Dzisiaj jest 29 mar 2024, 0:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Moduł S9
Post: 29 paź 2009, 18:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 17:48
Posty: 29
Lokalizacja: Skorzewo
Pojazd:
Witam
Czy warto wymieniać w Kymco S9 wymieniać moduł z oryginalnego na sportowy. Co jest w ogóle jego zadaniem i czy zmienią się osiągi?
Dzięki za inf. Pozdr.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 18:19 
*

Rejestracja: 24 paź 2009, 23:29
Posty: 126
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Nie. Bynajmniej nie przy serii ;) Moduł "sportowy" nie odcina zapłonu przy 10tys obr/min żadnych innych osiągów




_________________

Hit sezonu!

Cytuj:
a jakie mogą być konsekfęcje połamania się przedłużki??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 20:15 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
BYŁ JUŻ TAKI TEMAT ! Moduł po za tym ,że daje większe spalanie bo skut się wyżej kręci to przy seryjnej 50cm3 w ogóle się nie opłaca .. no chyba ,że chcesz zakatować wał ale lecieć o te 5 km/h więcej ...




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 21:29 
*

Rejestracja: 27 wrz 2009, 14:42
Posty: 22
Lokalizacja: opole
Pojazd:
ja wsadzalem do siebie sportowy modul ten za 400 zł z wczesniej nazwanego skuter&doktor i nie bylo zadnej roznicy! szedl 80 i dalej szedl 80...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 22:41 
*

Rejestracja: 24 paź 2009, 23:29
Posty: 126
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
hehe, no bo takie moduły są przeznaczone na cylindry 90cc i jak sie jezdzi na 13 tys obrotach, i nie odcinają zapłonu.. ehh




_________________

Hit sezonu!

Cytuj:
a jakie mogą być konsekfęcje połamania się przedłużki??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2009, 14:51 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
MaciekKS9 pisze:
hehe, no bo takie moduły są przeznaczone na cylindry 90cc i jak sie jezdzi na 13 tys obrotach, i nie odcinają zapłonu.. ehh


Nie do końca bo niektóre 70 cm3 też kręcą powyżej 12-13 tyś obrotów i właśnie dla tego potrzebują nowego modułu :lol: . Gdzieś nawet na forum jest taki wątek ,że silnik po ekstremalnych zmianach kręcił 16-17 tyś obrotów ... Bodajże w tym temacie odpisywał p.Mieloch Senior




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2009, 17:42 
Zbanowany

Rejestracja: 07 cze 2009, 10:03
Posty: 65
Pojazd:
to chyba na malossi big bore 86 cc albo 2fast :P takie obroty są niestety cylindry dostepne tylko do silników minarelli i P/G




_________________

[you] niech waha bedzie z tobo :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2009, 20:01 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
To było p/g składane bodajże u jakiegoś faktycznego speca od 2T w ostrowie WLKP czy gdzieś tam ... Facet podobno żyłuje te silniki do granic a ma głowę jak pół świata ;).




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!


Ostatnio zmieniony 30 paź 2009, 20:02 przez leonid pakas, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy