Dzisiaj jest 28 mar 2024, 22:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 lut 2021, 17:06 
*

Rejestracja: 08 lip 2015, 1:14
Posty: 66
Lokalizacja: PK
Pojazd: G-Dink 50 2T
Nie mam teraz nic na zamianę pod ręką.
Problem polega na tym, że podczas rozruchu napięcie na akumulatorze spada do 10,2V a rozrusznik ledwo kręci.
Teraz nie wiem czy padł akumulator, który ładowałem wczoraj, dziś odpoczywał i pokazuje 12,5V.
Czy rozrusznik padł... ale wtedy chyba w ogóle by nie kręcił.
Z kopa odpala od razu.




_________________

Kymco New Grand Dink (G-Dink) 50 2T / Tecnigas Silent Pro
Były:
- Peugeot ElyStar 50 2T / LeoVince Sito
- Kymco GranDink 50 2T / Tecnigas Next-R / Polini 2G Evolution
- Peugeot CityStar 50 2T / LeoVince Sito


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 06 lut 2021, 21:30 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Na 99% akumulator. To że pokazuje 12,5V nie musi oznaczać że jest sprawny. Warto dodać że w obecnych temperaturach bateria w znacznym stopniu straci swoją sprawność.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2021, 12:08 
*

Rejestracja: 08 lip 2015, 1:14
Posty: 66
Lokalizacja: PK
Pojazd: G-Dink 50 2T
Niestety wcześniej brak czasu i aura nie pozwoliły na dalsze zabawy.
Testowałem po podłączeniu "przenośnego rozruchu" od samochodu nic się nie zmieniło, rozrusznik ciężko kręci.
Co ciekawe jak się sprzęt rozgrzeje to jeszcze jest w stanie zakręcić tak, że odpali, natomiast na zimnym bez szans.
Nie wiem czy kompresja 70-tki jest na dyle dużą że nie daje rady, na zimnym :-(

Ps. podczas rozruchu napięcie spada na aku i na rozruchu, więc prądu łyka dużo ale nie przenosi się to na kręcenie




_________________

Kymco New Grand Dink (G-Dink) 50 2T / Tecnigas Silent Pro
Były:
- Peugeot ElyStar 50 2T / LeoVince Sito
- Kymco GranDink 50 2T / Tecnigas Next-R / Polini 2G Evolution
- Peugeot CityStar 50 2T / LeoVince Sito




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2021, 21:09 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Zdarzały się sytuację że rozrusznik przy większych pojemnościach nie dawał rady
A od kiedy się tak w ogóle stało?




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy