Dzisiaj jest 16 kwie 2024, 15:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 sty 2019, 9:37 
*

Rejestracja: 18 cze 2017, 11:51
Posty: 3
Pojazd:
Serdecznie witam wszystkich na forum.Czy mógłby pomóc mi ktoś? Otóż ma problem, bo nie mogę znaleźć nigdzie szczegółowego poradnika na temat portingu lub relacji z portingu serii od minarelli horizontal LC.Nurtuje mnie pytanie np.mam cylek serie I jakiej mapy mam do niego użyć?Z góry dziękuję za pomoc oraz liczę na wyrozumiałość.Pozdrawiam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 09 sty 2019, 13:20 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Pod jaki wydech?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sty 2019, 20:56 
*

Rejestracja: 18 cze 2017, 11:51
Posty: 3
Pojazd:
Pro replica




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sty 2019, 0:57 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Coś słabo ci zależy na tym. Poradnika jako takiego nie ma bo wiedza kosztuje, są książki, np Grahama Bell'a, Jennings'a, Blaira, Robinson'a co tam jeszcze...jeszcze jakieś były ale raczej niedostępne. Ciężko zrobić pod wydech, łatwiej wydech pod cyl. Bez odpowiedniej wiedzy bez sensu sie za to brać.
Musisz uwzględnić stopień sprężania właściwy, dla Lc dałbym max między 7,5:1 a 8:1.
Szerokość wydechowego 70%, średnica wylotu 24mm.
Jak chcesz to moge ci zrobić mapę ale nie oblicze za ciebie stopnia sprężania właściwego bo nie mam parametrów a tylko mając silnik można je wyznaczyć. Sama mapa bez uwzględnienia st. spr.właściwego niewiele się zda. Mam nadzieję że masz odpowiednie narzędzia do tego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sty 2019, 14:13 
*

Rejestracja: 18 cze 2017, 11:51
Posty: 3
Pojazd:
Tak mam multiszlifierke




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sty 2019, 14:58 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Sądząc po braku odniesienia do reszty zdań, łykasz to jak pelikan, nie bierz się za to bo byle głupota i nie wyregulujesz takiego cylka potem o ile odpalisz. Daj osobie co ogarnia, weźmie ile weźmie ale warto. Bez kątnicy nie podniesiesz płuków, nie mówiąc o nakierowaniu. Popatrz na mój temat ile godzin spędziłem żeby hajs zaoszczędzić, nawet wycinałem spacer z aluminium,zmieniałem głowicę żeby zaoszczędzić na toczeniu. Sama mapa jest nic nie warta jak się nie weźmie pod uwagę reszty parametrów. Dochodzą jeszcze kwestie końcowego wykończenia.
Kiedyś robili to tylko pilnikami, marnowali po 30h pracy ale efekty były ciekawe.

Oczywiście są triki na ominięcie używania kątnicy ale to wymaga myślenia i liczenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy