Dzisiaj jest 04 cze 2025, 20:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 wrz 2013, 12:50 
*

Rejestracja: 02 wrz 2013, 10:22
Posty: 23
Pojazd: MBK BoBster
Witam
Przygotowuje się do tuningu swojego pożeracza asfaltu

Aktualnie posiadam gotowe do montażu takie czesci

Cyl Polini 70cc Sport(cały set)
Delorto PHVA 17.5
Vario Top Racing SV1
Wydech LeoVenice GP hand made

Na dniach dojdzie

Wał Top Racing Race HQ
Łorzyska RMS (SKF C4 teflon + Uszczelniacze KOK)
Zielone sprężynki sprzęgła TopRacing

Teraz pytanie czy o czymś zapomniałem ??(nie chodzi mi o sprzęgło lub dzwon bo to będzie trochę pozniej),a i czy te uszczelniacze KOK sa cos warte czy poszukac czegos innego??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 wrz 2013, 13:13 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
Kup lepiej corteco za 30 zł z wysyłką i masz pewne na takich rzeczach jak wał łożyska i simeringi nie można oszczędzać , wg na niczym nie powinno się oszczędzać ale to takie podstawy .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2013, 13:41 
*

Rejestracja: 02 wrz 2013, 10:22
Posty: 23
Pojazd: MBK BoBster
Zamowione C4 SKF + Corteco niebieskie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2013, 13:58 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
No i to rozumie . Wydaje mi się że masz już wszystko tylko może jeszcze pasek byś nowy założył i przeciwtalerz .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2013, 16:31 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Oszczędzać na Koku ? Latałem na nich ponad sezon i jak najbardziej polecam nic się nie działo. A corteco w jakiejś hurtowni ja kupiłem za 15zł komplet i też są godne polecenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2013, 9:43 
*

Rejestracja: 02 wrz 2013, 10:22
Posty: 23
Pojazd: MBK BoBster
Ok
Wał..... Jest
Łożyska......Są
Cylinder..... Jest
Przełożenia ...... hmmm nie ma
I teraz pytanie zmieniać czy nie.
jak zmieniać to kurcze trochę kasy trzeba bo polini,top racing,,malossi tanie nie są
Słyszałem ze w Aeroxie są "dłurzsze przełorenia"i że pasują do Boostera
Wiec proszę was forumowicze o rade zmieniać na przełożenia z aeroxa czy nie??


EDIT

Interesują mnie przełorzenia cos ok +12 do 16%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2013, 8:52 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
narazie to nie ma sensu . Jak będziesz czuł niedosyt prędkości to sb zmienisz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2013, 8:38 
*

Rejestracja: 02 wrz 2013, 10:22
Posty: 23
Pojazd: MBK BoBster
No niby teraz mi się nie pali z tymi przełożeniami, ale bedzie kilka koni więcej i przydało by sie to jakoś sensownie na koło dostarczyć

A i jeszcze jedno zmieniać modu(seria)ł na inny czy nie??

EDIT

Moze ktoś mi sprawdzić ile w Aeroxie przypada obr. dzwonu na 1 obr. koła

-- 02 paź 2013, 9:38 --

Drodzy forumowicze
Mam jeszcze jedno pytanie

Jak mam ustawić gaźnik??
Mam dysze 86 z setu Polini,ale jedna mnie nurtuje
Do prawidłowego ustawienia gaznika wymagana jest przejechanie kilku km.w pełnym zakresie obrotów,a na docierce to chyba raczej nie za bardzo.
Jak by wyszło ze ma za bogato to nic strasznego,ale na ubogiej mieszance cyla docierac to ja nie chce

Prosze o rade




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2013, 9:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2013, 22:10
Posty: 264
Pojazd: Toros F16
Coś koło 11-13 w Peugeotach było. I tu moje pytanie to jest podobnie w wielu skuterach ?




_________________

Sprzedam : http://forum.mieloch.pl/2t-cylinder-glowica-tlok-reszta-nowe-ac-keeway-matrix-t373884.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2013, 15:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2013, 9:43
Posty: 448
Lokalizacja: ELC
Pojazd: GPR Nude & Jog RR
Moduł koniecznie musisz zmienić i jeszcze jakiś zawór dobry i będzie git.




_________________

Wpadnij Jog na S6 Racing
yamaha-jog-rr-by-rafi20ps-t362842.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2013, 21:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2010, 18:23
Posty: 544
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Saab 9-3 Aero 2004 2,0T 210hp
A jais filterek stożek??




_________________

Saab 9-3 Aero 2,0T 210hp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2013, 22:28 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
rafi20ps po co komuś mieszasz i naciągasz na wydatki ? Zawór ? Po co to komu. To tylko sport... Seria w zupełności wystarczy. Odnośnie Modułu to myślę że nie będzie konieczna zmiana, chyba że miałeś jakiś blokowany to jak najbardziej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2013, 8:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2013, 14:11
Posty: 181
Lokalizacja: Zamość, Lubelskie
Pojazd: Malaguti F12
Nie czepiaj sie modułu, przy klasie SPORT wystarczy w zupełności, a jeśli chcesz już na prawdę go zmienić to polecam ProgCDI, ma on możliwość ustawienia dosłownie wszystkiego :)

CO do przełożeń to jak chcesz zamontować dłuższe to skuter będzie się wolniej rozpędzał przy takim setupie... Na seryjnych przełożeniach rox powinien osiągać około 100 km/h. Ja wymieniłem przełożenia dopiero jak skuter osiągną 12KM.

Jeśli chodzi o filtr to polecam Polini AirBox (sam go mam) sprawuje się naprawde dobrze, daje nieziemski dźwięk skuterowi, jest łatwy w czyszczeniu i daje na prawdę dużego kopa :)
PS. nie kupuj tylko AirBox'a MINI :)

Zawór membranowy? Przy klasie sport spokojnie wystarczy seria ;) Wymiana zaworu konieczna jest przy tuningu na poziomie MID-RACE +, a dobry zawór kosztuje około 200zł...


Docieranie cylindra?

U mnie wymontowałem zbiornik od oleju i sam robiłem mieszankę 3% ( 30ML / 1L )
Przy takiej mieszance skuter będzie troche dymił, ale na pewno nie zatrze się cylek :)
Polecam olej Motul Scooter Expert 2T ~ 37zł za litr :)




_________________

Sprzedam Malaguti F12 2003r AC <- Full RACING
http://forum.mieloch.pl/malaguti-f12-ac-2003r-lubelskie-full-racing-t366762.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2013, 23:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2010, 18:23
Posty: 544
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Saab 9-3 Aero 2004 2,0T 210hp
Co za różnica który fi.ter kupi przeciez AirBox, E5, TNT Obus, Revo jakis tam to jest wszystko to samo tylko inny kolor gąbki :D




_________________

Saab 9-3 Aero 2,0T 210hp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 paź 2013, 8:30 
*

Rejestracja: 02 wrz 2013, 10:22
Posty: 23
Pojazd: MBK BoBster
Booster uruchomiony
Ja pier...... ale sie szatan zrobił :evil:
Troche jazdy było z gaznikiem,wystartowałem z dyszy 90 przez 88 ,a skoczyłem na 77 i jest git narazie ustawiony troszke za bogato ale to dla bezpieczenstwa.
Jesli chodzi o filtr,zostane przy serii bo cenie spokoj i cisze tym bardziej ze mój wydech i tak dosc cywilizowany jest ,pyzatym mam Dellorto 17,5 wiec nie widzę sensu pakowania stożka

Wał osadzałem za pomocą osadzarki do wałów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy