Dzisiaj jest 28 mar 2024, 14:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 lis 2012, 22:02 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Witam mam problem iż jechałem sobie skuterkiem tak 70 75 i nagle zrobił buuuu i zgasł mówię może spadł filtr z gaźnika bo mam takie ciulową obejmę ale nie był zacząłem próbować go odpalić z kopki była kompresja ale z coraz dłuższym kopaniem zaczeła być taka ,że aż mnie noga bolała aż w pewnym momęcie zablokowało się magneto mówie wtf ale po przekręceniu jest ręką i po 2 kopnieciach skuter odpalił ale po chwili zgasł i już potem nie chciał zapalić więc koleba mnie zacholował do domu i wszystko posprawdzałem iskra jest paliwo dochodzi gaźnik czysty paliwo podaje tylko 1 zauważyłem ze przy próbie kopania słychać tak jakby tarcie metala o metał z okolic magneta.Co to może być nie mam pomysłu aa zapomniałem dodać ze do dnia dzisiejszego kompresję ma dobrą aaaa i jeszczę napisze to,że gdy sie go kopie załapuje na chwile dosłownie na 2 sekundy i gaśnie i potem po dłuższym kopaniu znowu odpala na 2 sek i gaśnie.Co to może być proszę o pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2012, 8:20 
*

Rejestracja: 31 mar 2012, 7:20
Posty: 66
Pojazd:
a czym miezyles kompresje? zmien swiece :) jak nie odpali to sprobluj zatkac wlot powietrza w filtrze i probuj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2012, 1:45 
Zbanowany

Rejestracja: 06 lip 2009, 13:34
Posty: 146
Pojazd:
zrobilo Ci buuu i zatrzymało silnik to oznaka kolego spuchnięcia tłoka i zatarcie cylindra . W czasie gdy zrobiło Ci buu to tłok spuchł tak mocno że zaczął szorować mocno o cylinder (gładź) aż do momentu zatrzymania skuterka . Widocznie była wysoka temp . co spowodowało zatarcie . Rozkręć i sprawdź cylinder. (skuterek ciężko kopnąć jak tłok spuchnie czasem trzeba odczekać chwilkę aż temp. spadnie :P)




_________________

Zapraszam na www.skutery.org
Organizujemy zloty !
Duzo konkursow i nie tylko !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2012, 10:45 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
pumektcz pisze:
zrobilo Ci buuu i zatrzymało silnik to oznaka kolego spuchnięcia tłoka i zatarcie cylindra . W czasie gdy zrobiło Ci buu to tłok spuchł tak mocno że zaczął szorować mocno o cylinder (gładź) aż do momentu zatrzymania skuterka . Widocznie była wysoka temp . co spowodowało zatarcie . Rozkręć i sprawdź cylinder. (skuterek ciężko kopnąć jak tłok spuchnie czasem trzeba odczekać chwilkę aż temp. spadnie :P)

miałeś rację cylek był przytarty razem z tłokiem zauważyłem,że były luzy na wale więc wziąłem się za remont wymieniłem cylek na 60 ccm taki z braku funduszy nowy tłok kupiłem wał cewki i magneto i skuter dalej nie odpala:(( co może być przyczyną jest wymienione pół śilnika zostałó tylko gaźnik,wariator rorusznik elektryka i sprzęgło proszę o pomoc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2012, 1:48 
Zbanowany

Rejestracja: 06 lip 2009, 13:34
Posty: 146
Pojazd:
iskra jest ? paliwo dochodzi ?




_________________

Zapraszam na www.skutery.org
Organizujemy zloty !
Duzo konkursow i nie tylko !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2012, 9:41 
Zbanowany

Rejestracja: 10 maja 2012, 16:49
Posty: 68
Pojazd:
Zawory wyreguluj :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2012, 14:37 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
kijemyporyju pisze:
Zawory wyreguluj :P


czy ty jesteś ciemny czy udajesz jak napisałem,że
,,wymieniłem cylek na 60 ccm taki z braku funduszy nowy tłok kupiłem wał cewki i magneto i skuter dalej nie odpala" to jak nie mogłem wyregulować zaworów myślcie ludzie a nie piszecie co popadnie na język chyba jak wymieniłem wał to on jest w środku śilnika i rozpoławiałem kartery i cylinder wymieniałem to nie myślisz,że jestem taki tępy i nie wyregulowałem zaworów jak nie wiesz to nie pisz odrazu powiem zawory wyregulowane,rozrząd ustawiony gaźnik wyczyszczyny wyregulowany,łańcuszek dobrze napięty magneto założone dobrze kable wszystkie wpięte głowica szczelna


Ostatnio zmieniony 24 gru 2012, 13:05 przez @di16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2012, 1:13 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
sory za ppp
Pomoże ktoś??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2012, 1:58 
Zbanowany

Rejestracja: 06 lip 2009, 13:34
Posty: 146
Pojazd:
Zadawalem pytanie juz poraz kolejny hehe czy dochodzi paliwko i jest iskra ?




_________________

Zapraszam na www.skutery.org
Organizujemy zloty !
Duzo konkursow i nie tylko !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2012, 6:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2012, 7:07
Posty: 286
Lokalizacja: Sanok
Pojazd:
Cytuj:
że jestem taki tempy

Jak tak sądze, pisze się tępy*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2012, 13:04 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
DooOminO pisze:
Cytuj:
że jestem taki tempy

Jak tak sądze, pisze się tępy*

no i co z tego,że tak napisałem???? mam prawo się pomylić po co piszesz nie na temat czy to jest temat,że macie poprawiać moje błędy ??


Ostatnio zmieniony 24 gru 2012, 13:09 przez @di16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2012, 13:06 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
pumektcz pisze:
Zadawalem pytanie juz poraz kolejny hehe czy dochodzi paliwko i jest iskra ?

ta dochodzi paliwo iskra też jest tu nagrałem filmik
http://www.youtube.com/watch?v=j8S0KGEqmkA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2012, 13:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Speed403 pisze:
a czym miezyles kompresje?

Palcem :evil: :evil: :evil:
@di16, Kręć tak rozrusznikiem a na pewno długo pociągnie.
Powiedz czy aby na pewno dobrze podłączyłeś elektrykę ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2012, 14:28 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Słodki-Skc pisze:
Speed403 pisze:
a czym miezyles kompresje?

Palcem :evil: :evil: :evil:
@di16, Kręć tak rozrusznikiem a na pewno długo pociągnie.
Powiedz czy aby na pewno dobrze podłączyłeś elektrykę ??

powiem tak w elektryce nic nie grzebałem ale jest taka opcja ze cewki wziąłem z colibera i tam jest w kostce 2 kable biały,zółty a w moich starych cewkach był zielony,biały i żółty od czego ten zielony?? czy on ma coś do tego,że może nie odpalać będę miał czas to podskocze i porobię foto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2012, 9:05 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
sory za ppp pomoże ktoś może coś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2012, 10:47 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
W tym wypadku zmień skuter albo zbieraj na drugi silnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2012, 11:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2012, 7:07
Posty: 286
Lokalizacja: Sanok
Pojazd:
Maksiu pisze:
W tym wypadku zmień skuter albo zbieraj na drugi silnik.


x2;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2012, 12:46 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Maksiu pisze:
W tym wypadku zmień skuter albo zbieraj na drugi silnik.

też tak planuje od dawna bo już mam dość 4t planuje p/g albo p/g 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2012, 17:51 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Trzy razy nie dziękujemy :mrgreen:

No ale musiałeś nie dbać że Ci padł :P ja odkądm mam drugi silnik dbam jak moge co 3k wymieniam olej na mobila w przekładni to samo staram sie lać dobrej jakości benzyne gaźnik i inne duperele sprawdzam co tydzień :P i jeżdże bez awaryjnie jedynie co mi siada to pasek bo dostaje w piz*ę :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2012, 23:39 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Maksiu pisze:
Trzy razy nie dziękujemy :mrgreen:

No ale musiałeś nie dbać że Ci padł :P ja odkądm mam drugi silnik dbam jak moge co 3k wymieniam olej na mobila w przekładni to samo staram sie lać dobrej jakości benzyne gaźnik i inne duperele sprawdzam co tydzień :P i jeżdże bez awaryjnie jedynie co mi siada to pasek bo dostaje w piz*ę :mrgreen:

a co zrobiłeś swapa czy co,że masz 2 silnik zepsułeś go zatarłeś czy co?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy