Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 6:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 paź 2020, 17:29 
*

Rejestracja: 22 paź 2020, 17:09
Posty: 2
Pojazd: Yamaha Axis
Witam.
Od kilku miesięcy jeżdżę codziennie około 30-40 km w jedną stronę do pracy. Skuter ma nowy cylinder 70ccm. Jakiś czas temu w czasie jazdy, po hamowaniu na zakręcie, silnik nagle się zadławił. Od tego momentu, za każdym razem kiedy silnik się rozgrzeje, zaczyna dławić i nie wkręca się na wysokie obroty. Znaczy, mogę jechać, ale z manetką otwarta najwyżej do połowy. Wymieniłem świecę i cewkę, sprawdziłem gaźnik (czysty) wyregulowałem obroty. No i jak na razie nie pomogło. Czy ktoś może wie, o co może jeszcze chodzić?
Z góry dziękuję za każdą sugestię.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 lis 2020, 17:19 
*

Rejestracja: 05 cze 2018, 13:22
Posty: 55
Pojazd: Aprilia Racing AC
Też mam coś podobnego i z tego co posprawdzałem to może to być regulator napięcia lub coś innego z elektryki.Iskra niby jest ,ale w pewnym momencie jest zbyt słaba i akurat u mnie jest problem,że jak zwolnie bez hamowania to po kilku sekundach gaśnie czyli zalewa świece.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lis 2020, 17:31 
*

Rejestracja: 22 paź 2020, 17:09
Posty: 2
Pojazd: Yamaha Axis
Już zrezygnowałem, e mam chyba podpowiedź. Po jakimś czasie pękła pompka paliwa, może wcześniej przepuszczała. Z czasem kupię nową, to zobaczę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lis 2020, 0:35 
*

Rejestracja: 15 lip 2015, 16:17
Posty: 79
Pojazd: Aprilia Rally LC 70
HarryAxis pisze:
Witam.
Od kilku miesięcy jeżdżę codziennie około 30-40 km w jedną stronę do pracy. Skuter ma nowy cylinder 70ccm. Jakiś czas temu w czasie jazdy, po hamowaniu na zakręcie, silnik nagle się zadławił. Od tego momentu, za każdym razem kiedy silnik się rozgrzeje, zaczyna dławić i nie wkręca się na wysokie obroty. Znaczy, mogę jechać, ale z manetką otwarta najwyżej do połowy. Wymieniłem świecę i cewkę, sprawdziłem gaźnik (czysty) wyregulowałem obroty. No i jak na razie nie pomogło. Czy ktoś może wie, o co może jeszcze chodzić?
Z góry dziękuję za każdą sugestię.


Dziwny objaw, jaki masz gaźnik? 17,5mm? Czy seria? Pali od strzała? Jaka dysza w gazniku? Sprawdzonym na twoim miejscu, kranik podciśnieniowy, samo podciśnienie, czy gdzieś przewód nie jest przerwany. Coś mi podpowiada w głowie, że tłok może puchnąć, ale swoją drogą po kilku takich puchnieciach, w końcu by się zatarł. Zerknij jeszcze do zaworu membranowego i sprawdź czy uszczelniacze nie ciekną.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy