Dzisiaj jest 19 mar 2024, 11:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 kwie 2013, 21:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2012, 22:24
Posty: 53
Lokalizacja: pułtusk
Pojazd:
to tak jak mu sie naleje bezynki na same membrany to odpali ale ciezko z króccem tez ale jeszcze ciezej a jak sie zaloży gażnik to juz nie ma opcji, nawet nie ma zamiarów odpalic w gaźniku siedzi dysza wolnych obrotów 35 i główna 75, pływak nie jest dziórawy bezyne dostaje do gaznika bo jak sie troche go przekopie to dostanie do gaznika no ale dalej juz nie idzie i nie wiem co tu moze byc winą nawet jak by ssanie były rozwalone to i tak chociaż powinien zalapywac a tu nic. Iskre ma dobra swieca tez jest dobra, poprostu cos jest nie tak z układem paliwowym bo elektryczny jest dobry. Jak ktos wie o co chodzi to pisz ! Z góry dzieki za odpowiedzi :D Pozdrawiam :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 12:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2012, 22:24
Posty: 53
Lokalizacja: pułtusk
Pojazd:
Na prawdę nikt nie wie o co może jej chodzić ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 18:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2011, 12:30
Posty: 322
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Honda Bali
jesteś pewny że mebrama i króciec są szczelnie złożone i szczelnie masz gaźnik założony do króćca?




_________________



ZaPrAsZaM SeRdEcZnIe


moja-hondka-d-zapraszam-t361460.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 18:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2012, 16:08
Posty: 293
Pojazd: Honda X8R
A może to wina kraniku podciśnienia ?




_________________

Wpadaj Oceniaj Zostawiaj Ślad
Moja Hania <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2013, 10:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2012, 22:24
Posty: 53
Lokalizacja: pułtusk
Pojazd:
tak sa bardzo dobrze zalożone na pewno nie łapie lewego powietrza, a podciśnienie to nie wiem bo podcisnienie jest na króćcu i lepi one do baku ale jak kopne to idzie paliwo do gażnika weżykiem tylko cos dalej nie idzie i nie wiem o co chodzi ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2013, 12:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2012, 22:24
Posty: 53
Lokalizacja: pułtusk
Pojazd:
sprawdzilem gaźnik u kolegi w hondzie i jest 100 % sprawny i nie wiem co teraz dalej zrobic kranik podcisnieniowy tez jest ok tylko u mnie jest tak jak by wgl nie mial suwu ssania ale musi go miec bo mam dobra kompresie i wgl i nie wiem co teraz robic płytki membranowe tez dobrze przylegaja do membrany i wlasnie nie wiem co dalej robic :d moze macie jakies pomysly ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2013, 15:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2011, 20:24
Posty: 349
Lokalizacja: Płock/Góra Kalwaria
Pojazd:
obstawiam pompe paliwiwa kiedys miałem tak w bali




_________________

Setup:
Power Force 80 ccm
Amal 19 mm
kit Polini Speed Control
Przeciwtalerz Polini Air Speed
Sprężyna Hebo+60%
Rolki 8.5 gr Polini
Stożek ala E5
Ninja Street Cup
Tec Evo Racing
wał OMP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2013, 21:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2012, 22:24
Posty: 53
Lokalizacja: pułtusk
Pojazd:
no wlasnie juz sam nie wiem moze i pompka paliwa ale nie wiem jak ja spradzwic czy jest dobra i nie mam zadnej innej ;p A Ty krzysiek2406 co zrobiles u siebie wymieniles czy sie bawiłeś z tą samą ?? ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2013, 20:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2011, 20:24
Posty: 349
Lokalizacja: Płock/Góra Kalwaria
Pojazd:
nie wymieniłem kosztowała 2 lata temu cos ok 100 zł z przesyłka. najlepiej to w butelke wlac wache. w korku zrobic idealna dziurke w korku aby wszedł wężyk . zakręcic korek z weżykiem,węzyk podłączyc do gaznika , przechylic butelke do góry dnem i zrobic małą dziurke w dnie butelki aby paliwo swobodnie leciało i sie przejechać jak wszystko bedzie ok to wina pompy paliwa i tyle.




_________________

Setup:
Power Force 80 ccm
Amal 19 mm
kit Polini Speed Control
Przeciwtalerz Polini Air Speed
Sprężyna Hebo+60%
Rolki 8.5 gr Polini
Stożek ala E5
Ninja Street Cup
Tec Evo Racing
wał OMP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 12:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2012, 22:24
Posty: 53
Lokalizacja: pułtusk
Pojazd:
własnie przyszła mi nowa pompka paliwa (kranik) założyłem i nic i nie wiem o co juz jej moze chodzić gażnik 100% sprawny membrany też nowe podkladki dobrze przykręcone gaźnik tez dobrze skręcony wszystko przyłączone tak jak powinno i dalej nic i nie wiem juz o co moze chodzić ;p (zapali ) ale... trzeba ja piłowac z kopki z 300 razy a pózniej tak troche przepali pózniej troche lepiej i tak caly czas aż w końcu odpali no ale wlasnie nie iem co moze byc przyczyną tego..., jest na forum jakiś lepszy mechanik co mógł by mi doradzic czemu nie chce mi palić od razu np na 2 za 3 ewenTUALNIE ZA 5 ;D PROSZE O POMOC Z GÓRY DZIĘKUJĘ :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 12:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2012, 22:24
Posty: 53
Lokalizacja: pułtusk
Pojazd:
własnie przyszła mi nowa pompka paliwa (kranik) założyłem i nic i nie wiem o co juz jej moze chodzić gażnik 100% sprawny membrany też nowe podkladki dobrze przykręcone gaźnik tez dobrze skręcony wszystko przyłączone tak jak powinno i dalej nic i nie wiem juz o co moze chodzić ;p (zapali ) ale... trzeba ja piłowac z kopki z 300 razy a pózniej tak troche przepali pózniej troche lepiej i tak caly czas aż w końcu odpali no ale wlasnie nie iem co moze byc przyczyną tego..., jest na forum jakiś lepszy mechanik co mógł by mi doradzic czemu nie chce mi palić od razu np na 2 za 3 ewenTUALNIE ZA 5 ;D PROSZE O POMOC Z GÓRY DZIĘKUJĘ :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 15:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 9:27
Posty: 877
Lokalizacja: Gardeja (pomorskie)
Pojazd:
Może cylek ma za mała kompresję i nie może za ssać paliwa?




_________________

Zobacz mojego Runnerka.
Honda x8r [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 15:31 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Czym sprawdzałeś kompresję i ile wynosi?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 21:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2012, 22:24
Posty: 53
Lokalizacja: pułtusk
Pojazd:
aha no własnie nie sprawdzalem a ile musi miec honda sfx 2t wybebeszony wydech :D i ile tak na oko powinien mieć ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 22:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2012, 22:24
Posty: 53
Lokalizacja: pułtusk
Pojazd:
a i jeszcze zapomnialem dodać ze ma przebieg 23.000 ale nie dawno kupiłem (jakieś 4 miesiące temu) tłok i pierscienie to jeszcze sa nawet pewnie nie dotarte ;p a i jeszcze jedno jak bym miał za mało kompresji (bar) to co w tedy ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2013, 9:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 9:27
Posty: 877
Lokalizacja: Gardeja (pomorskie)
Pojazd:
Kompresja w granicach 8-9bar. Jak będzie słaba kompra to szlif i tloczek do tego. Możliwe ze kiedyś ci puchł i porysowal gładź.




_________________

Zobacz mojego Runnerka.
Honda x8r [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2013, 16:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2012, 22:24
Posty: 53
Lokalizacja: pułtusk
Pojazd:
Dzisiaj sprawdzałem Kompresje mam równe 8 (bar) i nie wiem co dalej :) Ta moja honda chyba nie potrzebuje dobrego mechanika a dobrego księdza... :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2013, 20:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2012, 22:24
Posty: 53
Lokalizacja: pułtusk
Pojazd:
ok dzisiaj zrobilem mały test ze starym kranikiem przebiłem membrane w kraniku zeby paliwo leciało caly czas i powiem wam ze nawet dobrze leci bo dostaje paliwo do cylka ale własnie tu jest problem bo dostaje go za duzo i nie wiem co mam teraz zrobic moze macie jakieś propozycje co wy byś cię zrobili na moim miejscu :P dla mnie moze byc stary kranik to nie ma różnicy byle jeździł :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy