Dzisiaj jest 16 kwie 2024, 18:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 cze 2011, 22:47 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 19:15
Posty: 286
Pojazd:
Witam chciał bym zmienić cylinder na 70ccm Marki WM. Dlatego że moja seria ma głowice do wymiany. A chciał bym jakoś wieksza moc wiec planuje kupić Tani WM cylek 70ccm. Mialem 90ccm ale w 4t Tez własnie WM i dobrzę sie sprawował. Co sadzicie o 70Ccm do Neosa 2T. Jakie osiągi i co w ogóle sadzicie o tym cylku




_________________

Cylinder:70ccm
Gaznik:21mm
Wydech:LeoVince TT
Łożyska:NTN C4


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 0:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2010, 16:48
Posty: 216
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Co prawda mam sprzęgło WM i wszystko gra co do cylindra bym nie kupił ale sam miałeś cylinder z tej firmy i jak ci tłok nie puchną ani nic to bierz jak nie chcesz wydawać kasy.




_________________

Cylinder Polini Sport 50
Wariator Hebo Next Generation
Wydech Leovince RR
Sprzęgło WM Motor (niby sport)
Dzwon sprzęgła Malossi
Gaźnik 21 podróbka dellorto

Moja Apka http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=192656




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 9:39 
***

Rejestracja: 17 wrz 2010, 15:03
Posty: 564
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Przeciętny..
Napewno są lepsze..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 12:24 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 19:15
Posty: 286
Pojazd:
A ogólnie da coś na osiągach taki Cylinder?? Dużo lepszy jest od seri?




_________________

Cylinder:70ccm
Gaznik:21mm
Wydech:LeoVince TT
Łożyska:NTN C4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 12:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2011, 22:02
Posty: 103
Lokalizacja: Pszów
Pojazd:
Lepszy od serii ale nie dorownuje cylindrom klasy sport.




_________________

Cylinder WM 70ccm
Gaźnik WM 21mm
Wariator WM High-Speed
Sprzęgło WM Tuning
Dzwon WM R-Vent
Wał Tec Racing
Pasek Polini Kevlar
Płytki Membrany Malossi
Króciec Tec 21mm
Filtr Powietrza Revo S-Type
Wydech Yasuni R
Moduł CDI Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 14:53 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 19:15
Posty: 286
Pojazd:
Wiadomo ze Sport za 600Zł nie dorówna 70CCM za 160zl




_________________

Cylinder:70ccm
Gaznik:21mm
Wydech:LeoVince TT
Łożyska:NTN C4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 14:55 
***

Rejestracja: 17 wrz 2010, 15:03
Posty: 564
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
no własnie.. :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 18:58 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 19:15
Posty: 286
Pojazd:
Może ktoś posiada taki cylinder i da jakoś opinie osiągi itp




_________________

Cylinder:70ccm
Gaznik:21mm
Wydech:LeoVince TT
Łożyska:NTN C4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 20:40 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
mój kumpel ma go w yamaha i jak wcześniej dawałem rade za nim to teraz mnie odsadza jak chce , zyskał nawet sporo mocy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 20:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
a przy tym cylku trzeba wymieniac wał albo łożyska ?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 22:07 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2011, 14:03
Posty: 309
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
piaggiopala, a ty tez masz jakić tun??




_________________

50ccm RMS (41,25)
Leo Vince ZX
Twist controll
Dellorto 12mm (d. 74)
Rolki 4,5g
Zawór Malossi
Gasbox bY batoncmg ! :D
Centralka seria
Sprężynki seria
Na razie tyle :P
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=201071




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 22:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2011, 22:02
Posty: 103
Lokalizacja: Pszów
Pojazd:
raczej nie trzeba nic wymieniac, nie ma tyle mocy zeby Ci wal nie dal rady ; p




_________________

Cylinder WM 70ccm
Gaźnik WM 21mm
Wariator WM High-Speed
Sprzęgło WM Tuning
Dzwon WM R-Vent
Wał Tec Racing
Pasek Polini Kevlar
Płytki Membrany Malossi
Króciec Tec 21mm
Filtr Powietrza Revo S-Type
Wydech Yasuni R
Moduł CDI Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 8:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
ja mam szczerze to jest g....no po 1 tłok dawany do tego cylindra puchnie po na prawdę małym przebiegu (jest już temat o tym cylu i każdemu innemu też puchnie) po 2 nie wiem jak ale pogorszył mi v-maxa (o 10km/h) trochę polepszył przyśpieszenie (nie jakoś mega ale odczuwalna różnica jest) po 3 nie wiem czy to przez cyl czy przezemnie ale kupiłem do niego tłok naraku przy 15km jechałem v-maxem jakieś 4km i coo ?? tłok spuchł (jechał kszttttt i zgasł) możliwe że to przez ten magiczny cylinder ale raczej przezemnie... nie wiem




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html


Ostatnio zmieniony 26 cze 2011, 8:09 przez manieqqq, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re:
Post: 02 sie 2018, 19:06 
*

Rejestracja: 22 cze 2018, 10:19
Posty: 95
Lokalizacja: Dobrzelin City
Pojazd: K2 50 i Rox 100
Imię: Emilian

Ostrzeżenia: 1
manieqqq pisze:
ja mam szczerze to jest g....no po 1 tłok dawany do tego cylindra puchnie po na prawdę małym przebiegu (jest już temat o tym cylu i każdemu innemu też puchnie) po 2 nie wiem jak ale pogorszył mi v-maxa (o 10km/h) trochę polepszył przyśpieszenie (nie jakoś mega ale odczuwalna różnica jest) po 3 nie wiem czy to przez cyl czy przezemnie ale kupiłem do niego tłok naraku przy 15km jechałem v-maxem jakieś 4km i coo ?? tłok spuchł (jechał kszttttt i zgasł) możliwe że to przez ten magiczny cylinder ale raczej przezemnie... nie wiem

potwierdzam szajs u mnie to samo. spadł v max oraz cylinder i tłok po 300km przytarty że hej. jezdzi na tym jak przy dobrej serii 50ccm. lepiej dołożyć i kupic coś markowego min za 300zl. wario miałem tej firmy rozlecial się po 1 dniu.

-- 02 sie 2018, 19:06 --

miałem zatarl się szybko. teraz mam jeszcze tanszy za 80zl i zrobione 2000km i chodzi super. pewnie to loteria ale w tym zestawie tłok i cylinder był lepiej wykonany od wm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy