Dzisiaj jest 21 gru 2014, 20:38



Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Tuning Vitality
Post: 02 maja 2013, 14:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2013, 14:26
Posty: 9
Pojazd:
Siema. Do mojej vitalki zamówiłem te części:
- Wydech Tecnigas RS-II
- Gaźnik Dellorto PHBG DS 21mm
- Wariator Malossi Multivar
- Cylinder Kit Hebo Manston Replica 70cc
- Dzwon sprzęgła Tec CNC R d.107mm
- Sprzęgło Stage6 Torque Control MKII d.107mm
- Łożyska wału i uszczelniacze Top Racing Metal
- Wał korbowy RMS Standard
- do tego stożek (jaki?)

Moje pytanie jest następujące: Co po złożeniu i wyregulowaniu? ile docierać, na jakich prędkościach? czy muszę coś zmieniać w dokumentach?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2013, 17:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2012, 20:59
Posty: 47
Lokalizacja: małopolska
Pojazd:
wpisz w google jak docierać cylinder w skuterze bo już jest multum tego typu tematów. Co do dokumentów to nie ma takiej potrzeby




_________________

-kupię silnik do wsk 125
-kupię cylek malossi sport 70 obojętnie jaki stan /kymco vitality




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2013, 17:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 23:56
Posty: 1364
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
dynek1_97 pisze:
Co po złożeniu i wyregulowaniu?

Złożysz ,wyregulujesz w miarę i docieraj. Nie zapomnij o większej ilości oleju podczas docierania. Polecał bym też trochę cięższe rolki na okres docierania ,żeby nie męczyć gładzi nowej bardzo wysokimi obrotami.

dynek1_97 pisze:
ile docierać,

Ile właścicieli tyle opinii. Ja docierałem 300km nie całe i cylek mam jak nowy i chodzi idealnie.

dynek1_97 pisze:
na jakich prędkościach?

Prędkość ma mało do rzeczy. Nie przekraczaj 6 tyś na początku a potem coraz wyżej kręć. Czasami troszkę podnieś obroty żeby nie zamulać. Po złożeniu niech pochodzi 10-20 min na wolnych zanim zaczniesz w ogóle docierać. Uważaj po prostu żeby nie przegrzać tłoka.

Cytuj:
czy muszę coś zmieniać w dokumentach?

Prawnie tak oraz zrobić prawko na motocykl. W praktyce nikt tego nie robi. Decyzja twoja.

dynek1_97 pisze:
- do tego stożek (jaki?)

Revo s-type ,polini airbox itp




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2013, 0:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2013, 14:26
Posty: 9
Pojazd:
a co się zmienia w dowodzie i co mi zrobią jeśli mnie złapią?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2013, 0:17 
*

Rejestracja: 08 lip 2012, 21:59
Posty: 38
Pojazd:
po zdjęciu blokad gdy skuter osiąga prędkość powyżej 45 km/h nie może się nazywać motorowerem tylko motocyklem. Na motocykl potrzebujesz już prawa jazdy.
Jak złapią Ciebie na przekraczaniu prędkości to zabiorą dowód i mandat za przekroczoną prędkość + za poruszanie się motocyklem bez uprawnień jeżeli nie masz prawka...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2013, 17:44 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 12:16
Posty: 828
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
skuter nigdy nie bedzie motocyklem bo to 50 i jest zarejestr na 50, , poczytacie to sie dowiecei




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2013, 21:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 23:56
Posty: 1364
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
adam_us, True

redziqs9, Jeśli bardzo byś chciał to można chyba zamienić to na motocykl. W przypadku swapu w aucie ,żeby nie robić problemu zmieniał kolega parametry dla dowodu. W urzędzie dostał kartki do przeglądu i koleś mu wpisywał czy jest zrobione jak trzeba ,nowa waga ,moc pojemność ,numery identyfikacyjne. W zmianie na 70 w skuterze chyba jest podobnie z uwzględnieniem kategorii.




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2013, 15:24 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 12:16
Posty: 828
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
Dorosniecie/zmadrzejecie i przyznacie racje ,ze to kible, ja zmieniem pojemnosc bo skuter za malo, rs 125 gs to jest motor a tylko 125. Czemu nie wkladaja silnika z 500 do skutera? bo rama jest pod 50,kola.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2013, 22:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 23:56
Posty: 1364
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
redziqs9, Na każdym pudełku piszę ci jak byk ze kupujesz na własna odpowiedzialność ,części do użytku wyścigowego na zamkniętym torze. Rama przystosowana do 50 i amen. Nie trzeba dorastać żeby to PRZECZYTAĆ.




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 phpBB Group