|
Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 11:17
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
bulaboys22
|
: 01 paź 2020, 12:02 |
|
* |
|
Rejestracja: 26 paź 2013, 12:11 Posty: 76
Pojazd: aprilia rally 50 lc 96r.
|
Witam, na ile można powiększyć maksymalnie cylinder nominalny 48cc silnika minarelli horizontal ? Poprostu zamiast kupować cylinder z tłokiem za ponad 1000zł chcę zrobić maksymalną pojemność ze starego cylindra oddając go na szlif za 50zł i kupić tłok .. Tylko potrzebuje znać wymiar tłoka, czyli na ile można powiększyć cylinder .. proszę o pomoc ..
|
|
Na górę |
|
|
Frogi221
|
: 01 paź 2020, 13:51 |
|
Rejestracja: 15 lip 2015, 16:17 Posty: 79
Pojazd: Aprilia Rally LC 70
|
Szlif z nominału czyli +- 40mm z tego co pamiętam, to jak kiedyś rozmawiałem z gościem od szlifów, to mówił że maksymalny rozmiar szlifu dla żeliwa dla tego silnika to 41,5 albo 41,75. Jeżeli chodzi następne rozmiary to potrzebna jest korekta kanałów ssących i wydechowych, ponieważ będą za małe. Dlatego nie opłaca się, chyba że ktoś sam to wykonuje, bo gdyby tak było można, to każdy by robił szlif z 40mm na 47mm, poprawiał kanały i dokupywał tłok.
|
|
Na górę |
|
|
scoot
|
: 01 paź 2020, 17:36 |
|
Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19 Posty: 4379
Pojazd:
|
Tak jak wyżej, overboring seryjnego cylindra do granic możliwości jest za przeproszeniem gównianym tuningiem o ile w ogóle można to nazwać tuningiem. Cylinder fabryczny ma okna i kanały odpowiednie do pojemności 50cc i do napełnienia i wydalania przy fabrycznych obrotach, aby pojazd uzyskał fabryczną moc i moment. Robiąc jak piszesz zniszczysz cylinder. Jednym słowem gra nie warta świeczki.
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|