Dzisiaj jest 24 maja 2025, 22:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 maja 2010, 18:20 
*

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:32
Posty: 144
Lokalizacja: Kobyłka
Pojazd:
dzisiaj zakupilem tecnigasa next r.
ogolnie fajnie,wszystko skrecilem ,zmowcowalem.
odpalam,probuje ruszyc a skuter ma ogromnego mula do 35.
od 35 do 70-75 licznikowych cisnie pieknie.
wlasnie,apropo predkosci.na seri cisnal takze 70-75 .czy to moze byc spowodowane brakiem regulacji?
rolki sprobuje zalozyc jutro gdyz dzisiaj nie potrafilem zablokowac waria.
wsadzic wieksza dysze?60?
centralke hebo +50%?
co sadzicie.




_________________

NIE !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 18:38 
*

Rejestracja: 10 kwie 2010, 19:02
Posty: 195
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
dysza chyba nic nie da reguluj rolkami i sprezynkami




_________________

Aprilia Sr 04r:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 18:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 21:25
Posty: 70
Lokalizacja: KW
Pojazd:
dysze obowiaskowo muszisz dac większa z 65-70
ja mam technigasa i rolki dałem 3,7 ale mozesz dac 4,5




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 20:32 
*

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:32
Posty: 144
Lokalizacja: Kobyłka
Pojazd:
jutro wbije 4,7
a dysza to pozniej.
jakas sprezyne?




_________________

NIE !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 19:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 21:25
Posty: 70
Lokalizacja: KW
Pojazd:
sprezna nie jest potrzebna
nie zapomnij wymienic dysze bo bedzie mulił




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 19:49 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
Dyszy nie zmieniaj bo to jest zbędne. Tylko wyreguluj gaźnik.
Zmień rolki na lżejsze i sprężynki sprzęgła na niebieskie Hebo możesz też dać trochę twardszą sprężynę centralna.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo


Ostatnio zmieniony 13 maja 2010, 19:50 przez marcin9440, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 19:51 
*

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:32
Posty: 144
Lokalizacja: Kobyłka
Pojazd:
UPDATE
wedlug mnie tecnigas to gowno.
dzisiaj zmienilem rolki,na te co sa w zestawie,bodajze 4.7?
owszem fajnie sie zbiera ale v max nic.pozostal taki sam jak byl.
ogolnie to ma strasznie duze obroty i moze dlatego juz wiecej nie pociagnie.
nie chce zeby 400 zl poszlo na marne.a nie chodzilo mi o przyspieszenie tylko o predkosc maksymalna.jakies porady?bo starsi mnie zabija xd




_________________

NIE !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 20:28 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Porządna regulacja napędu, samymi rolkami to wiele nie zdziałasz. Rolki, i centralka to konieczność.
Jesli masz dysze poniżej 60 to też zmień na 65-70.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 20:42 
*

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:32
Posty: 144
Lokalizacja: Kobyłka
Pojazd:
tyle ze wiesz ogolnie fajnie tyle ze stary sie zniechecil bo stwierdzil ze to nic nie dalo i pieniadze wyrzucone w bloto,a jak teraz jezcze mu powiem ze trzeba dokupic pare rzeczy to ho ho.
ale przeciez bez centralki i dyszy powinien cisnac wiecej,a leci tak samo.
i co da centralka do v maxu bo nie kumam?
rolki mam chyba jakies lekkie bo obrotu ma nieziemskie.przy 75 strasznie wyje.




_________________

NIE !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 20:46 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Właśnie centralka by zniwelowała te obroty, a rolki minimalnie możesz cieższe, a i centralna usunie tego muła.
Sam tłumik bez regulacji nic nie da.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 20:49 
*

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:32
Posty: 144
Lokalizacja: Kobyłka
Pojazd:
a centralka nie podnosi obrotow?myslalem ze jak wsadze rolki to bedziesz szybciej lecial xd
jaka centralka?dysz 60?narazie mam seryjna.nie chce tez spalania na poziomie 5l


P.S-jest taka mozliwosc ze w ogole ten tlumik mi nie da?>
szczerze to wlasnie liczylem ze bedzie lepiej cisnal a jak na razie same rozczarowania.




_________________

NIE !


Ostatnio zmieniony 13 maja 2010, 20:55 przez Artur111190, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 21:06 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Centralna twardsza podwyzśzy obroty przy ruszaniu co wyrówna przyśpieszenie.
Centralna Hebo +60
Rolki 5,5g
Dysza 65-70 (jak masz seryjną to się nie dziwie że tak słabo, jak wyregulujesz spalanie nie zwiększy się dużo)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 21:20 
*

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:32
Posty: 144
Lokalizacja: Kobyłka
Pojazd:
dysza wplywa az tak bardzo na predkosc?




_________________

NIE !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 21:57 
*

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:32
Posty: 144
Lokalizacja: Kobyłka
Pojazd:
update
filmik.
mam takie dziwne dzwieki juz od dluzszego czasu.
http://www.youtube.com/watch?v=QFXu5aSmLmc
czsami nie chce mi odpalic.a jak odpali to te dzwieki sa 4 razy glosniejsze.
co to moze byc?



i co sadzicie o skroceniu tuleji wariatora o 1-2 mm?




_________________

NIE !


Ostatnio zmieniony 13 maja 2010, 22:04 przez Artur111190, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 22:04 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Wszytsko ok masz w przekładni coś Ci nieźle tam wali?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 22:20 
*

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:32
Posty: 144
Lokalizacja: Kobyłka
Pojazd:
wlasnie ni ejest wszystko ok.moze dlatego ze tlumik to zaglusza,ale tak naprawde cos łomocze.takie zgrzytanie.na dodatek tylko na niskich obrotach.




_________________

NIE !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 22:24 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
Artur111190, to jest coś albo od kopniaka albo źle poskładany wariator lub coś, u mnie na niskich obrotach coś warczy leciutko jak by jakaś spręzynka ;p ale mi to nie przeszkadza u ciebie to coś wali ja bym tam zajrzał i to szybko !!
Co do tłumika moim zdaniem nic nie dał na V-maxie bo nie zdjąłeś blokady z niego! chyba że zdjąłeś to nie mam pojęcia co to, w razie jak nie wiesz gdzie są blokady to jedna jest zwężka jak jest kolanko co siędo cylindra montuje, a druga w slincerze , lub tylko ta jedna jest co podałem w kolanku, wybij ją śrubokrętem ona jest przyspawana !!




_________________

QuBaSS


Ostatnio zmieniony 13 maja 2010, 22:49 przez Jakub3195, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 14:35 
*

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:32
Posty: 144
Lokalizacja: Kobyłka
Pojazd:
przy kolanku wybilem przy silencerze raczej nie bylo.
zdjemowalem wczoraj wario.potem skrecilem pneumatem.to samo


P>S jak wygladas blokada na silencerze?moze jednak przeoczylem




_________________

NIE !


Ostatnio zmieniony 14 maja 2010, 14:40 przez Artur111190, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 14:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2010, 13:28
Posty: 664
Pojazd:
Podobnie jak na kolanku tez taka zwężka, sprawdzałeś czy talerz sie nie rusza na boki, spróbuj jeszcze odpalić bez pokrywy.




_________________

gas box: Malossi
wydech: Tecnigas Next-R
sprzęgło: TEC Racing 107
dzwon: TEC 107
wario: Hebo NG
pasek: Hebo kevral
przeciwtalerz: Hebo
dociskowa: Hebo czarna
sprężynki: Hebo czerwone
rolki: 4,9g
dysza: 60

Ściągam blokady w skuterach pisać na PW - okolice Tarnowa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 15:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Ja również mam technigasa next -r regulowałem na wszyskie sposby na seryjnym wariatorze i na v-max nic nie dał silnik tylko stał sie troszeczke mocniejszy.Po zakupie wariatora malossi multivara po wielu próbach udało mi sie wyregulowac na v-max 77km/h z dobrym przyspieszeniem.
Sprężynki sprzęgła orginalne niebieskie ze sprzęgła tec evo
czarna hebo centralna
i rolki 6g
Myslałem że na tym zestawie wyreguluje sie na te 80km/h




_________________

Keeway Matrix 09
tecnigas next-r
Malossi Multivar
Sprzęgło Tec evo
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy