Dzisiaj jest 21 sie 2019, 12:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 sty 2019, 19:03 
*

Rejestracja: 17 sty 2019, 18:21
Posty: 1
Pojazd: Yamaha aerox
Witam wszystkich, planuję zamontować w swoim aeroxie zapłon mvt premium, moje pytanie brzmi ile będzie wynosił kąt opóźnienia? Znalazłem gdzieś że ma być cofniety o 3.2 mm ale wolę dopytać :) pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 sty 2019, 17:24 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3719
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Z tego co wiem to jest to zależne od wielu parametrów, m.in. obrotów, stopnia sprężania, paliwa użytego itd. więc samo stwierdzenie ile dać to tak średnio. 3.2mm to spore opóźnienie, masz tak chociaż jakiś evo silnik? Seryjny kąt zapłonu to jakieś 16*, nie wiem czy ten jest zmienny ale na niskich powinien być przyspieszony a na wysokich opóźniony i tak się modeluje krzywą żeby całe pasmo mocy było podniesione. Sprawdź jaki kąt ma mieć ustawiony twój cylek żeby poprawnie działał, np. mhr team ma takie info napisane. Dając na pałe można łatwo zniszczyć silnik.




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

DNA (Parmakit 70 + ZX + 19) max 115km/h
Runner (Top 70 + arrow + 17,5) max 110km/h

Mechanik jest dla osób co nie ogarniają i dla tych co udają że ogarniają.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy