Dzisiaj jest 28 mar 2024, 16:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 sty 2013, 15:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 17:34
Posty: 10
Pojazd:
Bws kupiony w stanie rozkładu, niepalący, niekompletny ale z papierami w 2010r. prezentował się tak:

Obrazek
Obrazek

Pod koniec 2010r. był już kompletny, zapalał ale nie wyglądał najlepiej, dokupiłem wydech Gianelli Next, pomalowałem czaszę oraz inne mniejsze elementy i prezentował się tak:

Obrazek
Obrazek

Na początku sezonu 2011r. zaczęły się pierwsze poważniejsze zmiany: Gaźnik Tec Racing 17,5, kierownica BMX firmy TNT z adapterem, chiński stożek oraz tylna felga od apki sr:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

05-06-2011r. bapster się zatarł, w sumie wyszło mu to na dobre ponieważ otrzymał nowe serce czyli cylinder DR Evo 70ccm oraz wał Tec Racing NG oraz wpadły felgi, hamulce i zawias od roxa:

Obrazek
Obrazek

Za jakiś czas wpadło sprzęgło z roxa i dzwon z tgb oraz okleina szachownica, i było tak:

Obrazek
Obrazek

Na początku sezonu 2012 wpadło parę polerek, kilka naklejek, białe klamki, przewód hamulcowy w termokurczce i inne pierdoły:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na chwilę obecną został zmieniony wydech na Polini For Race, zrobione jeszcze parę polerek itp.

Setup:
- Cylinder DR Evo 70
- Wydech Polini For Race
- Gaźnik Tec Racing 17,5mm po polerce
- Wał Top Racing NG
- Filtr powietrza Malossi E5
- Sprzęgło 107mm z roxa

Z optyki:
-Felgi 13 cali aerox ( 2 x tarcza, tył na stalaku i pompie od sr125)
-Okleina szachownica
-Polerki
-Kierownica TNT z adapterem polerka
-Wszystkie przewody w termokurczce


End of now :)


Ostatnio zmieniony 09 sty 2013, 23:38 przez reaper, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2013, 15:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2011, 18:11
Posty: 309
Lokalizacja: Busko
Pojazd: MBK Booster Full BCD
Wiedziałem ze go skądś znam... Z tkkj.net
Boosterek elegancki, masz jeszcze jakieś plany co do niego ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2013, 15:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 17:34
Posty: 10
Pojazd:
Tak z tkkj.net albo boosterki.info

Plany, hmm jak się nie sprzeda to planowałem wsadzić jakiś mocniejszy cylinder, zmienić napęd i pozakładać resztę gratów do stuntu które leżą w garażu.
Obecnie na już muszę wymienić półkę ze sztycą bo od stopali ją powyginało :/ Z optyki tylna lampa wyjedzie i będzie jakaś rzeźba na led'ach

Obecnie mam jeszcze drugie moto do pogrzebania więc nie śpieszę się z przerabianiem tego bo jak na bws'a to całkiem ładnie chodzi ;)


Ostatnio zmieniony 05 sty 2013, 16:00 przez reaper, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2013, 7:49 
*

Rejestracja: 24 wrz 2011, 19:34
Posty: 27
Pojazd:
fajny booster pozdro

wbijaj do cpi




_________________

MOJE CPI
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=323410




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2013, 8:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2012, 18:58
Posty: 23
Lokalizacja: Boronice
Pojazd: Peda Eagle
Ładnie go zrobiłeś, Pozdro :D
Wbijaj do mnie :P




_________________

...ZAPRASZAM...

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=317621




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2013, 15:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 17:34
Posty: 10
Pojazd:
Zamienie mojego DR Evo 70 za coś mocniejszego. Cylinder jest cały czas w moto, nie wiem ile wyjeżdżone ma ale coś powyżej 400-500km. Chodził na oleju husqvarny full syntetyku. Mam do niego oryginalne pudełko i nawet paragon ze sklepu powinien być

Zamienię na coś mocniejszego z moją dopłatą albo dorzucę wydech Gianelli Next


Ostatnio zmieniony 06 sty 2013, 15:54 przez reaper, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2013, 23:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 17:34
Posty: 10
Pojazd:
Jest łup :mrgreen: :mrgreen:
Jeśli wszystko wypali to na dniach będzie cylinder Stage6 Racing a pod koniec lutego wariator Stage6 R/T Oversize i korektor z peugota 100ccm :D




_________________

Pal gumę, nie duszę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2013, 23:59 
**

Rejestracja: 27 gru 2009, 15:28
Posty: 465
Lokalizacja: nowy tomysl
Pojazd:
Daje coś korektor z peugeota 100ccm?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2013, 0:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 17:34
Posty: 10
Pojazd:
kalus96, wyżej wchodzi pasek więc większy v-max




_________________

Pal gumę, nie duszę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2013, 9:30 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2011, 7:31
Posty: 233
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Po co ci v-max jak go na stunt chcesz?




_________________

Coliber Swap Mina LINK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2013, 17:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 17:34
Posty: 10
Pojazd:
jaworek165, skoro zakładałbym taki wariator to czemu by nie skorzystać z możliwości podniesienia v-max'u? Na przyśpieszeniu nie stracę a jak gdzieś jadę dalej to zawsze lepiej jak ten v-max jest wyższy.




_________________

Pal gumę, nie duszę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy