|
Dzisiaj jest 28 mar 2024, 18:42
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
banca
|
: 07 paź 2018, 19:29 |
|
Rejestracja: 07 paź 2018, 19:17 Posty: 9
Pojazd: Peugeot Jet Forcie c-tech
|
Siema, jestem tu nowy, problem jest taki że w moim Jet forcie c-tech na gaźniku kompresja wynosi 5 bar, czuć spadek mocy, odpala prawidłowo, i teraz się zastanawiam czy wystarczy wymienić pierścienie z tłokiem czy cały zestaw z cylindrem a jak już to jaki. Przebieg to 8k km, wszystko jest jeszcze seryjne. Co radzicie zrobić?
|
|
Na górę |
|
|
TiG3R999
|
: 07 paź 2018, 19:32 |
|
Rejestracja: 01 paź 2018, 16:27 Posty: 92
Pojazd: Piaggio NRG Power LC
|
A wszystko ściągnałeś i zobaczyłeś, najlepiej daj zdjęcia ale to trzeba ocenić raczej samemu. na cylindrze palcem do okoła pojeździj i popatrz czy jest jakaś odczuwalna wżera nawet może być mało to cylinder jest no jak dla mnie do wymiany. tłok zobacz rysy itd. no najlepiej zdjęcia, jak mówię.
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|