Dzisiaj jest 28 mar 2024, 18:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 paź 2018, 19:29 
*

Rejestracja: 07 paź 2018, 19:17
Posty: 9
Pojazd: Peugeot Jet Forcie c-tech
Siema, jestem tu nowy, problem jest taki że w moim Jet forcie c-tech na gaźniku kompresja wynosi 5 bar, czuć spadek mocy, odpala prawidłowo, i teraz się zastanawiam czy wystarczy wymienić pierścienie z tłokiem czy cały zestaw z cylindrem a jak już to jaki. Przebieg to 8k km, wszystko jest jeszcze seryjne. Co radzicie zrobić?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 paź 2018, 19:32 
*

Rejestracja: 01 paź 2018, 16:27
Posty: 92
Pojazd: Piaggio NRG Power LC
A wszystko ściągnałeś i zobaczyłeś, najlepiej daj zdjęcia ale to trzeba ocenić raczej samemu. na cylindrze palcem do okoła pojeździj i popatrz czy jest jakaś odczuwalna wżera nawet może być mało to cylinder jest no jak dla mnie do wymiany. tłok zobacz rysy itd. no najlepiej zdjęcia, jak mówię.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy