Dzisiaj jest 28 mar 2024, 19:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 lip 2018, 20:36 
*

Rejestracja: 15 lip 2018, 20:21
Posty: 6
Pojazd: Speedfight 2
Witam, jestem posiadaczem speedfighta 2 euro 2. Jakiś czas temu postanowiłem zrobić w nim tuning. Zakupiłem cylinder 70 chiński, wydech stage6 pro, wariator top racing sv1 i wał top racing. Cylindra nie docierałem z powodu, ze za jakiś czas miałem kupować nowy(Polini for race 70). Po jakimś czasie skuter z dnia na dzień stracił swoją moc. Jechał max 40km/h. Zakupiłem nowy cylinder założyłem go, i przeraziłem się wsiadając na skuter, ponieważ jedzie max 30km/h. Co może być tego powodem?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 lip 2018, 20:45 
**

Rejestracja: 06 sty 2018, 10:51
Posty: 425
Lokalizacja: Dragany
Pojazd: Baotian bt49qt9 / Saxo VTS
Imię: Gerard
A ten nowy cylinder docierałeś ? Regulowałeś napęd i gaznik ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2018, 21:35 
*

Rejestracja: 15 lip 2018, 20:21
Posty: 6
Pojazd: Speedfight 2
Nie mam jak go docierać, skuter ma wysokie obroty a jedzie zaledwie 30km/h. Gaźnik regulowany, z napędu jedynie wariator

-- 15 lip 2018, 21:35 --

Zapomniałem wspomnieć, ze gaźnik również był wymieniony na 21mm, lecz prędzej na nim jeździł. Wszystko było ok na tym chińskim cylindrze, prędkość maksymalna wynosiła ok. 75km/h. Dopiero po jakimś czasie jazdy v-max tak nagle spadł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2018, 21:45 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Napęd do rozbiórki i przeglądu szczegółowego. Wymagana do tego regulacja całego napędu - po wymianie cylindra to norma. Być może też gaźnik wymaga regulacji.
Jak skuter jedzie 30km/h i wyje to ewidentnie oś nie tak i nie powinno tak się jeździć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2018, 22:05 
*

Rejestracja: 15 lip 2018, 20:21
Posty: 6
Pojazd: Speedfight 2
Przełożenia się w jakimś stopniu zużywają? Jeśli tak to może wina leżeć po stronie paska, bądź właśnie tych przełożeń? Wariator odpada, sprzęgło również, ponieważ na innym była identyczna sytuacja. Przeciwtalerz oraz dzwon raczej nie maja z tym nic wspólnego, prawda?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy