Dzisiaj jest 20 sty 2018, 2:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 sty 2018, 8:51 
*

Rejestracja: 06 sty 2018, 10:51
Posty: 19
Pojazd: Baotian bt49qt9
Witajcie koledzy .znaczam że jestem tu nowy i proszę o wyrozumiałość. Mam baotianka bt49qt9 ze standardowym 139qma . Mam wario od top racing cylinder 80...ale właśnie , ten nieszczęsny cylinder... Mam zamiar go wymienić z powodu braku kompresji a że jest chiński to wolę kupić jakiś markowy kit niż bawić się z pierścieniami , które i tak mogą być dobre a cylinder do niczego. Chcę zapytać bo mam do wyboru teca i airsala (d.50) tylko nie wiem który wybrać . Ceny podobne ale chcę wiedzieć który lepszy . O tecu nic nie mogłem znalezć a airsal podobno wykańcza wał,łożyska itp. a poza tym jest nietrwały (złazi nicasil) . Chcę wyciągnąć z maszyny realne 90 km\h i w miarę dobrze się odpychać . Wiem że muszę zmienić głowicę , dyszę itp. A więc proszę o pomoc i opinie i z góry dzięki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 sty 2018, 12:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 18:36
Posty: 447
Lokalizacja: Kościan
Pojazd: Hornet 600 / Zip SP/ AR 147
Miałem airsala i przejechałem na nim 9tys. Głowice miałem seryjną i wał również seryjny. Wał bez problemu seryjny do airsala (u mnie nie było śladów zużycia), tylko głowica przydałaby się pod 80cc (u mnie urwał się zawór i rozwalił tłok i cylinder)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sty 2018, 12:17 
*

Rejestracja: 06 sty 2018, 10:51
Posty: 19
Pojazd: Baotian bt49qt9
To że głowicę większą potrzeba to oczywiste :) A ile Ci kolego zasuwał na airsalu ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sty 2018, 12:39 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 2272
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
90 realne może ale na dłuższych przełożeniach typu 10/1 - 9/1 bo na fabrycznych tylko moment zwiększy.




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
Pro Replica
Przeciwtalerz Hebo
Wariator Tun'r
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Malossi Biała

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sty 2018, 13:20 
*

Rejestracja: 06 sty 2018, 10:51
Posty: 19
Pojazd: Baotian bt49qt9
No nic pożyjemy zobaczymy . Najbardziej interesuje mnie trwałość tych cylindrów bo nie chcę wydawać 250 zł na cylinder i po 400 km go wymieniać :)

-- 07 sty 2018, 13:20 --

A jak z tym nicasilem na airsalu ? Słyszałem że lubi złazić .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sty 2018, 15:41 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 6606
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Gerdzio pisze:
A jak z tym nicasilem na airsalu ? Słyszałem że lubi złazić .


Nie złazi jedynie nie zrobisz już szlifa w razie "W"
Nie mniej jednak jest to wytrzymały cylinder. Za młodego zrobiłem na nim 10 000 km i jeszcze sprzedałem skuter i cieszył się na nim następny właściciel. Ważne jest aby go dotrzeć na początku i odpowiednio wyregulować stosując odpowiedni rozmiar dyszy. Swego czasu pamiętam ,że przy docieraniu bardzo się grzał więc dobrze jest robić dystans 20 km - przerwa 20 min - dystans 20 km - przerwa 20 min




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sty 2018, 16:06 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 2272
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Też używam nicasilowego i poprzedni dopiero za 3cim zatarciem nadawał się do kosza.... żeliwne po pierwszym już padają...można by rzec, że nicasilowe są bardziej idiotoodporne. Gładź twardsza niż tłok...więc tłok pada, zmieniasz tłok i latasz dalej. Widziałem powerforce nicasilowy kiedyś za 140zł (allegro) więc już takiego bym założył prędzej. W 4t żeby padł tłok to naprawdę trzeba się postarać...




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
Pro Replica
Przeciwtalerz Hebo
Wariator Tun'r
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Malossi Biała

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sty 2018, 17:09 
*

Rejestracja: 06 sty 2018, 10:51
Posty: 19
Pojazd: Baotian bt49qt9
No tak żeby 4t zatrzeć to trzeba się niezle nakombinować :) .Dzięki chłopaki za pomoc i życzę miłego wieczoru ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sty 2018, 17:36 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 6606
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Gerdzio pisze:
życzę miłego wieczoru ;)


Wzajemnie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sty 2018, 18:37 
*

Rejestracja: 06 sty 2018, 10:51
Posty: 19
Pojazd: Baotian bt49qt9
Dzięki : )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy