Dzisiaj jest 26 cze 2019, 4:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 maja 2019, 12:17 
*

Rejestracja: 14 lip 2017, 10:21
Posty: 16
Pojazd: Romet RXL 50 4T 2009
Witam,
Posiadam skuter Romet RXL 50 - przerobiony. Założyłem ostatnio cylinder Airsal 80cc + głowica z powiększonymi zaworami, filtr stożkowy, zmiana gaźnika i dyszy, rolki 8g 16x13

Wszystko śmiga bardzo ładnie, sprzęgło jeszcze mam do wymiany bo na starcie trochę ślizga.
Prędkość pod górę licznikowe 75km/h na prostej zamykam licznik. Przy zamkniętym liczniku 9000RPM i czuję, że dalej ma moc ale nie chce jechać dalej. Cylinder dotarty jak trzeba.

Założenie jest takie aby pojechał jeszcze trochę szybciej 90-100km/h
Proszę o radę, jeśli wstawię rolki 9 albo 10g, zyskam 5-10km/s więcej ?

Generalnie nie jeżdżę bardzo szybko, ale czasami potrzebna jest większa prędkość w podbramkowych sytuacjach :) na większych jezdniach i lewym pasie :P

Z góry dziękuje za opinie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 maja 2019, 8:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 212
Lokalizacja: GórnyŚląsk
Pojazd: VFR 800FI - Hornet PC41 -BTQT9
Imię: Paweł
Napisz konkrety bo na razie zbyt ogólnikowo wszystko opisałeś aby ci doradzić.

Głowica jaka dokładnie (śred.komory spalania) bo to że z powiększonymi zaworami to za mało info. Ma to bezpośredni wpływ na moc osiąganą przy danych obrotach....

Zmiana gaźnika? Tzn.jaki dokładnie? Może kwestia regulacji dyszami? A jaką dałeś dyszę do tego stożka, mam nadzieję że jakiś markowy, ew.no name ale gąbka a nie siatkowy...

Czy z przekładni też masz coś zmienione? Np.wariator, przeciwtalerz, sprzęgło ? Czy seria?

Napiszesz dokładnie co i jak to bd.można ci doradzić bo tak to wielka niewiadoma na razie :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2019, 16:18 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 635
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Jak na ciężki skuter to jest dobrze...sam mam ciężki ponad 100kg,+ja 65kg.




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wario Malossi Multivar 7g,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 cze 2019, 10:29 
*

Rejestracja: 14 lip 2017, 10:21
Posty: 16
Pojazd: Romet RXL 50 4T 2009
Ostatnio zerwał mi się pasek i byłem zmuszony zmienić pasek, zmieniłem na Malossi 729x17.7x28 oraz wariator malossi z rolkami 6.5g. Skuter teraz naprawdę dobrze ciągnie i bez problemu zamykam licznik i dalej ma zapas mocy.

Teraz mam problem ze startem, na starcie wolniej się zbiera...a później dostaje kopa tak od 20km/h.
Czy w takiej sytuacji, zmienić mam centralną sprężynę sprzęgła na inną ? Aktualnie jest bardzo twarda.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 cze 2019, 14:35 
Główny Dowodzący - Admin

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7356
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Ja miałem coś koło 5 gram z tego co pamiętam




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 cze 2019, 16:46 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 112
Pojazd: chinol 4t router city line 2
martiv pisze:
wariator malossi

Do tego wariatora powinna być dobrana sprężyna i rolki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 cze 2019, 17:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 212
Lokalizacja: GórnyŚląsk
Pojazd: VFR 800FI - Hornet PC41 -BTQT9
Imię: Paweł
martiv pisze:
Ostatnio zerwał mi się pasek i byłem zmuszony zmienić pasek, zmieniłem na Malossi 729x17.7x28 oraz wariator malossi z rolkami 6.5g. Skuter teraz naprawdę dobrze ciągnie i bez problemu zamykam licznik i dalej ma zapas mocy.

Teraz mam problem ze startem, na starcie wolniej się zbiera...a później dostaje kopa tak od 20km/h.
Czy w takiej sytuacji, zmienić mam centralną sprężynę sprzęgła na inną ? Aktualnie jest bardzo twarda.


Jeśli faktycznie muł występuje tylko do 20km/h spróbowałbym dać twardsze sprężynki sprzęgła gdyż pełne zasprzęglenie przy takiej mocy może występować do takiej prędkości




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy