Dzisiaj jest 29 mar 2024, 13:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 paź 2017, 14:43 
*

Rejestracja: 28 paź 2017, 14:32
Posty: 14
Pojazd: Kymco agility city 50 2t
Witam, chciałbym stuningować mój skuter kymco agility city 50, jednak jestem zielony w te klocki i potrzebuje waszej pomocy.
Prosiłbym was o jakiś set, aby zwiększyć jego osiągi w cenie do 1000 zł
Jak napisałem jestem zielony w te klocki wiec prosiłbym o dokładne nazwy wszystkich części, które musiałbym zakupić.

Dodam, iż skuter jest odblokowany z 2014r i ma przejechane niecałe 6500 km
Osiągi niecałe 70 kmh

Pozdrawiam i czekam na pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 paź 2017, 17:29 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Masz problem bo części do tego mało w sklepach... Jak chcesz 50tkę pozostawić to airsal 50, gaźnik 17,5 i pro replica a jak 70tkę to malossi sport. Jak coś wyżej mocy to Airsal t6 70 + yasuni c16 + gaźnik 19.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2017, 18:06 
*

Rejestracja: 28 paź 2017, 14:32
Posty: 14
Pojazd: Kymco agility city 50 2t
Dziękuję za odpowiedz, chciałbym przerobic na 70 w miare mozliwosci jednak mam ograniczony budżet.
Moglbym prosic i konkretnie jakie czesci do silnika zakupic, troche poczytalem i głównie chyba trzeba zmienic cylinder i tlumik slyszalem tez o jakis rolkach. Czy jezeli zwiększylbym moc to trzeba wymienic również pasek napadu itp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2017, 20:45 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Napisz AC czy LC....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2017, 8:31 
*

Rejestracja: 28 paź 2017, 14:32
Posty: 14
Pojazd: Kymco agility city 50 2t
Nigdy nie spotkalem sie z takim skrotami, jakies sensownej informacji w internecie tez nie znalazłam.