Dzisiaj jest 28 mar 2024, 11:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 mar 2012, 17:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2011, 0:33
Posty: 118
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd: Piaggio NRG & Astra F
Witam :)

Problem zaczął się w tamtym sezonie , palił palił z rozrusznika potem przestał . Postanowiłem coś z tym zrobić .

Wsadziłem nowy zawór membranowy , wkładkę filtra powietrza , czyściłem gaźnik , czyściłem kranik podciśnieniowy , nowe przewody dopływowe paliwa , ładowanie akumulatora , aku z auta , regulacja gaźnika , nowa świeca , zabawa z przerwą na świecy też była , iglica jest na drugim od góry zabezpieczeniu , czyściłem bendix nasmarowałem go i tuleje .

Skuter ładnie jeździ nie było spadku mocy wszystko jest tak samo tylko nie pali ze startera . Mam jeszcze filmik może pomoże :)

http://www.youtube.com/watch?v=zE1VnDw1LtM

Więcej pomysłów nie mam . Czekam na propozycje :P




_________________

Kiedy znajdziemy się na zakręcie ...
Manetka w dół i odcięcie ...


Ostatnio zmieniony 27 mar 2012, 17:17 przez nrg_tbg, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 18:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2012, 11:34
Posty: 61
Lokalizacja: Bogumiłowice
Pojazd:
Problem może tkwić w cylindrze możliwe ze jest za mała kompresja lub któryś zimering na wale jest uszkodzony miałem podobny problem :) :) :) Po tym co widać na filmiku moim zdaniem to problem z cylindrem sprawdź kompresje pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 27 mar 2012, 18:06 przez michal197012345, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 18:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2011, 0:33
Posty: 118
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd: Piaggio NRG & Astra F
Czy kompresje nie ma wpływu na osiągi ? Bo osiągi przed i po problemie są takie same .




_________________

Kiedy znajdziemy się na zakręcie ...
Manetka w dół i odcięcie ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 18:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2012, 11:34
Posty: 61
Lokalizacja: Bogumiłowice
Pojazd:
Na pewno skuter będzie słabszy gdy kompresja spadnie




_________________

Piaggio tph lc
Cylinder-Stage6 racing
Wydech-Top performance nardo
Wariator-Polini
Łożyska zimeringi stage6 teflon
Wał-rms sport
Dzwon-polini evolution
Pasek-polini kevlar
Gaźnik-PWK 24
Zawór-malossi mhr
Króciec własnej roboty;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 18:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2011, 0:33
Posty: 118
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd: Piaggio NRG & Astra F
Czyli możemy wykluczyć kompresje ponieważ on ma ciągle tą samą moc :)




_________________

Kiedy znajdziemy się na zakręcie ...
Manetka w dół i odcięcie ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 18:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2012, 11:34
Posty: 61
Lokalizacja: Bogumiłowice
Pojazd:
Nie możemy wykluczyć kompresji bo to może być własnie jej wina sprawdź zimeringi jak nie one to szlif się kłania i powinno być dobrze by najmniej u mnie kiedyś to pomogło




_________________

Piaggio tph lc
Cylinder-Stage6 racing
Wydech-Top performance nardo
Wariator-Polini
Łożyska zimeringi stage6 teflon
Wał-rms sport
Dzwon-polini evolution
Pasek-polini kevlar
Gaźnik-PWK 24
Zawór-malossi mhr
Króciec własnej roboty;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 18:30 
**

Rejestracja: 16 sty 2011, 13:07
Posty: 371
Lokalizacja: Świecie
Pojazd:
Kolego! Zmiejsz lekko przerwę na świecy puknij kilka razy w tą blaszke gdzie przeskakuje iskra bądź wsadź inną świecę przez to też zdarza się ze nie pali z rozrusznika. :twisted: :twisted: skoro wymieniłeś te części to jedynie to ew. kompresja bo na filmiku jakby było słychać pierścienie już albo mi się zdaje. Pozdrawiam! :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 18:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2011, 0:33
Posty: 118
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd: Piaggio NRG & Astra F
przed wymianą tych części było tak samo :) Przerwę też zmniejszałem , zwiększałem ale niestety nic nie pomaga :(




_________________

Kiedy znajdziemy się na zakręcie ...
Manetka w dół i odcięcie ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 18:47 
*

Rejestracja: 25 maja 2011, 16:04
Posty: 20
Pojazd:
Ja miałem Podobnie, Kompresja... Jak zimny to pali od kopa? A jak ciepły to troche cieżej z paleniem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 18:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2011, 0:33
Posty: 118
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd: Piaggio NRG & Astra F
Po przestoju z miesiąc w zimie przy -15 , za 2 kopem poszedł ... Na ciepłym też od kopa .




_________________

Kiedy znajdziemy się na zakręcie ...
Manetka w dół i odcięcie ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 18:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2012, 11:34
Posty: 61
Lokalizacja: Bogumiłowice
Pojazd:
Stawiam na kompresje albo zimeringi to tylko zostało do sprawdzenia


Ostatnio zmieniony 27 mar 2012, 18:53 przez michal197012345, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 18:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2011, 0:33
Posty: 118
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd: Piaggio NRG & Astra F
Jak mogę sprawdzić zimeringi ?




_________________

Kiedy znajdziemy się na zakręcie ...
Manetka w dół i odcięcie ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 18:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Ja na twoim miejscu zmierzyłbym kompresję i spróbuj zamienić ze znajomym rozrusznik ponieważ strasznie szumi na tym filmiku, być może to jego wina.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 19:22 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
Spróbuj wykręcić śrubkę od regulacji mieszanki o 1/4 obrotu. według mnie przylewa ci go bo w pierwszym momencie jak zacząłeś kręcić było słychać jak silnik nabierał obrotów nie wiele brakowało mu do odpalenia ale jednak się nie udało, dlatego proponuje wykręcić śrubę od składu mieszanki o 1/4 obrotu przejechać się z 2km na wyższych obrotach(około 80% jego możliwości - nie mniej, oczywiście przed tym rozgrzej skuter). Jeśli by to nie pomogło to proponuje spróbować jeszcze na jakiejś innej(starej - z tego skutera, ale działającej świecy). Ale najpierw mimo wszystko wypróbuj mój 1 pomysł a jak nie będzie lepszych rezultatów niż są to następnie 2. Tyle ode mnie jak narazie wypróbuj to jutro jak nie poskutkuje to pomyślimy dalej :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 19:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2011, 0:33
Posty: 118
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd: Piaggio NRG & Astra F
To tak byłem teraz w garażu (niestety nie widziałem twojego posta piokuk10, ) . Skuter o dziwo odpalił po 2s kręcenia rozrusznikiem (pomyślałem spoko ) zgasiłem , znowu kręcę trochę ciężej mu ale odpalił , znowu zgasiłem i już nie odpalił z rozrusznika :( no to z kopki , oczywiście odpalił .




_________________

Kiedy znajdziemy się na zakręcie ...
Manetka w dół i odcięcie ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2012, 20:08 
*

Rejestracja: 25 maja 2011, 16:04
Posty: 20
Pojazd:
Głupie pytanie ale odpalasz z przekręconą manetka? czy może nawet jej nie dotykasz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2012, 20:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2012, 11:34
Posty: 61
Lokalizacja: Bogumiłowice
Pojazd:
Słuchaj żeby sprawdzić zimeringi po 1 musisz ściągnąć pokrywę przekładni odkręcić wariator i dostać się do zimeringa sprawdź czy nie przecieka.Drugi zimering jest za kołem magneta tutaj musisz użyć ściągacza do koła i tam znajduje się 2 zimering jak to nic nie wy karze to zostaje tylko kompresja czyli wiąże się to z szlifem cylindra albo wymianą tłoka i pierścieni pozdrawiam




_________________

Piaggio tph lc
Cylinder-Stage6 racing
Wydech-Top performance nardo
Wariator-Polini
Łożyska zimeringi stage6 teflon
Wał-rms sport
Dzwon-polini evolution
Pasek-polini kevlar
Gaźnik-PWK 24
Zawór-malossi mhr
Króciec własnej roboty;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2012, 20:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2012, 20:28
Posty: 47
Pojazd:
Jak kupiłem piaggio NRG POWER miałem to samo jechał na maxa przy sportowym wydechu 85km/h a nie odpalał na rozrusznik a z starteru na pierwszego kopa i chodził, co się okazało kompresja 4,5 padnięty cylinder.




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=237863




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2012, 21:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2011, 0:33
Posty: 118
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd: Piaggio NRG & Astra F
chalek2233, z kopa nie dotykam , z rozrusznika nie na pełnej .

Dziś z ciekawości sprawdziłem filtr powietrza i okazało się że nowy przepuszcza mniej powietrza niż stary , lecz problem występował tez na starym filtrze ;/ nie chce mi się wieżyc że to kompresja bo skuter kupiłem z przebiegiem 9 000 , zrobiłem może z 7 000 , temperatura nigdy więcej niż polowa licznika . Postaram się załatwić manometr ponieważ warsztat który naprawia skuterki zaniża dosyć mocno wynik testu .


Jeszce pytanko mam co do testu kompresji :

:arrow: robimy y go na ciepłym silniku
:arrow: z kopki czy rozrusznika ?
:arrow: z podniesioną na maxa przepustnicą ?

Jak najlepiej przeprowadzić test żeby wynik był wiarygodny ?




_________________

Kiedy znajdziemy się na zakręcie ...
Manetka w dół i odcięcie ...


Ostatnio zmieniony 28 mar 2012, 22:10 przez nrg_tbg, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2012, 7:01 
*

Rejestracja: 11 lut 2012, 11:05
Posty: 184
Lokalizacja: Solec/k. Wolsztyna
Pojazd:
moim zdaniem kompresja miałem to samo ale może wystarczy same pierścienie wymienic




_________________

piaggio nrg power
kawasaki kx 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy