Dzisiaj jest 25 kwie 2025, 19:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 kwie 2013, 19:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2012, 19:15
Posty: 90
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Gilera Stalker Stunt Suka :D
siema wszystkim czytelnikom. mam do was taka prośbę czy jeśli w gilerze stalker chce wyszlifować głowice albo cylinder bo właśnie nie wiem co się szlifuje to co to mi da jaki będzie efekt?? Bardzo potrzebuje waszej odpowiedzi


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2013, 19:33 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
szlifujesz cylinder głowice się planuje ;) Po szlifie oczywiscie skuterek lepiej się sprawuje jest mocniejszy ponieważ cylek bije większa kompresje




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 6:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2012, 19:15
Posty: 90
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Gilera Stalker Stunt Suka :D
to co mam zostawić w spokoju a co zrobić.? I czy duzo muszę tego zebrać na tokartce




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 7:10 
***

Rejestracja: 15 kwie 2013, 14:59
Posty: 805
Pojazd: swap P/G
Szlifujesz cyl oczywiscie jak masz zeliwny a to ile bd musial zebrac zalezy od grubosci rys..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 8:01 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
pisane chaotycznie, chodzi Ci o szlif cylindra czy porting?




_________________

PAPIER TOALETOWY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 9:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
właśnie ja nie wiem o co chodzi xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 13:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2012, 19:15
Posty: 90
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Gilera Stalker Stunt Suka :D
wiesz co chodzi mi o głowice bo nie wiem jak sie to nazywa cylinder mam w zajebistym stanie xd tylko słyszałem ze cos sie da zrobić z głowica i chce to zrobic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 15:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 18:05
Posty: 469
Lokalizacja: ...
Pojazd:
no to planowanie głowicy tzn zeszlifowanie jej trochę tam gdzie się wkłada uszczelki dzięki czemu daje to zwiekszenie kompresji a tym samym zwiększenie mocy ale to tylko minimalnie i przy seryjnym cylindrze(przy sportowym podobnie) prawie nie odczujesz różnicy bardziej opłaca ci się zrobić potring cylindra- powiększenie kanałów dolotowych i kanału wydechowego wtedy moc wzrośnie znacząco




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy