Dzisiaj jest 28 mar 2024, 13:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lip 2013, 16:54 
**

Rejestracja: 29 kwie 2013, 12:58
Posty: 354
Lokalizacja: Lodzkie
Pojazd:
Po jeździe Aeroxem z przerwami 3godz. Slyszałem jak coś "syczało" w okolicach chłodnicy.
Zauważyłem że coś się leje to coś bylo gęste i wydobywało się z śróbki która trzyma zbiorniczek. Nic już w zbiorniczku prawie nie było...
Ciągle się zastanawiam też dlaczego chłodnica, wszystkie dysze i zbiornik chłodnicy jest gorący...
Nic nie cieknie w okolicach cylindra.
CO ROBIĆ ?




_________________

I love two strokes
"They made a horrible ring-ding noise..." -Graham Bell


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 18:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2012, 10:32
Posty: 1409
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
Uszczelka pod głowicą do wymiany




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 19:14 
**

Rejestracja: 29 kwie 2013, 12:58
Posty: 354
Lokalizacja: Lodzkie
Pojazd:
Nodisr pisze:
Uszczelka pod głowicą do wymiany

Nic pod głowicą/cylidnrem/gaźniekiem nie cieknie !!!
Cieknie tylko pod zbiorniczkiem i bardzo "Bulgota" płyn w nim..




_________________

I love two strokes
"They made a horrible ring-ding noise..." -Graham Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 19:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2012, 10:32
Posty: 1409
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
BadMan, Zrozumiałem z twojego postu, że wywala płyn. A jak wywala płyn to uszczelka do wymiany. Ewentualnie korkiem może uciekać.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2013, 8:41 
**

Rejestracja: 29 kwie 2013, 12:58
Posty: 354
Lokalizacja: Lodzkie
Pojazd:
Nodisr pisze:
BadMan, Zrozumiałem z twojego postu, że wywala płyn. A jak wywala płyn to uszczelka do wymiany. Ewentualnie korkiem może uciekać.

która uszczelka ? bo nie wywala mi oleju przy głowicy ! tylko pod maską cieknie (z przodu)




_________________

I love two strokes
"They made a horrible ring-ding noise..." -Graham Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2013, 8:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2013, 13:41
Posty: 470
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd: Sr na mid-race
Jak dolejesz to leci ?




_________________

Moja sr na mid-race aprilia-sr-70-stage-6-mk-i-custrom-by-sr-ka-filmik-t369853.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2013, 8:52 
**

Rejestracja: 29 kwie 2013, 12:58
Posty: 354
Lokalizacja: Lodzkie
Pojazd:
Sr-ka pisze:
Jak dolejesz to leci ?

jak dłuższą chwilkę pojeżdżę to "kapie"




_________________

I love two strokes
"They made a horrible ring-ding noise..." -Graham Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2013, 9:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2013, 13:41
Posty: 470
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd: Sr na mid-race
A jak zgaszony to nie ? Jak odkrecasz korek to syczy ? Jak tak to bedzie to uszczelka pod głowica nie ta po obwodzie tylko ta bliżej komory spalania,gdyż wtedy ona przepuszcza spaliny do układu chłodzenia i wytwarza sie cisnienie w ukladzie chłodzenia.A że jak wiadomo w cylindrze spalana jest mieszanka wiec spaliny są gorące przez to masz wyższą temperature cieczy a co za tym idzie chłodnica,węże itp.

A co do kontrolki to świeci ci sie cały czas? Jak tak to musisz dolac olej do dozownika :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 05 lip 2013, 9:06 przez Sr-ka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2013, 9:08 
**

Rejestracja: 29 kwie 2013, 12:58
Posty: 354
Lokalizacja: Lodzkie
Pojazd:
Sr-ka pisze:
A jak zgaszony to nie ? Jak odkrecasz korek to syczy ? Jak tak to bedzie to uszczelka pod głowica nie ta po obwodzie tylko ta bliżej komory spalania,gdyż wtedy ona przepuszcza spaliny do układu chłodzenia i wytwarza sie cisnienie w ukladzie chłodzenia.A że jak wiadomo w cylindrze spalana jest mieszanka wiec spaliny są gorące przez to masz wyższą temperature cieczy a co za tym idzie chłodnica,węże itp.

A co do kontrolki to świeci ci sie cały czas? Jak tak to musisz dolac olej do dozownika :mrgreen:

kontrolka świeci po dodaniu gazu na maxa.
Ok. dzieki za info.; )




_________________

I love two strokes
"They made a horrible ring-ding noise..." -Graham Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy