Dzisiaj jest 28 mar 2024, 23:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 wrz 2017, 22:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2017, 21:15
Posty: 29
Pojazd: Aprilia SR 50 Factory
Mam taki problem po padnięciu wtrysków zdecydowałem się na przeróbkę di-techa na gaźnik skuter to Aprilia SR 50 Factory 2005r. Ponieważ że nie znam się na takich modyfikacjach oddałem skuter do warsztatu trudniącego się naprawami skuterów do tych przeróbek kupiłem:
-Gaźnik Stage6 PHBG Racing Black Edition 19mm
-Głowica cylindra Naraku 50, 5 kątna
-filter paliwa Motorforce Racing
- linka ssania ręcznego Stage6
- kranik paliwa motorforce
- wężyki itp.
Po ponad dwóch tygodniach od przekazania tych części mechanikowi, dostałem informację od tego tuż mechanika że ma problem z ustawieniem tego gaźnika próbował jeszcze z dwa dni po czym stwierdził że nie jest realne ustawienie tego gaźnika 19mm w tym skuterze. Po czym odebrałem skuter z warsztatu.
Pytanie moje brzmi a może pytania czy mechanik po prostu był nie kompetentny?
Czy faktycznie tak jak on mi to powiedział że gaźnik 19mm nie może być zastosowany w tym skuterze ponieważ jest za mocny?
I w końcu czy jeśli można go wyregulować to w jaki sposób mogę to zrobić?
Proszę was o jakiekolwiek trafne uwagi na temat regulacji tego gaźnika.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 wrz 2017, 6:41 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Prawdopodobnie mechanik ma rację. Założony sportowy filtr do dużego gaźnika powoduje, że brak jest wymaganego podciśnienia do pracy.
Powinien być seryjny filtr powietrza.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 wrz 2017, 8:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2017, 21:15
Posty: 29
Pojazd: Aprilia SR 50 Factory
W tym problem że gaźnik jest na razie podpięty pod seryjny filter.
Zamówiłem nowy filtr powietrza do tego gaźnika dzìś powinienem go mieć. Może jakieś inne sugestie? A jakie dysze proponujecie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 wrz 2017, 8:27 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Przy tym gaźniku pewnie dysze ok 55 - 65.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 wrz 2017, 16:22 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Dysza 65 przy gaźniku 19mm i cylindrze 50cc to już na granicy zalewania albo jak już się uda wyregulować to przepały będą zbyt wysokie, by to się opłacało. Podejrzewam, że z 2,5l/100km na wtrysku będzie teraz około 5l/100km na gaźniku (przy optymalnej regulacji). Będzie to miało sens po wymianie tłumika, bo na seryjnym to ten gaźnik jest za duży i tyle.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy