozpędzało ale nie napędzało koła ) po paru sekundach rozległo się głośne stukanie w silniku , i skuter zgasł.

Byłem przekonany że wariator sie odkręcił , bo zdażyło mi się to pare razy ale niestety nie... nie znalazłem żadnych opiłków metalu czy czegokolwiek w karterze.
Ściągnałem wariator i odpaliłem go bez niego samym rozrusznikiem i nadal to samo.

Co zauwazylem, jezeli probuje odpalic skuter na kopke z wyłączonym zapłonem to brzmi wszystko ok, jeżeli włącze zapłon i kopie go to słychać dokładnie te same stuki, tak jakby tłok uderzał o świece ( świeca jest cała)

TUTAJ FILMIK JAK SILNIK PRACUJE :

https://youtu.be/AgvdtQdrd34


https://youtu.be/hojuiC4jZR4



Modle się tylko aby to nie był wał...

Z góry dziekuje za pomoc.


Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 lut 2019, 21:20 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3719
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Po tych filmach nie można ocenić na ile głos wydaje wydech a na ile coś co padło tam. Po samym wario widać że ten sqter prawdziwego v-max to dawno nie miał o ile kiedykolwiek miał. Pas jest albo zły albo zjechany bo to karygodne żeby tak latał na wolnych, ew. źle ustawiona tuleja wario.
Skuter bez przyczyny nie gaśnie, w takich przypadkach co miało paść to padło albo prawie padło i radzę jeździć i się okaże co było winne. Innego wyjścia nie ma.
Jeśli to magneto wali w impulsator to raczej bałaganu nie narobi. Ile teraz leci tak w ogóle? Nagraj jak to lata.




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

DNA (Parmakit 70 + ZX + 19) max 115km/h
Runner (Top 70 + arrow + 17,5) max 110km/h

Mechanik jest dla osób co nie ogarniają i dla tych co udają że ogarniają.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2019, 23:17 
*

Rejestracja: 02 lut 2019, 18:52
Posty: 7
Pojazd: Aerox 50/70
On ledwie odpala teraz, jak puszczę gaz to zgaśnie...
Wydech był cichy i nie pierdzial tak głośno, patrzyłem na uszczelkę to nadal tam jest, przytykalem palcem wydawało się być ok.

Nie sprawdzałem jeszcze magneta, co się mogło tam stać ? I przez to on mógłby zacząć tak głośno chodzić ? Wrażenie jest takie jakby waliło tłokiem po świecy.

Co do wariatora to jest zajechaniu bo aż są wyżłobienia na środku przez co ciężej ma przeskoczyć na wyższe obroty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2019, 23:51 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3719
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Jakiś ulep silnikowy, gościu nie testował go na max gazie widać, złożony do sprzedaży byle zarobić. Zmierz kompresję, jak się okaże niska to cyl zdejmuj i patrz jak wygląda. Może igiełkowe padło.




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

DNA (Parmakit 70 + ZX + 19) max 115km/h
Runner (Top 70 + arrow + 17,5) max 110km/h

Mechanik jest dla osób co nie ogarniają i dla tych co udają że ogarniają.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2019, 1:23 
*

Rejestracja: 02 lut 2019, 18:52
Posty: 7
Pojazd: Aerox 50/70
Wał nie powinien wydawać takich dźwięków raczej , nie ?

Kiedys pamiętam to stary wał zaczął mi szumieć ale nie stukać.

Gość twierdził że tam był zmieniany cały zestaw na 70cc parę miesięcy temu ale jeździł nim tylko raz czy dwa.

Zatarty jakby był to by nie palił , nie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2019, 14:23 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3719
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Słuchaj, ja za ciebie przez internet nie sprawdzę.




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

DNA (Parmakit 70 + ZX + 19) max 115km/h
Runner (Top 70 + arrow + 17,5) max 110km/h

Mechanik jest dla osób co nie ogarniają i dla tych co udają że ogarniają.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lut 2019, 18:31 
Główny Dowodzący - Admin

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7402
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
ikusny pisze:
Zatarty jakby był to by nie palił , nie ?


Zatarty na amen to na pewno nie jest no ale cóż musisz zacząć od cylindra i po kolei sprawdzać. Na filmie to słychać jakby uszczelki pod wydechem nie było he :D A pasek to masakra :D Albo zły wymiar albo tak zjechany :D Luz jak nie powiem co...




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lut 2019, 18:47 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3719
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Prawda taka, że silnik sam z siebie nie gaśnie (zakładając że jest paliwo). Musiało coś wyhamować tłok, ja stawiam na silnikową masakrę z udziałem łożyska igiełkowego i tyle ode mnie.




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

DNA (Parmakit 70 + ZX + 19) max 115km/h
Runner (Top 70 + arrow + 17,5) max 110km/h

Mechanik jest dla osób co nie ogarniają i dla tych co udają że ogarniają.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lut 2019, 20:03 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2014, 13:24
Posty: 673
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Aprilia Sr50
Miałem kiedyś podobną sprawę z Apką sr. U mnie padło łożysko igiełkowe, i był przytarty tłok :ups: także jeśli nie zobaczysz nic podejrzanego pod pokrywą pompy wody to ściągałbym głowice. Oczywiscie jesli masz mozliwosc to zmierz kompresje ;d




_________________

Zapraszam! ;)
projekt-aprilia-sr-red-black-2001-morini-by-pszemek-t414714.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy