Dzisiaj jest 28 mar 2024, 18:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 wrz 2019, 20:28 
*

Rejestracja: 07 lis 2018, 18:16
Posty: 7
Pojazd: Yamaha Aerox R
Witam, posiadam yamhę aerox z 2015r. Postanowiłem założyć jej większy gaźnik dellorto 17,5. Wszystko podłączyłem i skuter w cale nie chce odpalić. Na poprzednim gaźniku (dellorto 12) palił od strzała zimny czy ciepły. Gaźnik kupiłem nowy https://sklep.mieloch.pl/produkt/gaznik ... ezacy.html (daję link do niego). Kompletnie nie wiem co robić. Napiszcie mi proszę co mogłem źle zrobić, cokolwiek. :cry:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 22 wrz 2019, 11:26 
*

Rejestracja: 05 cze 2018, 13:22
Posty: 55
Pojazd: Aprilia Racing AC
jaki filtr powietrza i jaka dysza główna?
Od razu uprzedzam.Dzwoniłem do kilku najlepszych mechaników w Polsce i do seryjnej 50-ątki tylko 12mm.Może być i 14mm,max do 16mm.Sam mam 19mm i wiem że za duży.17,5mm to przeważnie 70cc,wydech,wariator,wał napęd pod 70-ątkie.Póki możesz,zwróć i weź max 16mm.Ja tez z początku musiałem się z 30minut nakopać,aby zapalił bo za dużo powietrza dostawał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2019, 18:11 
*

Rejestracja: 07 lis 2018, 18:16
Posty: 7
Pojazd: Yamaha Aerox R
Mam seryjny cylinder wydech stage6 pro replica i wariator stage6 sport pro. Jeśli chodzi o dyszę to jest tam ta która była tam założona czyli 80, a filtr fabryczny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2019, 22:02 
*

Rejestracja: 05 cze 2018, 13:22
Posty: 55
Pojazd: Aprilia Racing AC
Dysza raczej za duża i być może iglica do wymiany.Jaki masz filtr?Stożek czy seryjny?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2019, 23:36 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Żadna iglica do wymiany, sprawdź czy paliwo dochodzi do gaźnika, jak zdejmiesz z gaźnika wężyk paliwowy, zaciągnij ustami powietrze przez podciśnienie i obserwuj czy leci, jak tak to układ sprawny, jak nie to zapchany, jak leci samoistnie cały czas to kranik masz padnięty. Dysze kij mają do odpalania, byle drożne były. Czy tam będzie 60 czy 120 to i tak ODPALI. Według mnie coś źle podłączone albo pływak się odczepił. Sam jeżdżę na dellorto tyle że z 1996r i uwierz, te gaźniki przeżyją nie jeden skuter :lol: :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2019, 8:56 
*

Rejestracja: 05 cze 2018, 13:22
Posty: 55
Pojazd: Aprilia Racing AC
scoot pisze:
Żadna iglica do wymiany, sprawdź czy paliwo dochodzi do gaźnika, jak zdejmiesz z gaźnika wężyk paliwowy, zaciągnij ustami powietrze przez podciśnienie i obserwuj czy leci, jak tak to układ sprawny, jak nie to zapchany, jak leci samoistnie cały czas to kranik masz padnięty. Dysze kij mają do odpalania, byle drożne były. Czy tam będzie 60 czy 120 to i tak ODPALI. Według mnie coś źle podłączone albo pływak się odczepił. Sam jeżdżę na dellorto tyle że z 1996r i uwierz, te gaźniki przeżyją nie jeden skuter :lol: :lol:

Widzę że się znasz.Jak iglica jest za cienka tozamało paliwa dostaje bez względu na śrube regulacji mieszanki,dysze itp.Jak iglica za bardzo gruba to będzie zalewać i też nie odpali.Tzn.będzie zagadywał,ale nie wejdzie na obroty.Oczywiście nie mówię że na 100% iglica do zmiany,ale taka możliwość istnieje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy