Dzisiaj jest 28 mar 2024, 18:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 paź 2009, 20:18 
*

Rejestracja: 16 lip 2009, 17:11
Posty: 12
Lokalizacja: Rzeki Wielkie
Pojazd:
Witam. Posiadam Kymco Super 8 4T (oraz kupiony niedawno Airsal 80 ccm) i chciałbym sam założyć cylinder, jednak nie jestem do końca przekonany, że potrafię to zrobić. Nie chciałbym bulić po 250 zł za założenie cylka w serwisie, a i tak nie mam pewności, że skurczybyki mi nie zamienią mojego cylka firmowego na jakiś chiński szajs (już mi tak raz zrobili z inną częścią i od tego czasu się boję). Chciałbym was poprosić o pomoc oraz poinstruowanie mnie jak założyć cylek. Narzędzia posiadam, szczelinomierz również. Po za tym chciałbym się dowiedzieć jak zgrać wszystkie podzespoły. Posiadam wariator Naraku HS, sprzęgło Malossi Fly oraz rolki 4.5 g. Czy sprężyna centralna 15 lub 22% będzie ok ? i co powiecie na sprężynki sprzęgła twardsze? Słyszałem, że jeżeli sprężynki sprzęgła będą twardsze, to rolki muszą być cięższe ? Prawda to ?
Z góry dziękuję za pomoc ;)
Pozdro!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2009, 20:26 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Dżizes ... jeżeli ty nawet nie wiesz jak wyregulować napęd i wspominasz ,że masz tylko szczelinomierz to krzyżyk na drogę tobie w zakładaniu cylka .... Ja tobie podpowiem na pewno ,że musisz podwiesić sobie łańcuszek na jakimś drucie ,wyjąć silnik z ramy i jak na tłoku będziesz miał strzałkę to pokazuje ona gdzie powinien być wylot spalin ...A tak to znajdź jakiś tańszy serwis w twojej okolicy ...




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!


Ostatnio zmieniony 18 paź 2009, 20:27 przez leonid pakas, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2009, 20:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2009, 7:31
Posty: 305
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd:
ja w 2 T to sobię radzę z tym:) ale 4 T to już trochę inna bajka:/ pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2009, 20:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Człowieku czego tu się bać??? Jak będziesz rozkręcał to pamietaj co i jak i potem to składaj...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2009, 20:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2009, 7:31
Posty: 305
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd:
ale w 4T rorząd jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2009, 20:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
I w czym to przeszkadza??? Odkrezasz pokrywe ustawiasz wałek na T odkrecasz te żeberka wyciągasz wałem i ściągasz głowice no i cylinnnder:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2009, 20:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2009, 7:31
Posty: 305
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd:
aha:) ja 4 T jeszcze nie robiłem tylko 2t:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2009, 20:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
No ja już mam za sobą "mój pierwszy raz". Jak odkręcałem to 2,5 godz. Ale jak już przszło składać to 1,5 godz. Nie mogłem sie doczekać i wszystko raz dwa poszło. :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2009, 20:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Tylko trzeba jeszcze pamiętać o poprawnym założeniu rozrządu i poprawnym założeniu pierścieni oraz uszczelek ;).




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2009, 21:01 
*

Rejestracja: 16 lip 2009, 17:11
Posty: 12
Lokalizacja: Rzeki Wielkie
Pojazd:
Mi chodzi tylko o pierścienie, bo reszte to umiem poskładać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2009, 21:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2009, 7:31
Posty: 305
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd:
Ja pierścienie wkładam przy pomocy 3 blaszek - dość cienkich - ustawiam je wzdłuż rowków na pierścienie i zsuwam po kolei wszystkie 3 i gdy są mniej więcej na swoim miejscu wyciągam blaszki zostawiając pierścienie - sprawdzony sposób na skuteczne NIE połamanie pierścionków :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2009, 14:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
piotrek1525 Zgadzam się z tobą. Też tak robie i to jest bardzo bezpieczny sposób.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy