Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 11:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 cze 2020, 18:04 
*

Rejestracja: 17 kwie 2020, 1:15
Posty: 20
Lokalizacja: CLI
Pojazd: TGB 101S / Aprilia SR 50 R
Siema wszystkim, przyszło dziś do mnie zamówienie i mam pytanie do obeznanych w temacie. Bo mam wątpliwości czy to jest cylinder Motoforce. Brakuje na nim wypalonej litery "m" i w ogóle jakość wykonania to totalna porażka, kanały płuczące na innej wysokości, nie usunięte nadlewy wlotów kanałów płuczących..
Mam wrażenie że tylko opakowanie jest od cylindra Motoforce.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

A tu foto mojego starego cylindra>>>

Obrazek

Nowe cylindry już nie są sygnowane ich logiem ?

Na foto wygląda całkiem inaczej https://sklep.mieloch.pl/produkt/cylind ... owicy.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 cze 2020, 0:36 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Kurcze, fatalna jakość jak na cylinder za 2 paki. Kiedyś miałem cylek motoforce plus 50 i też nie miał ani logo ani napisu. Dobrze że patrzysz na kanały bo jeśli są na różnych wysokościach to z miejsca spada moc, zwiększa się spalanie, pogarsza chłodzenie. Najlepiej by było poprawić te wady np. dremlem, gorzej z płukami...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 cze 2020, 11:44 
*

Rejestracja: 17 kwie 2020, 1:15
Posty: 20
Lokalizacja: CLI
Pojazd: TGB 101S / Aprilia SR 50 R
Zrobiłem mapę tego cylindra, 2 kanały płuczące są przestawione o 0,5mm
Podniósł bym je na wysokość 32mm a resztę opuścił do 40,5mm

Te kanały od przepływu chłodzenia też by się chyba przydało powiększyć.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nie wiem czy nie zwróce tego i kupię chine z allegro.
Na starym cylindrze już tylko 4 Bar

Priorytet na ten miesiąc to wał Top Racing Evolution NG, bo mam krzywy od strony wariatora, to i zaraz łożyska, uszczelniacze, repertuarka pompy wody. A w przyszłym miesiącu chciałbym jakiś lepszy cylek ten miał być przejsciowo bo mi skuter potrzebny na co dzień.

Czy to będzie dobre rozwiązanie jak pozmieniam lekko te kanały ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 cze 2020, 12:29 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Jak ma być na miesiąc to montuj i lataj, szkoda zachodu jak i tak planujesz zmienić. Jak masz czym to podnieś na 32mm, na pewno coś mocy da, poprawi się symetria.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 cze 2020, 2:21 
*

Rejestracja: 17 kwie 2020, 1:15
Posty: 20
Lokalizacja: CLI
Pojazd: TGB 101S / Aprilia SR 50 R
Ten stary cylinder Motoforce tez za pięknie to nie wykonany.
Praktycznie tak samo z tym wlotem kanałów płuczących przy karterach i oknami.

Pierścienie nie równo zjechane, i cylinder tez z jednej strony bardziej zjechany - nie równo dokręcony ?
Tak samo sworzeń tłoka, a to wszystko od strony wariatora - czyli tam gdzie krzywy ten wał.

Kompresja na nim to 4 Bar, były problemy z odpalaniem, a na wysokich obrotach w pewnym momencie zaczynały dzwonić pierścionki i przerywał - tak że nie pękły.
Osobiście przejechałem na nim 2tyś km ciekawe ile ma przelatane...

W tym nowym cylindrze poprawiłem okna kanałów na bardziej kształtne, poprawiłem wloty tych kanałów cylinder-karter, lekko sfazowałem okna i sporo powiększyłem te dziury przepływu płynu chłodniczego, co myślę zapewni lepsze chłodzenie.
Przykręciłem go jakimś kluczem dynamometrycznym (zakupionym na Allegro za całe 56,89 zł) z siłą 10Nm ( nie wiem czy dokładnie 10Nm, ale bynajmniej wszystkie tak samo)
Zapomniałem strzelić foto jak to wygląda po tym szlifowaniu.

Ogólnie to nie warto kupować tych Motoforce, szkoda kasy.... :?

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Za tydzień chcę zamówić ten wał i teraz pytanie - Top Racing Evolution NG czy Top Racing High Tech albo Top Racing Race HQ ?
Do tego łożyska i uszczelniacze polini https://sklep.mieloch.pl/produkt/lozysk ... aggio.html
Chciał bym żeby chociaż ze 40tyś km wytrzymał.

Cylinder chcę jakiś do 1000zł max
Wydech jaki mam to LeoVince ZX

Malossi Sport czy Stage6 Sport Pro MKII ?\
Albo może jakiś inny w tym budrzecie pod ten wydech ?
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 cze 2020, 14:00 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Pierścienie tak zużywają się albo przez brak fazowania na oknach, brudny filtr powietrza, albo przez krzywą korbę/rozwalone łożyska wału.

Na malossi/polini sport wyciągniesz jakieś 10KM z ZX, na sport pro +-11KM, wybór należy do ciebie. Te wykresy są do AC, nie dość że cylki AC są niżej strojone, to jeszcze masz straty mocy na wiatraku magneta. Masz jeszcze np. top performances 70, podobny do tych dwóch pierwszych, airsal sport/airsal t6 70 i inne...Nie tak łatwo znaleźć wykresy z ZX do nich.
Z ZX nie osiągniesz nie wiadomo jakiej mocy bo on kręci nisko, będziesz miał moment wysoki, dobry pod stunt, v-max dupy nie urwie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2020, 19:37 
*

Rejestracja: 17 kwie 2020, 1:15
Posty: 20
Lokalizacja: CLI
Pojazd: TGB 101S / Aprilia SR 50 R
Mały update co do kompresji cylindra.
Przy 4 Bar paliła tak jak na tym filmiku, https://www.youtube.com/watch?v=z5FoeMviO6o teraz od strzała...
Od razu po montażu bez odpalania kompresja wynosiła 5Bar

Obrazek

Po przejechaniu 100km wynosi 6 Bar
Obrazek

Wrzucę jeszcze po przejechaniu 500 i 1000 km

Śmigam na Oleju 100% syntetyk - w sumie teraz to mix dwóch Castrol Power 1 Racing 2T oraz Castrol Power RS 2T

Obrazek

Od pierwszego odpalenia manetka przeważnie na 3/4 gazu, tłok nie spuchł jak na razie, max do 70km/h jazda przeważnie około 50km/h i przyspieszanie do 60km/h jak się dobrze rozgrzeje to go pociągne do tych 70km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 cze 2020, 0:05 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Manometr masz uszkodzony, przy 4 bar nie odpaliłby w ogóle. Przy 6 już są spore problemy nawet jeśli się podleje. 5 bar nie ma opcji by było odrazu po montażu. Sprawdzaj kompresję na wcisk, nie wężem, bo te chińskie są wadliwe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2020, 21:51 
*

Rejestracja: 17 kwie 2020, 1:15
Posty: 20
Lokalizacja: CLI
Pojazd: TGB 101S / Aprilia SR 50 R
Czy na wężu czy na wcisk, tak samo pokazuje. Polecił byś jakiś manometr ? YATO YT-7302 nadał by się ?

-- 17 lip 2020, 21:19 --

Dziś rozebrałem silnik, i przy okazji zobaczyłem jak wygląda cylinder po przejechanych dokładnie 645km

Tak wygląda tłok i cylinder. No wkurw mam totalny...
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Takie żeczy podlegają reklamacji ? Bo to ewidentnie wina chu... tłoka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy