Dzisiaj jest 28 mar 2024, 9:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 gru 2012, 20:55 
*

Rejestracja: 27 sie 2010, 20:51
Posty: 70
Pojazd:
Set up taki jak poniżej.. Dysza 80 gaźnik 17,5. ząbek na iglicy na drugim ząbku od góry.. Iskra należyta na dwóch różnych świecach... A skuter nie odpala... Odpali dopiero jak podgrzeję świecę na ogniu i odepnę wężyk paliwa z gaźnika.. Potem na ciepłym już odpala. Inaczej świeca cała mokra..
Jak zdjąłem komorę pływakową to była prawie pełna ok 80% benzyny w niej..
Chłopaki pomóżcie ! :)


Ostatnio zmieniony 06 gru 2012, 20:55 przez STIGoo7, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 21:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2011, 11:45
Posty: 77
Lokalizacja: Lipa/Przasnysz
Pojazd:
Hmmm.. Sprawdzałeś membranki?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 21:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 10:19
Posty: 482
Lokalizacja: Jabłonowo Pomorskie
Pojazd:
Zaworek pływakowy. Sprawdz go czy jest z nim wszystko ok. jak na ciepłym silniku go odpalisz to dobrze chodzi? nie przerywa?




_________________

Old SR
Stage6 Streetrace ported by redus
Yasuni C16 Carbon Black Edition
Malossi MHR Overrange KIT
Stage6 21 Black Edition
Stage6 Torque Control MKII
ITP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 21:24 
*

Rejestracja: 27 sie 2010, 20:51
Posty: 70
Pojazd:
Tak sprawdzałem. Co prawda nie są pierwszej młodości ale myślę ,że to nie może być ich wina.. Dlatego ,że w komorze pływakowej pływak powinien zamknąć dopływ paliwa gdy benzyny będzie 3/4 zbiorniczka a jest znacznie więcej - prawie pełno.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 21:26 
*

Rejestracja: 27 sie 2010, 20:51
Posty: 70
Pojazd:
maciaziom pisze:
Zaworek pływakowy. Sprawdz go czy jest z nim wszystko ok. jak na ciepłym silniku go odpalisz to dobrze chodzi? nie przerywa?



Rozbierałem go i wszystko wydaje się być w porządku gaźnik jest nowy zupełnie.. Tec Racing 17,5. Jak odpalę to nie przerywa..


Ostatnio zmieniony 06 gru 2012, 21:26 przez STIGoo7, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 21:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 23:55
Posty: 234
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd: Yamaha Target
Może ci łapie gdzieś lewe i za dużo powietrza łapie , albo świeca dupna albo membranki tak jak powyżej kolega napisał :) , albo w wężykach od paliwa robią ci się pęcherzyki powietrza i mało wachy dostaje , zapchany filtr paliwa ,powietrza , albo podciśnienie zrypane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 21:48 
*

Rejestracja: 27 sie 2010, 20:51
Posty: 70
Pojazd:
Konradus pisze:
Może ci łapie gdzieś lewe i za dużo powietrza łapie , albo świeca dupna albo membranki tak jak powyżej kolega napisał :) , albo w wężykach od paliwa robią ci się pęcherzyki powietrza i mało wachy dostaje , zapchany filtr paliwa ,powietrza , albo podciśnienie zrypane

Ślepyś ? jakie lewe ? jakie za dużo powietrza ? jaka dupna świeca ? i nie chce mi sie dalej wymieniać.. Ale wystarczy przeczytać to co napisałem i jasno i wyraźnie widać ZALEWA, SPRAWDZANE NA KILKU ŚWIECACH, ISKRA JEST OK ,MEMBRANY NIE MAJĄ ZNACZENIA ....


Ostatnio zmieniony 06 gru 2012, 21:48 przez STIGoo7, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 21:56 
*

Rejestracja: 14 cze 2012, 8:33
Posty: 101
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
hmmm, moze to jest po prostu ssanie ;) moze byc ono bo sa takie objawy ;)




_________________

Stage6 Streetrace
Yasuni R
TEC racing 17,5
Malossi Multivar
Sprzegło Hebo N
Stozek Malossi E5
Linka Ssania Stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 22:01 
*

Rejestracja: 27 sie 2010, 20:51
Posty: 70
Pojazd:
ssanie odłączyłem w pierwszej kolejności ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 22:23 
*

Rejestracja: 20 lis 2012, 20:49
Posty: 166
Lokalizacja: Wąsosz
Pojazd:
Jaki masz Kranik na podciśnienie????????




_________________

LwG ! :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 22:25 
*

Rejestracja: 20 lis 2012, 20:49
Posty: 166
Lokalizacja: Wąsosz
Pojazd:
Sprawdź kranik, jak nie to to leć weżykiem do gaźnika i w gaźniku szukaj przyczyny. Ale podejżewam , ze to kranik !!!




_________________

LwG ! :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 22:29 
*

Rejestracja: 27 sie 2010, 20:51
Posty: 70
Pojazd:
tak podciśnienie.... ale co może być z nim nie tak.. jak podciśnienie nie ciągnie to paliwo nie leci jak ciągnie to leci i co ma być nie tak ? :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 22:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2011, 11:45
Posty: 77
Lokalizacja: Lipa/Przasnysz
Pojazd:
załóż drugi gazior ;) i zobacz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 22:53 
*

Rejestracja: 27 sie 2010, 20:51
Posty: 70
Pojazd:
W sumie to nie zły pomysł ;) Tylko cały czas nie mogę się doszukać co może być nie tak.. Na tym gaźniku zrobiłem z 70 km bez problemu a teraz jak postał trochę to zalewa ;/


Ostatnio zmieniony 06 gru 2012, 22:54 przez STIGoo7, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 23:11 
Zbanowany

Rejestracja: 25 lis 2012, 14:33
Posty: 78
Pojazd:
ja miałem taką objawę świece zalewało a jak podgrzałem świece wszystko było sii ok okazało się że uszczelniacz miałem dupny a drugim razem pompka siadła membrana nie zamykało i cały czas paliwo lało się do gaźnika i jeżeli masz np słabą kompresję będziesz mieć to samo :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 23:13 
*

Rejestracja: 27 sie 2010, 20:51
Posty: 70
Pojazd:
nie posiadam manometru, cylek jest nowy a szczerze mówiąc kopniak nie chodzi jakoś specjalnie ciężko...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 23:20 
Zbanowany

Rejestracja: 25 lis 2012, 14:33
Posty: 78
Pojazd:
jak nie sprawdzisz kompresji to można gdybać dalej moim zdaniem :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2012, 11:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2164
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Zawsze możesz palcem sprawdzić, ale ja jestem przeciwnikiem tej metody.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2012, 13:09 
*

Rejestracja: 27 sie 2010, 20:51
Posty: 70
Pojazd:
kompresja jest bo jak odpale to jezdzi ale moze byc słaba tego nie wiem..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2012, 15:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
weź sprawdź membranki. muszą ci idealnie przylegać bo tak to będzie się ziało tak jak u Ciebie. jak odpali to będzie chodzi a po zgaszeniu za jakiś czas znowu problem z odpaleniem.
Ciężko to zrozumieć ... jak szukasz porad na forum to się chociaż do nich stosuj a jak wiesz lepiej to po co ten temat w ogóle ? ... po 2 zmierz sprężanie :P

Bihon jak można sprężanie sprawdzić palcem ? przecież zawsze będzie coś czuć ... mierzenie kompresji to 5 min roboty więc nie wiem w czym problem. jak nie masz miernika to jedź na warsztat i Ci zmierzą :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy